Kyllä alkoholin voima on kova...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurjaa

Vieras
Mulla täällä yksi pieni tyttö itkee isäänsä kun ei ole kahteen päivään saanut isää puhelimen päähän, viina vie... Pieni lapsi kuitenkin kaipaa isäänsä - oli hän alkoholisti tai ei, sydäntä riipivää katsoa pienen surua.
Ja niin, mies on siis ex.

Hurraa Suomen päihdepolitiikalle taas kerran. Herskan veroinen koukuttaja ja yleisliuotin saatavilla käytännössä rajoittamatta, vähemmän haitalliset aineet tabu. No, tädit voi siemailla liuot.. anteeksi, viiniä ja paheksua niitä kamalia narrrrkomaaneja..

Hurraa Suomen päihdepolitiikalle taas kerran. Herskan veroinen koukuttaja ja yleisliuotin saatavilla käytännössä rajoittamatta, vähemmän haitalliset aineet tabu. No, tädit voi siemailla liuot.. anteeksi, viiniä ja paheksua niitä kamalia narrrrkomaaneja..

Mennään katkokävelylle mutta katkolle ei päästä hurra huh hah hei suomen päihdepolitiikka,
pamit pervitiini subutex ja sunnuntai!

[QUOTE="heips";24065698]Onneksi mun mies on absolutisti. En ikinä teksi lapsia ryyppäävän miehen kaa.[/QUOTE]

Olipa ilkeä ja typerä kommentti.
Sääliksi käy noin omahyväisen lasta.

Olipa ilkeä ja typerä kommentti.
Sääliksi käy noin omahyväisen lasta.

Mitä omahyväistä on siinä, että on kaukokatseisesti osannut valita lapselleen raittiin isän, en ymmärrä? en itse kirjoittanut tuota kommenttia, mutta olisin itsekin niin voinut kirjoittaa. Minäkin valitsin miehekseni ja lasteni isäksi raittiin miehen, koska olen omassa lapsuudessani joutunut katsomaan ryyppäävää isää. Todellakin olin jo nuorena vakaasti päättänyt, että oma mieheni ei samanlainen tule olemaan. Ei siinä mitään omahyväistä ole!

[QUOTE="vieras";24065814]Mitä omahyväistä on siinä, että on kaukokatseisesti osannut valita lapselleen raittiin isän, en ymmärrä? en itse kirjoittanut tuota kommenttia, mutta olisin itsekin niin voinut kirjoittaa. Minäkin valitsin miehekseni ja lasteni isäksi raittiin miehen, koska olen omassa lapsuudessani joutunut katsomaan ryyppäävää isää. Todellakin olin jo nuorena vakaasti päättänyt, että oma mieheni ei samanlainen tule olemaan. Ei siinä mitään omahyväistä ole![/QUOTE]

Joskus käy niin että se ihana, raitis mies yhtäkkiä muuttuukin jostain syystä ihan toiseksi kuin oli...

Yhteistyössä