6v empatian puute eläimiä kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eläimiä?? Siis hyönteisistähän tuossa oli kysymys. Taidat vähän ylireagoida. Ole sitten huolissasi, jos psykopaattipoikasi leikkaa kahtia naapurin mirrin tai mustin.

[QUOTE="hullu";24065145]Joo,mäki tiedän eläinlääkärin joka iski eläimille tarkotettua ainetta naiseen ja tappo tämän. Sulla on ollupsykopaatin piirteitä, sairas paska. Sä hymistelet siinä saavutuksillas, mutta olis isän kädestä varmaan ollut tarpeen saada[/QUOTE]

Minäpä olenkin ihmisten lääkäri, olen erittäin taitava aivokirurgi ja olen pelastanut tuhansien ihmisten hengen 30-vuotisen urani aikana. Juuri pari viikkoa sitten pelastin erään 3-vuotiaan pojan hengen poistamalla onnistuneesti hänen aivoistaan pesäpallon kokoisen kasvaimen. Ennen leikkausta poika makasi koomassa sairaalan teho-ostolla kuoleman kielissa saaden koko ajan epilepsiakohtausksia ja nyt, 2 viikkoa leikkauksen jälkeen hän leikkii kaveriensa kanssa onnellisena puistossa.

[QUOTE="aikuinen mies";24065319]Minäpä olenkin ihmisten lääkäri, olen erittäin taitava aivokirurgi ja olen pelastanut tuhansien ihmisten hengen 30-vuotisen urani aikana. Juuri pari viikkoa sitten pelastin erään 3-vuotiaan pojan hengen poistamalla onnistuneesti hänen aivoistaan pesäpallon kokoisen kasvaimen. Ennen leikkausta poika makasi koomassa sairaalan teho-ostolla kuoleman kielissa saaden koko ajan epilepsiakohtausksia ja nyt, 2 viikkoa leikkauksen jälkeen hän leikkii kaveriensa kanssa onnellisena puistossa.[/QUOTE]

Ihan varmasti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24065216:
Voidaanko puhua kiduttamisesta, kun eliöllä ei ole mitään sensoria, joka reagoisi siihen että jokin osa eliöstä tuhoutuu, tai keskushermostoa, joka reagoisi siihen että kudos on tuhoutunut??

Sä opetat lapselles, että on ok kiskoa elävältä ötökältä siipiä ja jalkoja irti? Missä menee raja?Linnuilta voi katkoa siipiä ja ampua vähän ritsalla...oravia voi heittää kivillä...Kissoja kiskoa hännästä? Pointti ei ole se' että koskeeko siihen ötökkään, vaan ei aivan tervettä mallia lapsille opeteta

[QUOTE="aikuinen mies";24065319]Minäpä olenkin ihmisten lääkäri, olen erittäin taitava aivokirurgi ja olen pelastanut tuhansien ihmisten hengen 30-vuotisen urani aikana. Juuri pari viikkoa sitten pelastin erään 3-vuotiaan pojan hengen poistamalla onnistuneesti hänen aivoistaan pesäpallon kokoisen kasvaimen. Ennen leikkausta poika makasi koomassa sairaalan teho-ostolla kuoleman kielissa saaden koko ajan epilepsiakohtausksia ja nyt, 2 viikkoa leikkauksen jälkeen hän leikkii kaveriensa kanssa onnellisena puistossa.[/QUOTE]

Ja susta on ok että lapsi tappaa eläimiä? Pakko vielä kommentoida että voit olla työssäsi vaikka kuinka hyvä ja arvostettu, mutta mikä olet muuten, onkin eriasia

[QUOTE="Heh";24065313]Eläimiä?? Siis hyönteisistähän tuossa oli kysymys. Taidat vähän ylireagoida. Ole sitten huolissasi, jos psykopaattipoikasi leikkaa kahtia naapurin mirrin tai mustin.[/QUOTE]

Ok, eli oravia ja lintuja saa huoletta vähän "mäiskiä"

[QUOTE="vieras";24065359]Sä opetat lapselles, että on ok kiskoa elävältä ötökältä siipiä ja jalkoja irti? Missä menee raja?Linnuilta voi katkoa siipiä ja ampua vähän ritsalla...oravia voi heittää kivillä...Kissoja kiskoa hännästä? Pointti ei ole se' että koskeeko siihen ötökkään, vaan ei aivan tervettä mallia lapsille opeteta[/QUOTE]

En opeta, älä laita sanoja mun suuhuni. Lopeta tuo valehtelu samantien kuin aloititkin.

Linnut, oravat ja kissat ovat hieman eri asia kuin hyönteiset, kuten vaikkapa kärpäset, mutta jos et sitä selityksistä huolimatta ymmärrä, niin ei voi mitään. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.

[QUOTE="Aikuinen mies";24064976]Minusta tuossa ei ole mitään huolestuttavaa. Minä itse rääkkäsin eläimiä todella vanhaksi, lähemmäs aikuisikää asti. Tapoin todella paljon hyönteisiä, kidutin matoja, kidutin ja tapoin pikkulintuja, kissanpentuja, siilejä jne vielä joskus 16-vuotiaanakin ja ihan normaali minusta tuli.[/QUOTE]

Ei huhhuh, sinä olet kyllä provo.

Rääkkäätkö potilaitakin yhtä paljon?

:laugh:

Et sitten parempaa keksinyt kuin AIVOKIRURGI??? :D

[QUOTE="vieras";24063853]Jostain olen lukenu, että eläinten kiduttaminen ja silpominen lapsena on hälytysmerkki.

Mun mielestä toi ei ole normaalia. Muistan jo itse lapsena, kuinka mua ihmetytti ne perhosten siipien repijät.

Meidän 4 v poika on yliempaattinen siis se pelastaa hyönteisiä lammikoista ja melkein itkee, ku löytää jonku ötökän kuolleena. Ja sanoo, voi raukkaa, nyt se on kuollu. Meidän perheessä ei tapeta sisälle joutuneita hyönteisiä, vaan ne metsästetään purkkiin. Kärpäset löytää tiensä ulos, ku otetaan ristiveto. No, meidän poika on muutenkin tosi herkkä, liikuttuu lastenohjelmista jne. Mä olin pienenä samanlainen. Kalanpyynnistäkin sanoi, että kalat pitää päästää takaisin mereen.[/QUOTE]

Ihana poika! <3 Toivottovasti saan kasvatettua omastani samanlaisen!

[QUOTE="vieras";24063853]Jostain olen lukenu, että eläinten kiduttaminen ja silpominen lapsena on hälytysmerkki.

Mun mielestä toi ei ole normaalia. Muistan jo itse lapsena, kuinka mua ihmetytti ne perhosten siipien repijät.

Meidän 4 v poika on yliempaattinen siis se pelastaa hyönteisiä lammikoista ja melkein itkee, ku löytää jonku ötökän kuolleena. Ja sanoo, voi raukkaa, nyt se on kuollu. Meidän perheessä ei tapeta sisälle joutuneita hyönteisiä, vaan ne metsästetään purkkiin. Kärpäset löytää tiensä ulos, ku otetaan ristiveto. No, meidän poika on muutenkin tosi herkkä, liikuttuu lastenohjelmista jne. Mä olin pienenä samanlainen. Kalanpyynnistäkin sanoi, että kalat pitää päästää takaisin mereen.[/QUOTE]

Poikaparalle tulee vielä kovat ajat, kun se joku päivä tajuaa, että äiti syöttää sille leivän päällä kuollutta sikaa! :D

[QUOTE="Heps";24065649]Poikaparalle tulee vielä kovat ajat, kun se joku päivä tajuaa, että äiti syöttää sille leivän päällä kuollutta sikaa! :D[/QUOTE]

:laugh:
Naurattaa nämä hyönteisten puolesta itkijät, jotka kuitenkin itsekin syövät hyvällä omallatunnolla possua ja nautaa lautasiltaan.

Yhteistyössä