Me mensan jäsenet emme ikinä puhu aiheestaMika Sun IQ on?
Valvo ahdistuneena.Otanko diapamin vai valvonko ahdistuneena?
Kiitos. Nyt on minullakin hyvä mieli mennä nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24060832:Sinä olet suhteellisen älykäs.
Ehka erehdyin sitten ku luulin ,etta kysyit jonkin toisen alykkyytta hetki sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24060830:Me mensan jäsenet emme ikinä puhu aiheesta
Kaupallisen alan koulutus, yliopistotutkinto meneillään.Millainen koulutus sinulla on?
Oletko töissä ja jos olet niin missä tai millaisessa työssä, jos et halua niin tarkasti kertoa?
Mikä on kielitaitosi ja miten hyvin osaat kyseisiä kieliä?
Mitä harrastat?
Tulkintakysymys, sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja tätäätätä;24061622:Oletko oikeasti testatusti älykäs? Jos olet, niin miksi te "mensalaiset" vaikutatte nettipalstapersoonienne ja palstoille suoltamanne tekstin perusteella yleensä vajaaälyisiltä?
Älykkyysosamäärä on mitattavissa oleva absoluuttinen suure. Oletko siis älykäs vai et?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24061628:Tulkintakysymys, sanoisin.
Olen, edellinen vastaukseni oli tuohon toiseen kysymykseesi.Alkuperäinen kirjoittaja täätätää;24061644:Älykkyysosamäärä on mitattavissa oleva absoluuttinen suure. Oletko siis älykäs vai et?
Minun mielestäni älykkyyttä on monenlaista.Sanotaan, että kauneus on katsojan silmissä. Onko älykkyyskin enempi katsojan päässä?
Onko sinulla vähän niitä kaikkia?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24061651:Minun mielestäni älykkyyttä on monenlaista.