EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

FatMAN
Vitut teistä suurin osa tuu saamaan mitään aikaan pitkällä tähtäyksellä. Kansa on lihonut ja lihonut viimeiset 50 vuotta ja sama "kehitys" tulee jatkumaan. Samoja älyvapaita dieettejä ja elämäntapamuutoksia ollut etenkin naistenlehdet täynnä 70-luvulta asti, silti lihavien määrä senkus lisääntyy.

Hoikkana pysyy vain ne, jotka ovat oppineet lapsena/nuorena sellaisen elämäntavan, että sivutuotteena tulee liikuntamääriin sopiva ruokavalio. Suurimman osan teistä hampaidenpuristusdieetit menee vituiksi.

PATEETTISTA. Ja arvakkaas mitä. Aina kun on häissä tai jossain muissa isoissa juhlissa, niin siellä vähiten syö LÄSKIT NAISET. Tyypillistä itsepetosta.

Vitut teistä suurin osa tuu saamaan mitään aikaan pitkällä tähtäyksellä. Kansa on lihonut ja lihonut viimeiset 50 vuotta ja sama "kehitys" tulee jatkumaan. Samoja älyvapaita dieettejä ja elämäntapamuutoksia ollut etenkin naistenlehdet täynnä 70-luvulta asti, silti lihavien määrä senkus lisääntyy.

Hoikkana pysyy vain ne, jotka ovat oppineet lapsena/nuorena sellaisen elämäntavan, että sivutuotteena tulee liikuntamääriin sopiva ruokavalio. Suurimman osan teistä hampaidenpuristusdieetit menee vituiksi.

PATEETTISTA. Ja arvakkaas mitä. Aina kun on häissä tai jossain muissa isoissa juhlissa, niin siellä vähiten syö LÄSKIT NAISET. Tyypillistä itsepetosta.
Äääh ei kuule ollut lapsena sipsiä ja muuta makeeta tarjolla. Sou älä selitä :LOL:

W

Tuollainen asenne auttaakin asiaa varmasti kummasti.:LOL: Moni tietää miten laihtua. Useat ovat laihduttaneet elämänsä aikana kymmeniä kiloja. Itselläni ei ole kuin vuosi siitä kun pääsin tuohon -20kg-tulokseen. Tai silloin se oli tuon -25kg, mutta minulla tosiaan se viisi kiloa on sellainen +- marginaali jojoilua varten. Nyt olisi taas aika alkaa laihduttamaan muutenkin kuin vain tuon viiden kilon rajoissa. Jos pystyin jo aiemmin laihduttamaan 25kg, miksen pystyisi laihduttamaan nytkin?

Itse olen siis normaalipainoinen ja nyt ensimmäisiä kertoja elämässä voisi aloittaa sen laihduttamisen pelkän ulkonäön takia, sillä aiemmin ylipainon puolella sitä laihdutti ensisijaisesti terveyden vuoksi. Tietysti terveellinen ruokavalio auttaa kaikkeen. Tällainen jokapäiväinen herkuttelu ei tee olotilalle kovin gutaa vaikkei ylipaino vielä ovella kolkuttelisikaan.

Rohkenen epäillä että tässä on yksi jolla laihdutus ei ole vain onnistunut. Näinhän se sitten purkautuu tuo turhautuminen! :)

Haluaisin painottaa, että tämä ketju oli tarkoitettu näille jotka todella haluaisivat tehdä tämän elämäntaparemontin joten olisiko MITENKÄÄN mahdollista rakkaat palstasisaret, että siirtyisitte niihin ketjuihin jotka todella olisivat teitä varten? :)

Mä taisinkin aloittaa tämän jo tänään! :) Tänään on tiedossa myöskin reipas kävelylenkki joka tietysti kohottaa myös mieltä.
Mitenkäs te muut, minkälaista liikuntaa harrastatte?
Hus hus, ei vielä saanut innostua :) Mä söin just munakkaan ja aionkin jättää hiilarit taas vähemmälle ja aamukävelyä se tunti vaunuja työntäen ainaki 4 krt vko. Joo näin mä päätän :)

"vieras007"
MUKANA OLLAAN! tosin aloitin jo eilen illalla käymällä 5km lenkin, ja aamupalaksi söin 4-viljan puuron. ylipainoinen en ole, se 5kg pitäisi saada pois ihan vain jättämällä jokapäiväinen herkuttelu pois. liikuntaa (juoksemista lähinnä) olen jo harrastanut jokusen kuukauden, ja kunto alkaa olemaan ihan hyvä :)

Hei, mukana ollaan!
Olen tässä ollut jo pari viikkoa ilman herkkuja, ja ryhmäpaineessa tämä päätös saattaa pitääkin ;) Painon suhteen ei ole ongelmia, tavoitteena on pistää stoppi jokailtaiselle herkuttelulle ja oppia syömään tarpeeksi oikeaa ruokaa.
Tänään on lisäksi takana olkapää-ojentaja-treeni salilla sekä kävelylenkki, vauva rintarepussa.

Voihan röyh siis itselleni :D 1 fosters ja gourmetpizza (pakaste) puolikas syöty. Nyt siis jääkaapissa vain herkutonta ruoka-ainesta. Huom kaalilootaa ja kinkkukiusausta ruoaksi- meinasin että sen annoskokoa vahdin, mittaan desimitalla max 2dl per annos. Olkoon naurettavaa mut mulla tuo syöminen lipsuu, kun otan santsiannoksen :kieh: Ja juu kerho olis jees, vai mitä muut sanoo????

Yhteistyössä