Sotku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuulihattu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuulihattu"

Vieras
Erosin lapseni isästä n.10kk sitten ja muutettiin lapsen kanssa eri paikkakunnalle. Välit exään oli viileät ja kireät. Saatiin kuitenkin tapaamissopimus tehtyä ja lapsi tapasi isäänsä joka toinen vkl.

Nyt kesän ajaksi muutettiin lapsen kanssa samalle paikkakunnalle kuin exä. Yhteydenpito kasvoi ja välit lämpenivät. Exä tapasi itseään 9 vuotta nuoremman naisen 3-4 kuukautta sitten ja menivät pian kihloihin. Tämä ei tuntunut minusta mitenkään erityisen pahalta. Ehkä hieman kirpaisi.

Parin viikon ajan exä on kehunut uudistunutta ulkonäköäni, koskettellut ja halaillut. Antanut juuri sitä mitä olen tarvinut ja kaivannut jo pitkän aikaan.Välimme ovat lämmenneet. Pari kertaa ollaan harrastettu jopa seksiä ja se on ollut aivan mahtavaa. Olen pyrkinyt ajattelemaan, että kyse on vain seksistä. Tunteita ei siis sotketa tähän hommaan.

Ongelma on nyt siis se,että järki ja tunteet eivät nyt tee yhteistyötä. Nyt minusta tuntuu todella pahalta, kun exä viettää aikaa tämän kihlattunsa kanssa eikä laita minulle mitään vihjailevia tai pervoja viestejä. Aikaisemmin tälläinen ei tuntunut missään. Mitä ihmettä minussa siis tapahtuu?

En tiedä,että haluaisinko palata exän kanssa yhteen, koska alkoholi oli yksi seikka miksi erottiin ja tuskin exä muuttaa tapojaan. Voisin kuitenkin tapailla häntä ja harrastaa mahtavaa seksiä. Pystyisinkö tälläiseen järjestelyyn vai olisiko se henkisesti liian rankkaa?

Kiitos neuvoista ja vastauksista.

[QUOTE="Tuulihattu";24059145]Erosin lapseni isästä n.10kk sitten ja muutettiin lapsen kanssa eri paikkakunnalle. Välit exään oli viileät ja kireät. Saatiin kuitenkin tapaamissopimus tehtyä ja lapsi tapasi isäänsä joka toinen vkl.

Nyt kesän ajaksi muutettiin lapsen kanssa samalle paikkakunnalle kuin exä. Yhteydenpito kasvoi ja välit lämpenivät. Exä tapasi itseään 9 vuotta nuoremman naisen 3-4 kuukautta sitten ja menivät pian kihloihin. Tämä ei tuntunut minusta mitenkään erityisen pahalta. Ehkä hieman kirpaisi.

Parin viikon ajan exä on kehunut uudistunutta ulkonäköäni, koskettellut ja halaillut. Antanut juuri sitä mitä olen tarvinut ja kaivannut jo pitkän aikaan.Välimme ovat lämmenneet. Pari kertaa ollaan harrastettu jopa seksiä ja se on ollut aivan mahtavaa. Olen pyrkinyt ajattelemaan, että kyse on vain seksistä. Tunteita ei siis sotketa tähän hommaan.

Ongelma on nyt siis se,että järki ja tunteet eivät nyt tee yhteistyötä. Nyt minusta tuntuu todella pahalta, kun exä viettää aikaa tämän kihlattunsa kanssa eikä laita minulle mitään vihjailevia tai pervoja viestejä. Aikaisemmin tälläinen ei tuntunut missään. Mitä ihmettä minussa siis tapahtuu?

En tiedä,että haluaisinko palata exän kanssa yhteen, koska alkoholi oli yksi seikka miksi erottiin ja tuskin exä muuttaa tapojaan. Voisin kuitenkin tapailla häntä ja harrastaa mahtavaa seksiä. Pystyisinkö tälläiseen järjestelyyn vai olisiko se henkisesti liian rankkaa?
Kiitos neuvoista ja vastauksista.[/QUOTE]

No ethän sinä pysty kun nytkin olet älyttömän mustis kun mies on oman naisensa kanssa... Ota järki käteen!!!

[QUOTE="jane";24059192]Missä itsetuntosi ja aikuisuus??[/QUOTE]

Exä vei itsetuntoni ja en usko,että kukaan mies voisi olla kiinnostunut minusta. Olen heikko, sen myönnän. Se kun on ollut vuosia ilman läheisyyttä, hellyyttä ja sitä tunnetta,että joku haluaa ja kun sitä joskus sitten saa,niin siihen jää helposti koukkuun.

Sotkua ja menoa! Semmost seon!

jIVulv
1Ir00C
WGuZqg
m4CcmW
mDEUUw
yP9q9k
KgXkvi
KxeNMU

Mieti, mitä peliä eksäsi on todennäköisesti pelannut selkäsi takana suhteenne aikana. Kun nytkin, vastarakastuneena uuteen naiseen, pettää tätä sun kanssasi. Unohda mokoma ukko! Ajattele, ihana kesä edessä ja minkälaisia mahdollisuuksia se saattaa tuoda tullessaan sinun kohdallesi.

Yhteistyössä