Muakin kiinnostaa, kun oma blogi on ollut vasta pari viikkoa pystyssä...Kuinka kauan olet kirjoittanut blogiasi? Menikö pitkään, että se "lähti käyntiin"?
Mulla on kirppisblogi, johon postaan kirppislöytöjäni, jotka ovat pääsääntöisesti lastenvaatteita ja josakin määrin leluja. Joskus löydän jotakin myös itselleni ja kotiinHuh, teillähän käy kymmeniä ja joillakin satojakin kävijöitä. Mitä bloginne sitten käsittelevät? Itse en ole blogia koskaan tehnyt, mutta nuo useat mitä olen läheisilläni nähnyt, eivät ole lainkaan menestyneet. En tunne yhtäkään blogin pitäjää, jonka sivuilla kävisi yli 10 kävijää. Useimpien kohdalla totuus näyttää olevan 0-5 kävijää.
Mä en tietääkseni tunne ketään blogini seuraajaa. Muutama palstalainen siellä pyörii ja heidät tiedän, mutta kukaan ystävä/tuttavapiiristäni ei blogia seuraa. Ei kaikki edes tiedä siitä. Ei se mikään salaisuus ole, mutta kun suurinta osaa tuttavistani ei kirppistely kiinnosta, niin eipä kiinnosta siitä aiheesta väsätty blogikaanMenee vähän ohi aiheen, mutta onko teillä bloggaavia tuttuja? Painostavatko he teitä seuraamaan blogiaan? Minulla on muutamakin tällainen läheinen. Itse en lue oikeastaan minkäänlaisia blogeja, joten siksikin olisi hyvin harvinaista minun innostua seuraamaan niitä. Jonkin asteista mielen pahoittamistakin tuosta on seurannut, kun en ole alkanut seuraamaan ja kommentoimaan heidän blogejaan. Onhan tietysti ymmärrettävää, että blogeissa kilpailu on kovaa ja niitä lukijoita on vaikea saada. Siksi mietinkin onko muilla tuttuja, jotka painostavat teitä lukemaan blogiaan? Onko se kovin yleistä ja siten suht normaalia?
Tuossa aiemmin tässä ketjussa kysellessäni mietin juuri tuota miksi läheisteni blogit eivät ole menestyneet. Onko syy siinä, ettei heillä ole mukavaa tuttavapiiriä jotka auttaisivat seuraamisellaan ja kommentoimisellaan saamaan blogin pinnalle vai onko syy jossakin muussa?
Saako linkkiä? Vois kiinnostaa, jos se ei nyt ihan mitään hanhenmaksapallerotasoista oleMulla on 200-300 kävijää päivässä. Ruokablogi.
Olin näköjään vastannut ketjuun jo 2011. Nykyään on 500-2500 kävijää päivässä.Mulla on 200-300 kävijää päivässä. Ruokablogi.
Minullakin on vaihtuneet luvut. Parhaimmillaan klikkaillaan blogiani 7000 kertaa ja huonoimmillaan tuon 400 kertaa. Blogin sisältö on aikalailla sama paitsi perhejuttuja on vähemmän sekä sisutamista on vähemmän kun en sisustele mitään.Njaa...keskiarvo taitaa olla tuossa 400 päivässä. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Riippuu paljon. Eniten käydään klikkailemassa haalaripostausta, sen jälkeen tuota meidän häämatkaa. Kommentteja tosin olisi kiva saada lisää
Aika sekalainen blogi mulla, kotiäiti puuhaa lasten kanssa, reissailee, tekee käsitöitä ja sisustelee, laittaa jopa ruokaa välillä.