Mistä te voitte tommosta arvata ?Onkohan se palomies?
Darra, kapula, kankkunen, krapula... Rakkaalla lapsella on monta nimeämikä on darra??
Ai oikeesti et ole kuullut? :OTämä Taiston viimeisin laittama kappale on ihan hyvä, vaikka en ole ennen kuullut
Mulla on suuria aukkoja monessa kohtaa sivistyksessä. Esim en ole nähnyt Kaunotarta ja Hirviötä, tai LumikkiaAi oikeesti et ole kuullut? :O
Tä?Tämä Taiston viimeisin laittama kappale on ihan hyvä, vaikka en ole ennen kuullut
Ei kyl onneks tällä juomisella vielä kanuunaa saa aikaiseksi.Darra, kapula, kankkunen, krapula... Rakkaalla lapsella on monta nimeä
Me ollaan kaikki meedioita, mutta ei me haluta paljastaa sitä oikeesti kaikille. Niin että hys hys.Aika lähelle menee joittenkin arvaukset
:wave: Vi ses igen!Hyvää matkaa höyhensaarille teille kaikille. Besta pasasenare god ressan...
:wave:
Joo kyl mä noi synonyymit tiän mut mistä noita saa???? ikinä ei oo mun luona käyny...Darra, kapula, kankkunen, krapula... Rakkaalla lapsella on monta nimeä
Niimpä. Ja kun juo väliin vettä, niin on huomenna superolo. Se on hyvä kun kun kaverit tietää milloin olen juonut: silloin kun mun kämppä on siisti, olen ollut darrassaEi kyl onneks tällä juomisella vielä kanuunaa saa aikaiseksi.
Joko sä luovutat.. ? Vi sesHyvää matkaa höyhensaarille teille kaikille. Besta pasasenare god ressan...
:wave:
Sanoisin että ole onnellinen. Munkaan luona ei ole käynyt kunnon darra kuin kahdesti. Muuten ei ole (onneksi) tarvinnut olla wc pöntön kaverinaJoo kyl mä noi synonyymit tiän mut mistä noita saa???? ikinä ei oo mun luona käyny...
(enkä ole mikään absolutisti.. ) No tosin mitä oon kavereilta kuullu ni en välttis tahokaan...
En mä vielä luovuta! Se oli Björnille ja muille ketkä matkaa höyhensaarille. Ajattelin olla tässä vielä tovinJoko sä luovutat.. ? Vi ses
Jos ois järkevä niin luovuttas, mut minä ja järki ei juuri viihdytä samassa paikassa..En mä vielä luovuta! Se oli Björnille ja muille ketkä matkaa höyhensaarille. Ajattelin olla tässä vielä tovin
Öitä! Nähhään siellä sitMut miepä luovutan ny. God natt och spokoinoi notsi. Ja hyvvee yötä. Lautalla nähdään! :wave:
Hyvää reissua sullekin höyhen saarilleMut miepä luovutan ny. God natt och spokoinoi notsi. Ja hyvvee yötä. Lautalla nähdään! :wave:
Sama täällä. Huomenna täytyy juhlistaa pikkuveljeä, mutta ne pippalot alkaa onneksi vasta kolmen aikaan.Jos ois järkevä niin luovuttas, mut minä ja järki ei juuri viihdytä samassa paikassa..
Maito ei toimi minulla.Tämä voi kuulostaa tosi kliseeltä, mutta suosittelen lämmintä maitoa. Ja sitten kun on juonut ja vaikka syönyt vähän yöpalaa, niin menee sänkyyn makoilemaan. Ei pitäisi kauaa kulua, niin pääsee höyhensaarille.
Mutta on tää alkomahoolinkin nauttiminen silloin tällöin mukava tapa mennä tuutimaan. Täytyy vaan olla tarkka ettei tule darraa.