Karaookkea ehdottomasti. Mä haluan laulaa sen Juodaan viinaa. Ja loppumatkasta vetäisen jonkun Katri Helenan ikivihreän.
Joo Katri Helenaa! "Katson autiota hiekkarantaa..." </3Karaookkea ehdottomasti. Mä haluan laulaa sen Juodaan viinaa. Ja loppumatkasta vetäisen jonkun Katri Helenan ikivihreän.
Jepulis. Otan diskoperuukin ja tanzuhameen matkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050287:Kyllä me jotkut boogie wonderlandit keksitään! no problem!
Jos sulle sopii, niin tuun sun kanssa laulamaan sen Juodaan viinaa -viisun.Karaookkea ehdottomasti. Mä haluan laulaa sen Juodaan viinaa. Ja loppumatkasta vetäisen jonkun Katri Helenan ikivihreän.
Mä voin käydä ostamassa steppikengät ja vaikkapa vappuviuhkan.Jepulis. Otan diskoperuukin ja tanzuhameen matkaan.
Totta mooses. Tuo biisi onkin parhaimmillaan kimpassa laulettuna.Jos sulle sopii, niin tuun sun kanssa laulamaan sen Juodaan viinaa -viisun.
Mulla on nyt erikaraoke, laulan tätä täysillä (pahoittelen jos naapurit lukee tätä viestiä, yritän pitää yksinäni pienempää meteliä ) Koko talvi kesämökillä
HienoaTotta mooses. Tuo biisi onkin parhaimmillaan kimpassa laulettuna.
Kuinka iso se meen paatti oikeen on? Kai sitten kunnon ruokaeväätkin mahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050344:No niin, nyt on sitten bändi buukattu meidän risteilylle. Elikkäs tämä soi meidän veneen yökerhossa:
[video=youtube;6QwsY0OM1MI]http://www.youtube.com/watch?v=6QwsY0OM1MI[/video]
Tottakai, siellä on ihan kunnon seisova pöytä jossa ruokaillaan, on alkuruokaa, pääruokaa, jälkiruokaa ja vaikka mitä. Tarjoilijat vievät lautasia pois sitä mukaa kuin uusia haetaan. Ja muistakaa ottaa käsilaukut mukaan, jotta voi pudotella vähän yöruokaa iltaa varten mukaan!Kuinka iso se meen paatti oikeen on? Kai sitten kunnon ruokaeväätkin mahtuu?
Oh, Björn! Minkä teit....och jag vetar här - Oh, Björn.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24050344:No niin, nyt on sitten bändi buukattu meidän risteilylle.
Mä voin ottaa termarit, mutta tilanpuutteen takia ne on pakko täyttää viinalla, eli ne on juotava ennen aamiasta jotta voidaan täyttää kahvilla ja teellä! JA muistattehan että illallisella viinakset kuuluvat hintaan! Eli keittoa kitaan niin että silmät seisoo!Munkin käsveska on varsinainen Muumimamman taikalaukku -varustusta löytyy omasta takaa, mutta aina sinne ainakin muutama hedelmä mahtuu. Ja ottaahan joku aamiaiskattausta varten mukaan pari termaria, jotta voidaan tehdä saksalaiset ja liruttaa teet ja kahvit mukaan tukholmaan?
Oih, tatu on hyvä bändi. Opiskelin jopa kurssin venäjää että olisin ymmärtänyt mitä he laulavat, mutta mua ja venäjän kieltä ei ole luotu yhteen. Se on todistettu, kahdesti.
Voin auttaa niissä viinojen tyhjennyksissä, mutta siihen kahviin mie en koske. Sen saatte jakaa keskenänneAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24050450:Mä voin ottaa termarit, mutta tilanpuutteen takia ne on pakko täyttää viinalla, eli ne on juotava ennen aamiasta jotta voidaan täyttää kahvilla ja teellä! JA muistattehan että illallisella viinakset kuuluvat hintaan! Eli keittoa kitaan niin että silmät seisoo!
Tietenkin ettei vikingarna rohmua kaikkia lettuja!Moon nyt vähän tyhmä: jos se on meidän paatti, kui me varastetaan sieltä ruokaa?
Et edes terästettyä kahvia? :OVoin auttaa niissä viinojen tyhjennyksissä, mutta siihen kahviin mie en koske. Sen saatte jakaa keskenänne