Himppasen alkoi ahdistamaan Prismassa äsken :O

Ihmisillä kärryt täys (perussatsi: alkohoolia, lihoja ja makkaraa :D ), tulivat päin ku raivopäät ja mulkoilivat ja tiuskivat rumasti, jos ei päässyt väistymään :kieh:|O:mad:

Kyllä harmitti, kun ei eilen ehtiny kaupassa käymään....:kieh:

Mua ei ahdistanut laisinkaan K-citymarketissa kassan jonossa.
Ihmisiä nurkat täynnä,naamat norsun vitulla jne. Tungetaan jaloille, kun mennään pitkien kassajonojen välistä seuraavalle ja minä senkun hymyilen. Kaikille yhtä kauniisti (naamat kääntyivät joko toiseen suuntan vähän noloina taikka kiitettiin kauniisti)

Juhannustressiä :D
Mie kävin jo eilen kaupassa juhannusostoksilla,samanlaista porukkaa näky olevan jo liikenteessä.

"Milla"
Kävin itse kuuden aikaan Prismassa. Parkkipaikan etsiminen oli tuskaa, ja sisällä täysi kaaos. Mutta iski jotenkin voittaja olo kun selvisi sieltä kaupasta ulos hengissä :)

Blue
Joo,valitettavasti tiedän :D
No mä jo aattelin että voiksää itteäs palstamammaksi kutsuakaan jos et tota tiiä.

:LOL:

muoks. Ihan selvennökseksi vielä. Että ihan vaan tarinaa värittämään laitoin sen WT:n. En oikeasti ole sitä mieltä siis... Niin paljon nyt keskusteltu siitä että täällä ollaan niin ilkeitä niin pakko oli vähän selittää mun sairasta huumorintajua.. :ashamed:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja meidän Prismareissu päättyi niin, että mies luovutti pojan kanssa parin minuutin päästä ja lähti autoon odottamaan ja minä ryysin hakemassa mitä hain ja lopista aattelin, että voi perkele,hakekoon äijä huomenna puuttuvat ABC:ltä ( reilua,i know... )
Olin niin "se" ottassa kun pääsin autolle, jossa mies nukkui kuskin paikalla ja 2-vuotias veteli onnessaan suklaamunia apukuskin paikalla ( rakas mieheni ei ollut viittiny lähteä kaupasta mitään ostamatta ja osti sitten pääsiäismunia----> 41 kpl:ta *huokaus* ) .
ELi nyt meillä on kaapissa mozzarellaa, paketti kabanossia ja 41 suklaamunaa :LOL: että hyvin meni taas :D

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
No mä jo aattelin että voiksää itteäs palstamammaksi kutsuakaan jos et tota tiiä.

:LOL:

muoks. Ihan selvennökseksi vielä. Että ihan vaan tarinaa värittämään laitoin sen WT:n. En oikeasti ole sitä mieltä siis... Niin paljon nyt keskusteltu siitä että täällä ollaan niin ilkeitä niin pakko oli vähän selittää mun sairasta huumorintajua.. :ashamed:
No hyvä että selvensit :D
*ottaa paidan pois..eiku ottaa herneen pois..* :D

Ken guru
[QUOTE="juhannustaika";24048402]Näinpä!
Eniten mua potuttaa kyllä ihmisten ajattelemattomuus kun jäädään juoruamaan KESKELLE käytävää[/QUOTE]

Tai liukuportaiden ja oviaukkojen eteen...:mad:

Me kyllä vältetään menemästä ruuhka-aikaan kauppoihin. Käydään joko reilusti aamulla tai reilusti illalla, ja ah, no traffic!

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24048483:
Minä viihdytin itseäni hoitaen viikon ruokaostokset kahden lapsen kanssa ruuhkassa :D kaikkea sitä joutuukin tekemään.
Iik Jätkä, sä teit kyllä kardinaalimokan! Tossa yhdessä ketjussa kun lukee että lapset ON JÄTETTÄVÄ kotiin kun menee juhannuskaupoille.

Yhteistyössä