Koska mä haluan olla välillä ällöttäväMiksi noin kamala otsikko????
Ei mulla ole villejä unelmia.Voisitko sä seurustella naisen kanssa ? Edes villeimmissä unelmissasi ?
Pesitkö sen vessan jo? (tai ne ikkunat?) Eli onko sulla nyt tosiaan aikaa tällaiseenkin? Oletko vähän nopea tai joku multi-ihme?Saa kyssyy mä vastaan kyl ihan 100%
En, kun mulla on lapi siihen hommaanPesitkö sen vessan jo? (tai ne ikkunat?) Eli onko sulla nyt tosiaan aikaa tällaiseenkin? Oletko vähän nopea tai joku multi-ihme?
Mikä on lapi? Mistä niitä saa jos ihan vessanki pesee?En, kun mulla on lapi siihen hommaan
Oikeesti?Ei mulla ole villejä unelmia.
Minä luin, et lapsiEn, kun mulla on lapi siihen hommaan
Kyllä se taannoinen muuttotouhu kyllä minusta vähän sellaiselta kuulosti. Katseltiin yhdessä niitä asuntoilmoituksiakin jo.Ei mulla ole villejä unelmia.
Mun esikoinen....pitää harjotella jos kerran muuttaa elokuussa omaan kotiin.Mikä on lapi? Mistä niitä saa jos ihan vessanki pesee?
Ne onkin ainoat unelmat..mutta ei ne nyt villejä oleKyllä se taannoinen muuttotouhu kyllä minusta vähän sellaiselta kuulosti. Katseltiin yhdessä niitä asuntoilmoituksiakin jo.
Mikä ikinä kenellekkin on villiä...Oikeesti?
Miksi ei?
Siis en tarkoita että "pitäisi" erityisesti olla villejä unelmia lesboseksistä, mutta jokin (mieluiten monta) villi unelma kuitenkin... ?
ai peiliä?Ei mul ol sellasta...
olinOlitko tänään Tyksissä?
Mistä?Älä valehtele.
Että vastaisit 100 %.Mistä?