mies kertoi exän olleen kauniimpi ja seksikkäämpi - loukkaannuinko turhaan?

• Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
Riidellessä sitä tulee sanottua välillä vaikka mitä paskaa, mitä ei edes tarkoita (juuri siitä miehen kanssa keskusteltiinkin) mutta jos ihan noin vaan sanoo tuollasia loukkauksia, ja vielä tarkoittaa mitä sanoo, niin hohhoijaa. Voihan se olla niin itsekeskeinen ettei edes tajua loukkaavansa sinua.

.....
Yhdessä ollessa ei vertailla :O mutta jos mies on noin p*ska, sanoisin sille että sä oot muuten ihan ok, mut kaikilla muilla seurustelukavereilla ollut pidempi tai paksumpi k*rpä.

puistatus
Siis osaako sun mies yleensä puhua fiksusti? Vai onko se aina tuollainen? Tosi ärsyttävää sönkötystä, eikö nyt aikuinen mies osaa käyttäytyä.
Mulla oli ennen just tuollainen avomies, joka möläytteli mitä sattuu. Voi v*ttu että se oli paska jätkä kaikin puolin.

että näin
Siis osaako sun mies yleensä puhua fiksusti? Vai onko se aina tuollainen? Tosi ärsyttävää sönkötystä, eikö nyt aikuinen mies osaa käyttäytyä.
Mulla oli ennen just tuollainen avomies, joka möläytteli mitä sattuu. Voi v*ttu että se oli paska jätkä kaikin puolin.
yleensä se osaa puhua fiksusti, mutta joskus sanoo ajattelematta asioita. ja on sit näköjään ajattelemisen kanssa TODELLA hidas...nyt on päivän verran pyydellyt vaan anteeksi ja sanoo että hän on OIKEASTI sitä mieltä että tottakai mä olen seksikkäämpi ja kauniimpi, eikä ymmärrä miksi sanoi niin, mutta nyt on ajatellut asiaa. Käskee mua unohtaan sen mitä hän on aiemmin sanonut, koska hän ei oikeasti sellaista tarkoita, vaan NYT tietää mitä ajattelee. just...
on vähä vaikee unohtaa!!!

Olihan se toki loukkavasti sanottu, joskin olennaista asiassa on mielestäni se, että sanoiko mies sen ajattelemattomuuttaan/ pyrkien olllen rehellinen, vaiko vaan suoraan loukatakseen ja satuttaakseen sinua.
Eikö mies saisi pitää entistä kumppaniaan kauniimpana. Itse ainakin uskoisin mieheni pitävän entistä vaimoaan kauniimpana, jos tätä asiaa häneltä kysyttäisiin. En tosin tiedä kertoisiko minulle totuutta.
Mutta voi tuon asian kääntää niinkin, että sinussa on jotakin aivan erityistä, jonka vuoksi mies haluaa olla juuri sinun kanssasi. :heart:
Eräs mies sanoi minulle kerran, etten ole niin mielettömän kaunis, en rikas, enkä älykäs, että hän olisi niiden asioiden vuoksi kanssani. Vaan siksi, että minä olen minä.
Ensin loukkaanuin, kunnes tajusin, että sehän oli oikeastaan mieletön kohteliasuus ja tunnustus.=)

Suzyanne
Et todellakaan loukkaantunut turhaan, ja itse olisin vetänyt kunnolla herneet nenääni. Kun ethän sinä kysynyt että oletko kauniimpi kuin hänen eksänsä, vaan että missä olet paras. Ja naistaan rakastava, tunneälykäs mies olisi siihen kyllä osannut vastata.

Tuosta tuli mieleeni, että jokin aika sitten isäni näki ekaa kertaa mieheni eksän yhdessä tilaisuudessa. Mies on eksänsä kanssa väleissä, ja minä myös tulen toimeen hänen kanssaan.

Isäni tokaisi omaan, suorapuheiseen tyyliinsä mieheni eksän nähdessään, että taisi ***** vaihtaa huonompaan. Nauroin vaan räkäisesti enkä loukkaantunut, tiedän että isäni elää 6-kympin villitystään, ja on ihan myyty jos näkee naisen jolla on kukkamekko, korkkarit, nuttura ja kirkkaan punaista huulipunaa. :D Onneksi mies ei ole sanonut niin, sitten olisin kyllä saattanut loukkaantua. Tosin en ehkä, koska minulla on etuna 8 vuotta nuorempi ikä. :cool:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
eikä!
Voi apua!!! joo, jos tosiaan on muka hyväntahtoinen höntti niin on miehelläsi joku paha hahmotushäiriö, noin ei naiselle sanota, jota arvostaa ja jonka haluaa pitää..Mutta luulenpa että kiusasi sinua! Tottakai loukkaantuisin. Ottaisin vinkkinä etsiä uutta seuraa.

minusta on tärkeintä se, että mies pyytelee anteeksi ja on ihan selkeesti ilmeisesti ymmärtänyt loukanneensa. ja on pahoillaan.
kaikki meistä mokaa joskus jollakin tavalla.sanoo tai tekee typeryyksiä ajattelematta.
eiköhän sinun mies SINUA rakasta ja jumaloi ja halua olla kanssasi vaikka nyt ruma sammakko pääsikin suustaan.
ole armelias ja koita päästää irti siitä.rakentakaa yhdessä jatkossa sulle sitä itsetuntoa ylöspäin :)

tsemppiä! kyllä se siitä!!

"vieras"
Mulla on niin huono itsetunto, että menisi varmaan vuosia että voisin tuollaisen kommentin jälkeen tuntea oloni hyväksi miehen kanssa :( Ajatelkoon mitä haluaa, mutta ääneen ei kannata sanoa kaikkea. En minäkään kaiva esille niitä asioista, joissa muut ovat parempia kuin mieheni.

Loukkaantuisin todellakin! Sä olet sen nainen nyt, kehtaakin kehua eksää paremmaksi. Vaikka asia oliskin niin, niin toisen tunteita saa myös ajatella. :)

Mulle tuli tarpeeksi huono olo jo siitä, että mies sanoi eksänsä pukeutumistyyliä kivemmaksi kun mun. :D

että näin
kai tässä pitäisi pystyä oleen vaan välittämättä, mutta kolme päivää mä olen alkanut vaan itkeen peiliin katsoessani, koska AINA tulee mieleen että niin, se eksä näyttäisi tässäkin paremmalta. ja mua oksettaa kun mies nyt kertoo minunkin olevan kaunis ja seksikäs, koska ainoa ajatukseni on että joo-o, mutta en YHTÄ seksikäs kuin tuo entinen. ja edelleen mies on sitä mieltä että jos ajatellaan puhtaasti ulkoisia tekijöitä, niin hän edelleen valkkaisi niiden perusteella exänsä. kertoi tän ihan mulle eilen. mutta kun hän ei ajattele näin, vaan kokonaisuutena minä olen kuulemma se paras ja seksikkäin ja kaunein, koska mulla on hyvä luonne. Vaan kun mua ei yhtään helpota tuo! sattuu vain ja s******sti!
mä olen pitkävihainen ja todella huono itsetunto, niin väkisin tuollainen kommentti saa mut aikas palasiksi. vuosiako mä sit tässä kärvistelen suhteessa, jossa tää asia väkisin aina tulee väliin? hitto että mun pitää olla näin paska.

"vieras"
Harkitsematon kommentti juu. Mutta onko oikeesti tuo seksikkyys ja kauneus niin tärkeätä? Onhan ihmisessä niin paljon muutakin. Tiedän, etten ole kaunis enkä varmaan kauhean seksikäskään (eikä minua ole semmoiseksi kukaan sanonutkaan), mutta uskon silti olevan miehelleni juuri sopiva, kun kerran pitkään on yhdessä oltu. Enkä kyllä rupea kohteliaisuuksia kalastelemaankaan (kyselemällä niitä ei ainakaan tule). Jos ap nyt vaan yrittäisi rauhoittua ja miettiä muita asioita.

Kyllä mäkin loukkaantuisin. On eri asia, jos menee itse kysymään ihan suoraan, että hei, ihan rehellisesti, miltä näytän, verrattuna entiseen naiseesi. Mutta ap pyysi, että mies sanoisi jotain mukavaa. Kökkö mies.

"vieras"
Mä varmaan sanoisin miehelle, että menepä sitten takaisin sen kauniin exäs luo, niin mä etsin itselleni älykkään miehen joka ei loukkaa. Hassu ukko, kun ensin satuttaa tuolla tavalla (varmaan ajattelemattomuuttaan, mutta satuttaa se silti) ja sit alkaa kehua ihanaa luonnetta. Sano sille, että sä ansaitset jonkun, jolla on yhtä ihana luonne kuin sullakin :) Miehesi ainakin vaikuttaa tuon kommentin perusteella kaikkea muuta kuin ihanalta.

"jeppe"
No on kyllä ilkeästi sanottu ja varmaan tarkoituksellakin. Itse painan 100kg, kulahtanut kotiäiti (ja epäilen, että on olemassa jopa minuakin hoikempia ja kauniimpia naisia) ja mies aina vaan kehuu minua kauniiksi ja ihanaksi. Ja ihan korkeakoulututkinnon omaava, ei näkövammainen mies on ;)

Yhteistyössä