Olenko läski?

• Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti
zxc
Laskin juuri painoindeksini ja sen mukaan olen lievästi ylipainoinen. Käytän kuitenkin koon 38 vaatteita (ja ei, ne eivät ole liian pieniä) ja peilistä katsottuna olen omasta mielestäni aivan normaalikokoisen näköinen. Kaikkien muidenkin mielestä olen normaalivartaloinen ja sopusuhtainen. En harrasta painonnostoa, kuntosalia tms., joten painoni ei voi johtua isoista lihaksista. Aivan normaalia zumba/lenkkeily-linjaa olen vetänyt.

Missä mättää?

ap.
Mitat: 176/78
BMI: 25,2

Kuvaa en viitsi laittaa, ettei kukaan tunnista :D

Jotain voinee silti päätellä siitä, että käytän koon 38 vaatteita, joista läskit eivät todellakaan pursua yli.

En oikeasti ymmärrä, miksi painan noinkin paljon, koska en näytä 78-kiloiselta, oikeasti. Ja osaan kyllä nähdä itseni melko kriittisessä valossa entisenä syömishäiriöisenä.

"Minä"
En usko
Hmm. Olen itse 165 cm ja painoa on 63 kg enkä todellakaan mahdu koon 38 vaatteisiin. Tai sitten meillä on vaan ihan eri käsitys siitä että mitä tarkoittaa oikean kokoinen vaate.

En usko edelleenkään
[QUOTE="öö";24027464]tai sitten olette erimallisia,olen joskus ollut samakokoinen kuin sinä käytin kokoa s/m[/QUOTE]

Miten se eri mallisuus sinusta ilmenee? Suurempana päänä kenties, isompina käsinä?
Anteeksi nyt mutta jos tämän kokoinen ihminen änkeää itsensä s-koon vaatteisiin niin näky on aika miten sitä nyt kuvailisi. Itselläni on paljon lihasmassaa eli periaatteessa olen jopa ns. hoikempi kuin laihaläskit. Mutta kuten totesin, sopiva vaate on toisen mielestä liian pieni.

"vieras"
Mitat: 176/78
BMI: 25,2

Kuvaa en viitsi laittaa, ettei kukaan tunnista :D

Jotain voinee silti päätellä siitä, että käytän koon 38 vaatteita, joista läskit eivät todellakaan pursua yli.

En oikeasti ymmärrä, miksi painan noinkin paljon, koska en näytä 78-kiloiselta, oikeasti. Ja osaan kyllä nähdä itseni melko kriittisessä valossa entisenä syömishäiriöisenä.
Jos oot isoluinen :D

Yhteistyössä