Hei,
Olen neljän lapsen äiti. v.1985 aloitettiin kiinteiden antaminen 3kk, muualla maailmassa jo 2kk iässä, silloin. Ei vauvat ole muuttuneet EU- direktiivien mukaan. Omaa maalaisjärkeä kannattaa käyttää, jos maitoa tulee riittävästi, lapsi syö hyvin, kasvaa hyvin, äidinmaito on riittävä ravinto. Itse olen aloittanut riippuen syömistiheydestä, nyt viimeisen kohdalla, tyttö syntyi 31.5,2009, aloitin kiinteät jo reilu 2 kk iässä, söi rintamaitoa tunnin välein. >unijaksot yöllä pitenivät huomattavasti, illalla annoin maissivelliä, pikkuhiljaa totutin ruokarytmiin. Aamulla rintamaitoa, lounaalla sosetta ja maitoa päälle, päiväunille. Välipalana sosetta ja maitoa, päivällisenä taas sosetta ja maitoa, iltapala velliä. Aloitin toki pienillä annoksilla, maku kerrallaan.Tyttö liikkui jo kolme kuisesta paljon, tarvitsi lisäruokaa. Oli tyytyväinen vauva. Ei ole juonnut tuttipullosta koskaan, mukista tarjottiin jo vettä neljän kk iästä, itse aloitti syömään jo puolen vuoden ikäisestä, ja ei suostunut omia oseita enään 6 kk iästä syömään, halusi samaa kuin muut, tarhaan meni reilu 7 kk, normaaliruokaa syöden, tuttelia maidoksi, mutta imetin vielä aamulla ja illalla 1v7 kk saakka. Terve, iloinen, hyvin kasvanut ja kehittynyt tyttö