Kuvia plussatesteistä

Katsellaan kehittyykö ne siitä :) Mulla loppui minipillerit 17.5 enkä sitten hakenut uusia... Sinänsä en kyllä usko raskautumiseen kun esikoista tehtiin vuosi ja mulla on todettu PCO. Mutta eihän sitä tiedä. pitää yrittää saada niskat avattua jotenkin muuten ku lääkkeillä.
 
Oikein paljon onnea Maria ja tyttöni mun!! :heart: Paljon vauvaliimaa matkaan mukaan! :heart:

Caishan kuvissa en valitettavasti kyllä näe mitään : / Mutta hyvä, että muut ovat nähneet! Toivotaan, että haamulainen siitä vahvistuisi!! :heart:
 
Mitäs sanotte tästä testistä, joka tehty tänään muutama tunti rakossa olleesta aamupissasta (yöllä täytyi käydä kaksi kertaa vessassa). Ylempänä vertailuna puhdas nega. Kuva kuivuneesta testistä, viiva ilmestyi testiin ihan minuutissa. Oireena ollut pahoinvointia sekä menkkamaisia kipuja
 
Hei!
Täällä ois yks kuumeilija, jolla testit näyttää mitä sattuu. Vähän faktaa:6kk yritystä takana,PCO-diagnoosi ja nyt vika päivä Teroja kehissä. Ovulaatiotesti näyttänyt plussaa viikko sitten ja eilen ja tänään..Aamulla tein first signal-testin ja negaa näytti. Kotiin tultuani olin laittamassa testiä roskiin ja tältä se näytti...Siis mikäs tää nyt on? Voiko olla viivanpaikka. Aiemmin oon kyseisellä testillä saanut harmaan viivanpaikan...Apua kaivataan

 
Viimeksi muokattu:
Daysleeper - periaattessahan tuo olisi "roskisplussa" jos ei tullut näkyviin testiajan(10 min)sisään - eli nega.
..mutta siullahan on oviksesta vasta v i i k k o ja siksipä postiivinen tulos saattanut näkyä vasta viiveellä.

Tuosta First Singal kasettitestistä on täällähin palstalla paljon huonoa palautetta..: /

..jos pari päivää malttaisit odottaa ja dipata sitten uudemman kerran - Plussatuulia!:heart:

Ps. Kospu eräästä"kuumeilupinosta"

Kolme First signalia tehnyt. Kaikki näyttivät oikein 10 minuutin sisään, negatiivisen ja raskaana en ollut. Parin tunnin päästä niihin kaikkiin on ilmestynyt selkeä, värillinen plussaviiva, eli ei kannate enään luottaa tulokseen sen 10 minuutin jälkeen. Itse luotan vain tuohon 10 minuutin sisällä tulevaan plussaan, eikä tullut pettymyksiä tai turhia toiveita.
 
Viimeksi muokattu:
Daysleeper Ikävä kyllä noi first signalin kasetit tuntuu aina antavan roskisplussan ja erittäin selvän vielä kaiken hyvän lisäks.. :(

Duulia Voipi sieltä haamulainen kurkkia! :) toivottavasti viiva vahvistuu! :heart:
 
Moi taas Sunni :)
Voi hitsin vitsin, kyllä mun hormooniähkyset silmäni taas noissa jotain muutakin kuin viivanpaikkaa näkevät d:Db..... voikun voikun voikun voikun!!!! peukut on taas niin pystyssä! heti huomenna uutta tikkua koukkuun eikös juu ja raporttia tänne. mitkä dp:t sulla olikaan nyt?

viena
 
sunni
Mahdotontako kyllä näkyy !!
varovaisen varovaiset onnittelut :)
Tolle miunki tikut näytti livenä,mut kameran läpi ei :/


MIKS, voi miiiiiks ihmisen pittää olla tämmönen hätähousu mitä mie oon ?!? :ashamed:

Ei oo toista tämmöstä joka pissii kaikki tikut ja toivoo ihmettä.. Viime yönä tein sitte ton viimesen tikun ja tälle päivää eikä maanantaille oo mitää ja menkkoihinki vielä tuskalliset 3pvää :I

Toi viimeyön tikku näyttää tälle, ITE siinä muka jtn taas näin, ainakin livenä.
Aijaa.com - 8206784.jpg
..heh omassa kuvakansiossaki noi näytti jotenkin "paremmilta" ku tuolla aijaassa.... :O

Aijaa.com - 8208215.jpg
latasin ton toisenki, ei siinäkää kyl näy mitää, kumma juttu kun koneen kuvakansiossa nuo kuvat näyttää erille kun aijaassa. noh ei voi mittää.
Perkules ku oon kesämökillä,niin ei saa tälle päivälle,jos huomisellekaan yhtään testiä :/
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mahdotontako Kyllähän siellä haamulainen kurkkii! :heart: Onko pregchek liuska? :)

Sunni No nyt näen minäkin jo viivan.. :)

Ihan omasta kokemuksesta suosittelen digitestiä, mullahan haamuili ja hentoili näin:








Nämä siis eri päivinä ja näistä harmistuneena tein digin, silläkin riskillä että on nega ja kas kummaa.. :D




Ja varmistin vielä viikon päästä ku:n pelossa




Eli en enää ikinä raavi päätäni tavallisten kanssa vaan tuhlaan rahani suoraan digiin... :D

Paljon tsemppiä teille!! :heart:


Ja jostain kumman syystä sain aina vahvemman viivan jos tein testin iltapäivällä.. :O tuo digikin on tehty iltapäivä pissasta, joidenkin tuntien pidätyksen jälkeen..Mun kroppa on outo... :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä mun kuvat. Davidin testeistä en saanut edes kuvaa, oli niin hailut viivat. Tässä tehtynä apteekin oma testi, ja kuva otettu kuivana koska siinäkin viiva oli sen verran vaalea. Digitesti otettu sitten seuraavana päivänä.





Apteekin oma on tehty n. 14 päivää oviksesta, digitesti 15 päivää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä