Nyt on sitten Bon Jovi nähty kolmannen kerran

[QUOTE="vieras";24009779]ens viikolla Scarlett vinkuu taas sossusta rahaa pesukoneeseen tai muuhun elintärkeään...:([/QUOTE]

En muuten vingu kun ei ole tarvetta. Mutta mitäpä se sulle kuuluus vaikka vinkuusinki?

"xXx"
Oli kyllä hyvä keikka, parempi kuin 2008! Jon veti kyllä hienosti keikan vaikka näki et se polvi meni oikeen kunnolla, ilmeisesti sivusiteet revähti. Hieman jäi suu auki kun näin että polveensa piteli ja lenkkas pitkään sen jälkeen, jännäsin etteivät lopeta keikkaa alkuunsa.. Ja katsomosta käsin täytyy antaa pointsit loistavalle yleisölle, kentällä mieletön fiilis! On se vaan hienoa kun 45 tuhatta ihmistä laulaa niin että korviin sattuu :) Jäivät Jovit monta kertaa suu auki kun niin raivokas hurraaminen kävi biisien jälkeen.

Jos johonkin olen pettynyt, niin settilistalla oli yllättävän paljon uudempia biisejä, ainakin muihin Euroopan keikkoihin verrattuna. Ja se Lay your hands on me jäi väliin, murrrrr... Ihana veto oli Wild is the wind, suurelle yleisölle varmaan tuntemattomampi mutta fanien mieleen varmasti. Lisäksi kaikilta muilta levyiltä taidettiin soittaa biisejä, paitsi mun ehdottomalta suosikilta These Daysilta.

Toivottavasti ei ollut viimeinen keikka, joka kerta sitä pelkään. Tää oli mulle siis viides keikka, kävisin muuallakin katsomassa jos pankkitilin saldo sen sallisi.

[QUOTE="vieras";24009948]Vituttaa maksaa veroja sen takia, että toisilla on kyllä varaa käydä keikoilla, mutta ei sitten ostaa itselleen uutta pesukonetta jos hajoo vaan tarttee sossun apua...[/QUOTE]

Mulla on edelleen se itte maksettu pesukone joka vuotaa vettä pohjasta joka pesun yhteydessä, että silleen.

[QUOTE="vieras";24009973]kysyttiinkö SULTA jotain? :eek:[/QUOTE]

Mitä tekee kukaan sillä tiedolla missä mun lapsi oli? Kyllä sitä saa muutkin ihmetellä JULKISELLA palstalla jos joku tuota utelee.

Taitaa joitakin vituttaa kun eivät itte pääse ikinä mihinkää vaan könnäävät vain kotona ja kattovat kun mies menee ties missä.

[QUOTE="vieras";24009973]kysyttiinkö SULTA jotain? :eek:[/QUOTE]

Sulta kysyttiin, mutta et näemmä ymmärrä vastata kysymykseen.

Mua vituttaa ihan suunnattomasti sunkaltaiset paskapäänälvijät, jotka hyökkää ihan aiheetta toisten kimppuun. Äläkä yritä valehdella, että olit lapsesta huolissasi (kaikki me tiedetään, että Scarlett hoitaa lapsensa erinomaisesti). Tarkoituksesi oli syyllistää Scarlettia tai vähintäänkin saattaa hänet epäilyttävään valoon.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä