Oli kyllä hyvä keikka, parempi kuin 2008! Jon veti kyllä hienosti keikan vaikka näki et se polvi meni oikeen kunnolla, ilmeisesti sivusiteet revähti. Hieman jäi suu auki kun näin että polveensa piteli ja lenkkas pitkään sen jälkeen, jännäsin etteivät lopeta keikkaa alkuunsa.. Ja katsomosta käsin täytyy antaa pointsit loistavalle yleisölle, kentällä mieletön fiilis! On se vaan hienoa kun 45 tuhatta ihmistä laulaa niin että korviin sattuu
Jäivät Jovit monta kertaa suu auki kun niin raivokas hurraaminen kävi biisien jälkeen.
Jos johonkin olen pettynyt, niin settilistalla oli yllättävän paljon uudempia biisejä, ainakin muihin Euroopan keikkoihin verrattuna. Ja se Lay your hands on me jäi väliin, murrrrr... Ihana veto oli Wild is the wind, suurelle yleisölle varmaan tuntemattomampi mutta fanien mieleen varmasti. Lisäksi kaikilta muilta levyiltä taidettiin soittaa biisejä, paitsi mun ehdottomalta suosikilta These Daysilta.
Toivottavasti ei ollut viimeinen keikka, joka kerta sitä pelkään. Tää oli mulle siis viides keikka, kävisin muuallakin katsomassa jos pankkitilin saldo sen sallisi.