Mitä mieltä olet Espritin vaatteista, ja minkä ikäisille ne mielestänne on suunnattu?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Mielenkiinnosta kyselen, koska itse juuri tajusin että ko. merkillä ei ole ainuttakaan vaatekappaletta jota en voisi päälleni pistää. Eli haluaisin vaikka ne kaikki. :)

Laatu on ainakin tosi vaihtelevaa. Ko.merkiltä olen ostanut täysin susia ja jotain todella laadukkaita vaatteita. En pidä merkin KAIKISTA vaatteista - sama pätee niihin kuin mihin tahansa vaatteeseen; ostan jos löydän omaan tyyliin ja vaatemakuun (ja tietysti tarpeeseen) sopivaa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
[QUOTE="mimmi";23997061]Joskus käytin paljon niitä mut kyllästyin. Tietyn tyyppisille sopii varmasti. Ehkä 30-40-vuotiaille suunnattuja???[/QUOTE]

näin. olen muutaman paidan, topin ym ostanut ja olen 25 mutta hiukka vanhempaa tyyliä minusta. tai no tästä eteenpäin voisin sieltäkin taas katella, nuorempana se oli minusta lähinnä tylsä valikoima.

Olen tykännyt. On ryhdikkäitä selkeitä ja pitävät muotonsa käytössä. Jokunen lastenvaate on tullut kulahtaneella kuvalla kirpparille, mutta muutoin ei näytä käytössä menevän miksikään. Omat kaikki on pysyneet käytössäni vuosia.

"a p"
Laatu on ainakin tosi vaihtelevaa. Ko.merkiltä olen ostanut täysin susia ja jotain todella laadukkaita vaatteita. En pidä merkin KAIKISTA vaatteista - sama pätee niihin kuin mihin tahansa vaatteeseen; ostan jos löydän omaan tyyliin ja vaatemakuun (ja tietysti tarpeeseen) sopivaa.
En minäkään ihan kaikista pidä- mutta voisi sanoa että 90% on mieleeni, kun katselee tuolta heidän sivuiltaan.

Joidenkin vaatteiden hinnat ovat kyllä ihan liian korkeita laatuun nähden. Siis henkkamaukkalaatuinen hame voi maksaa esim. 79 e. Tutkin aika tarkkaan vaatteen ennen ostoa.

Ken guru
[QUOTE="a p";23997095]Sori mutta meni vähän ohi, en ymmärtänyt. :-([/QUOTE]

Että kun kaikki Espritin vaatteista "kelpaisi". Onhan siellä aika "helppoja" vaatteita, mutta silti. Itse en ole sellaista merkkiä löytänyt jonka vaatteista edes lähes kaikki ottaisin. Mutta kivahan se siis vaan on että noin ajattelet.

"a p"
Että kun kaikki Espritin vaatteista "kelpaisi". Onhan siellä aika "helppoja" vaatteita, mutta silti. Itse en ole sellaista merkkiä löytänyt jonka vaatteista edes lähes kaikki ottaisin. Mutta kivahan se siis vaan on että noin ajattelet.
Kyllä kelpaisi 90%. Mutta monista muista merkeistä kelpuuttaisin vain ehkä 20-30%. Eli joku tuossa merkissä minua kiehtoo, joku "punainen lanka" niissä kaikissa mielestäni on.

"vieras"
no vaiks mun ikäiselle, 38v.
Tai onhan siellä ei-sopiviakin.

Parasta on tämmöiselle perus-konttorirotalle sopivat HINNAT. Ja sit _muka_ oli kuitenkin ´merkkiriepu´...

"vieras"
Minä pidän, suuri osa vaatteistani on Esprit/Edc. Olen käyttänyt niitä jo varmaan 10v, ja olen nyt 37v. Olen aika tylsä ihminen, omistan paljon samannäköisiä perusvaatteita :D

Mä en kaiketi kuulun Espritin kohderyhmään, mutta silti hyvin usein jätän sen puodin kiertämättä. On mulla joitain neuleita, farkkuja, mekkoja ja jonkun verran asusteita, mutta eih.. en ole kovinkaan ihastunut niihin vaatteisiin siitä huolimatta.

Sen sijaan yksi "samantasoinen" merkki, johon olen totaalirakastunut on Abercrombie & Fitch Niiltä huolisin kietaleen jos toisenkin :heart:

Ihmettelen näitä viestejä, joissa Espritiä pidetään vanhempien naisten merkkinä. Mielestäni sieltä löytyy myös nuoremmille vaatteita, mielestäni eniten juuri 20-35-vuotiaille... ja pääasiassa laadukkaita ovat.

Yhteistyössä