Mitä mieltä olet Espritin vaatteista, ja minkä ikäisille ne mielestänne on suunnattu?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"an-nikki"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23997400:
Sen sijaan yksi "samantasoinen" merkki, johon olen totaalirakastunut on Abercrombie & Fitch Niiltä huolisin kietaleen jos toisenkin :heart:
No tuliko nyt hyvä mieli...
Mä olen ollut autuaan tietämätön tällaisista ihanuuksista ja nyt tyhmä menin kurkkaamaan sivuja. Nyt himottaisi erityisesti nuo neuletakit :D

[QUOTE="an-nikki";23997503]No tuliko nyt hyvä mieli...
Mä olen ollut autuaan tietämätön tällaisista ihanuuksista ja nyt tyhmä menin kurkkaamaan sivuja. Nyt himottaisi erityisesti nuo neuletakit :D[/QUOTE]

Älä muuta sano, ne on aivan ihania :heart:

mä en kyllä ymmärtänyt, miksi 50-vuotias tai vanhempikin ei voisi käyttää espritin vaatteita? Hirvittävästi myös ihan neutraaleja perusvaatteita tyyliin "vauvasta vaariin". Eikös se tyyli määrää, mitä kaupasta tarttuu mukaan. Joo, äitini ei printtipaitaa varmaan laittaisi päälle, mutta en minäkään ja sentään ole tuossa 30-40vee luokassa. Ja tietysti vartalonmuodot...

Mullakaan ei ole yhtä merkkiä, missä kaikki olisi ihanaa. Joskus kausittain voi olla, mutta viime aikoina en ole ollut samalla aaltopituudella monenkaan suunnittelijan kanssa :D

"Tiina"
[QUOTE="a p";23997039]Mielenkiinnosta kyselen, koska itse juuri tajusin että ko. merkillä ei ole ainuttakaan vaatekappaletta jota en voisi päälleni pistää. Eli haluaisin vaikka ne kaikki. :)[/QUOTE]

Itse tilailen espritiltä aika usein. Olen kokenut vaatteet erittäin hintalaatusuhteeltaan hyväksi. Sopii pitkille ihmisille. Pojillanikin on paljon espritin vaatteita. Farkut eritoten ovat tosi hyviä ja kivan mallisia pitkille ja hoikille! Ja minun ikäni on 36v ;).

"vieras"
Tykkään erityisesti hyviä farkkuja löydän, sopivan mallisia. Ei tietenkään kaikki oo mieleen, mutta aika paljon olen omistanut Espritin vaatteita.
Tuo Björnin himoitsema merkki, osa oli jees, mutta farkut mitä katsoin, oli suurin osa lähes riekaleiksi kulutettuja.

"vieras"
Niin, ja Espritillähän on useita mallistoja, joista varmasti viiskymppisellekin löytyy!
En tiedä ap:n ikää, enkä makuaan. Millaisia vaatteita itse ajattelee pitävänsä sitten viiskymppisenä. Kuminauhavyötäröisiä farkkuja??

"vieras"
[QUOTE="vieras";23997385]Minä pidän, suuri osa vaatteistani on Esprit/Edc. Olen käyttänyt niitä jo varmaan 10v, ja olen nyt 37v. Olen aika tylsä ihminen, omistan paljon samannäköisiä perusvaatteita :D[/QUOTE]Voin lohduttaa että täältä löytyy toinen tylsä, sillä erolla että ikää on 4v vähemmän. Useimmiten arkena pukeudun huppariin ja farkkuihin... no, mitäpä sinne hiekkalaatikolle toisaalta mitään iltapukuakaan laittais.

"kuu"
[QUOTE="a p";23997039]Mielenkiinnosta kyselen, koska itse juuri tajusin että ko. merkillä ei ole ainuttakaan vaatekappaletta jota en voisi päälleni pistää. Eli haluaisin vaikka ne kaikki. :)[/QUOTE]

No, mä olen 37 v. ja vaatevarasto koostuu lähes pelkästään Espritistä. On tehnyt niin jo varmaan kymmenen vuotta, enkä aio vaihtaa merkkiä. :)

[QUOTE="vieras";23998605]Tuo Björnin himoitsema merkki, osa oli jees, mutta farkut mitä katsoin, oli suurin osa lähes riekaleiksi kulutettuja.[/QUOTE]

Ei nyt sentään suurin osa :D Mutta toisaalta, riippuen tilaisuudesta, jos lähden vaikka kaupungille vaan shoppailemaan, niin kyllä tuollaiset risat farkut vielä vaan miellyttää itseäni. Esim. nämä on niiiiin täydelliset tyyliini:

Siihen joku kiva toppi tai paita kaveriksi niin om nom nom ;)

Mulla on aika paljon Espritiä, etenkin trikoomekkoja ja muita perusvaatteita. Ikää 32 ja merkkiä olen ostanut varmaan jo kymmenisen vuotta. Huomattavasti kestävämpiä kuin esimerkiksi aiemmin käyttämäni InWear.

Mies käyttää pelkästään Espritin farkkuja. Koko- ja mallivalikoima ihan loistava :)

"Vieras"
Noita voi mun mielestäni käyttää ihan kaikenikäiset. Miksi ei muka käy parikymppiselle? Hinta voi tietenkin olla monelle nuoremmalle este, kun maksaa ne kuitenkin enemmän, kuin ginatrikooot tai h&m:t.

Mun mielestäni näiden halpisketjujen vaatteet ei sovi minkäänikäiselle. Ne on ihan kamalan näköisiä rättejä. Espritillä on ok vaatteita ja ainakin ne, mitä mulla on, ovat ihan hyvin kuosinsa pitäneet. Tyyliltään ne on aika neutraaleja, joten en mä pelkästään tuohon merkkiin pukeutuisi.

Yhteistyössä