niin no pakko myöntää etten muista koskaan aiemmin nähneeni ko nikkiä eikä mulla ole näin ollen minkäänlaista käsitystä hänestä, mutta nyt kun tuohon kirjoittamistapaan kiinnitin huomiota se vaikuttaa lähinnä epäaidolta. Mä, sä, sie, mie ja jopa mää ja sää löytyy, noin esimerkiksi, mun puhekielestä, mutta en muista koskaan puhuneeni noin, sanoja lyhennellen, enkä muuten tunne ketään muutakaan joka puhuisi noinOnhan se kieltämättä aika erikoista jos joku kirjoittaa ihan täysin samalla tavalla kuin puhuu.
Mutta minusta sekin on aika kummallista että se saa näin valtavaa dissausta aikaan. Kun eihän se nyt varmaan NIIIIIIIIN iso juttu ole. Vai onko niin, että jos uskaltaa olla erilainen, vaikka sitten nettipalstalla, niin saa aina kakat niskaan? Siltä se kyllä nyt aika vahvasti tuntuu.
En siis tiedä ap:sta mitään enkä muista mitä hän on täällä aikaisemmin kirjoittanut, mutta tuntuu että suurin osa häntä jopa nimittelevistä perustavat käsityksensä vain siihen että hän kirjoittaa puhekielellä, toisin kuin suurin osa täällä.
Heh, itse puhuin yli 11 v. sitten aika paljon samoin kuin hän kirjoittaa, ja lisäksi vielä sanoin mie ja sie. Mutta siis, pointtini on, että jotenkin kummastuttaa että noin pieni asia saa niin valtavat mittasuhteet. :O
Viimeksi muokattu: