Turhis avaus! Mitäs muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist? :D

Onhan se kieltämättä aika erikoista jos joku kirjoittaa ihan täysin samalla tavalla kuin puhuu.

Mutta minusta sekin on aika kummallista että se saa näin valtavaa dissausta aikaan. Kun eihän se nyt varmaan NIIIIIIIIN iso juttu ole. Vai onko niin, että jos uskaltaa olla erilainen, vaikka sitten nettipalstalla, niin saa aina kakat niskaan? Siltä se kyllä nyt aika vahvasti tuntuu.

En siis tiedä ap:sta mitään enkä muista mitä hän on täällä aikaisemmin kirjoittanut, mutta tuntuu että suurin osa häntä jopa nimittelevistä perustavat käsityksensä vain siihen että hän kirjoittaa puhekielellä, toisin kuin suurin osa täällä.

Heh, itse puhuin yli 11 v. sitten aika paljon samoin kuin hän kirjoittaa, ja lisäksi vielä sanoin mie ja sie. :cool: Mutta siis, pointtini on, että jotenkin kummastuttaa että noin pieni asia saa niin valtavat mittasuhteet. :O
niin no pakko myöntää etten muista koskaan aiemmin nähneeni ko nikkiä eikä mulla ole näin ollen minkäänlaista käsitystä hänestä, mutta nyt kun tuohon kirjoittamistapaan kiinnitin huomiota se vaikuttaa lähinnä epäaidolta. Mä, sä, sie, mie ja jopa mää ja sää löytyy, noin esimerkiksi, mun puhekielestä, mutta en muista koskaan puhuneeni noin, sanoja lyhennellen, enkä muuten tunne ketään muutakaan joka puhuisi noin

Viimeksi muokattu:
"annika"
Oikeasti, ei tämä ole mikään onnenpyörä. Ei sitä konsonanttia tarvitse arpoa tai vokaalia ostaa, ihan rohkeasti voi kirjoittaa ne sanat loppuun asti kaikilla kirjaimilla.
Nimimerkkiä enkä hänen juttujaan muista mutta pelkästä otsikosta pääsivulla tulee paljon mielikuvia millainen ihminen voi olla tuollaisen ekstin takana.
Mutta se siitä, jatkakaa.

Onhan se kieltämättä aika erikoista jos joku kirjoittaa ihan täysin samalla tavalla kuin puhuu.

Mutta minusta sekin on aika kummallista että se saa näin valtavaa dissausta aikaan. Kun eihän se nyt varmaan NIIIIIIIIN iso juttu ole. Vai onko niin, että jos uskaltaa olla erilainen, vaikka sitten nettipalstalla, niin saa aina kakat niskaan? Siltä se kyllä nyt aika vahvasti tuntuu.

En siis tiedä ap:sta mitään enkä muista mitä hän on täällä aikaisemmin kirjoittanut, mutta tuntuu että suurin osa häntä jopa nimittelevistä perustavat käsityksensä vain siihen että hän kirjoittaa puhekielellä, toisin kuin suurin osa täällä.

Heh, itse puhuin yli 11 v. sitten aika paljon samoin kuin hän kirjoittaa, ja lisäksi vielä sanoin mie ja sie. :cool: Mutta siis, pointtini on, että jotenkin kummastuttaa että noin pieni asia saa niin valtavat mittasuhteet. :O
En mäkään täysin samal taval kirjota ku puhun. :)

niin no pakko myöntää etten muista koskaan aiemmin nähneeni ko nikkiä eikä mulla ole näin ollen minkäänlaista käsitystä hänestä, mutta nyt kun tuohon kirjoittamistapaan kiinnitin huomiota se vaikuttaa lähinnä epäaidolta. Mä, sä, sie, mie ja jopa mää ja sää löytyy, noin esimerkiksi, mun puhekielestä, mutta en muista koskaan puhuneeni noin, sanoja lyhennellen, enkä muuten tunne ketään muutakaan joka puhuisi noin
Mä tunnen tosi paljon sanoja lyhentelevii.

"diu"
Oot muuten just sellanen joka ei oo elämässään varmaan saavuttanut oikeen mitään. Sitten saa idean et hei, mähän voisin hankkia lapsen, sehän olis tosi erikoista (kun kavereilla ei vielä pahemmin niitä ole, paria vahinkoa lukuunottamatta). Kun se lapsi tulee niin kaikki elämä alkaa pyöriä vain siinä ympärillä, paljon muuta kun ei siinä aiemminkaan ollut. Siinä sitten vouhkataan mammapalstalla kuinka ollaan vaistovanhempia ja imetetään kouluikään asti... kannattaisi sunkin hankkia nyt jotain muuta kuin se lapsi ja sen ympärillä pyöriminen ettet ihan pimahda.

Muistan ap:stä sen että hän linkitteli palstalle vinon pinon kuvia vaaleanpunaisista, kirkkaan pinkeistä yms vaatteista, ja laittoi muistaakseni myös kuvan pitkähiuksisesta pojastaan, ja sitten ihmeteltiin miks kaikki luulee aina Eemii tytöks vaiks se on niinQ hei poika!

"vieras"
Samanlainen huomiohuora olet kuin Scarleettkin...Toinen kirjoottaa venyyttämäällä ja vielä kehtaa väittää notta se puhuukin samalla tavalla. Kumma kun vielä pari vuotta sitten kirjootti ihan normaalisti.

V¤tun rasittavaa lukea Haravan ja än Eemin äireen tekstejä :headwall:

Mitä muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist :eek::eek::eek: :headwall:

:LOL:

[QUOTE="diu";23979855]Oot muuten just sellanen joka ei oo elämässään varmaan saavuttanut oikeen mitään. Sitten saa idean et hei, mähän voisin hankkia lapsen, sehän olis tosi erikoista (kun kavereilla ei vielä pahemmin niitä ole, paria vahinkoa lukuunottamatta). Kun se lapsi tulee niin kaikki elämä alkaa pyöriä vain siinä ympärillä, paljon muuta kun ei siinä aiemminkaan ollut. Siinä sitten vouhkataan mammapalstalla kuinka ollaan vaistovanhempia ja imetetään kouluikään asti... kannattaisi sunkin hankkia nyt jotain muuta kuin se lapsi ja sen ympärillä pyöriminen ettet ihan pimahda.[/QUOTE]

Harhaluuloo...

[QUOTE="vieras";23980029]onko nämä kaksi nikkiä eri henkilön vai yksi ja sama (huonosti kirjoittava) tapaus:

Eemin äiti-87
Eemin äiti-87*

voisiko jompi kumpi eemin äideistä vastata? :)[/QUOTE]

Vastaus löytyy perusteluineen täst ketjust. :)

Yhteistyössä