Jos sinulla olisi talossa paljon ylimääräisiä huoneita, mitä tekisit niille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talokuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talokuume

Vieras
Kattelin myytäviä taloja, niin löyty vanha hostelli. Sijainti oisi mahtava, mutta ihmettä tekisin yli kymmenellä huoneella? :D Tietty oisi ihanaa jos olisi kirjastoa ja työhuonetta ja salonkia ja leikkihuonetta... Ja osan seinistä voisi kaataa niin, että olisi oikein isot avarat huoneet!

Mutta jos järjellä ajatellaan, niin tuossa on aika kalliit ylläpitokustannukset. Saiskohan noilla huoneilla tienattua jotenkin? Jatkaisi hostellitoimintaa tai rupeaisi perhepäivähoitajaksi? Talossa on myös kaksi keittiötä, joten voisi helposti ottaa vuokralaisen.... tällä ajatuksella on hauska hullutella :D

Mikä on ylimääräinen huone? Eiköhän kaikki tulisi sisutettua.... ;) Ja seiniä kaatamalla isoja huoneita tietenkin..

Kirjasto, mulle ja miehelle molemmille omat työhuoneet, lapsille huoneet (4kpl) lasten oleskeluhuone, huone askartelua varten, tv-huone, olohuone, ruokailusali juhlia varten, (mielellään yhteydessä sellaiseen "parempaan" oleskeluhuoneeseen vieraita varten.... hmmm..... Ja olishan se kiva jos olisi pari makkaria ihan vaan vieraita varten.. Sitten tietenkin mulle ja miehelle makuuhuone,keittiö ja vaatehuone(mieluusti useampi) varastohuoneita? Kuntoilusali? Takkahuone. Ja kunnon saunaosasto ja kylppäri . Lisäksi ainakin yksi toinen kylppäri... pari kolme vessaa...

Miten monta huonetta siinä talossa olikaan...?

No meillä asuu jo ylimääräisissä (mitä ne ei kyllä ole) huoneissa anoppi.

Että mä ehkä kysyisin kälyä kanssa asumaan, jos olis vielä enemmän tilaa ;)

Kato kolhoosi perhana :)

Yhdestä tekisin punttisalin, toisesta ompeluhuoneen, kolmannesta pelihuoneen, kissalle ja koiralle omat huoneet, vauvalle oma huone, yksi leikkihuone ja loput vierashuoneiksi. Ei todellakaan olis ongelma. :D

Meidän chinchillalle ainakin oma huone :D Sais olla siellä aina valtoimenaan isossa tilassa. Sitte jos ois useampi tyhjä huone niin ottaisin muutaman fretin ja niille kans oma huusholli.

Nyt vastaan ensin lukematta muiden vastauksia, ettei ne vaikuta mun vastaukseen. On tämä sen verran tärkeä kysely..:D

Yhdestä tekisin kuntosalihuoneen, juoksumattoineen.
Yhdestä tekisin ateljeen, jossa voisin maalata tauluja :heart:
Yhdestä tekisin lapsille jonkun virikehuoneen?? Ehkä tuohon tulis pelihuone konsolipeleineen ja iso pöytä myös lautapelien pelaamiselle:)
Yhdestä tekisin ilman muuta "leffateatterin", videotykki, pehmoiset sohvat sun muuta.
Tekisin jostain kohdasta taloa iiiiison vaatehuoneen.
Sitten kolme neljä makkaria joista yksi olis vierashuone, + olkkari ja takkahuone.
Helposti löytäisin kymmenelle huoneelle käyttöä:whistle:

No kyllä mä just kaataisin seiniä, että sais esim. olohuoneesta, keittiöstä ja jostain muusta huoneesta ison tilan. Sitten tekisin jokaiselle oman huoneen, lisäksi työhuoneen, kirjaston, lasten leikkihuoneen, pari vierashuonetta ja migreenihuoneen. :)

Kiljuisin riemusta jos me löydetään / pystytään ostamaan sellainen talo johon jäisi ylimääräisiä huoneita. Yhden ottaisin itselleni työhuoneeksi, jonne voisin pystyttää kangaspuut, joita en ole edes päässyt testaamaan, kun meille ne ei mihinkään ole mahtuneet. Mieskin saisi vaikka oman työhuoneen. Etsinnässä on tällä hetkellä talo jossa olis 5 makkaria, jotta muksutkin saisivat oman huoneen. Toivottavasti meidän talo menis pian kaupaksi:kieh: jotta saatais se isompi talo=)

Kirja ja elokuvahuoneen,kuntosalin,miehelle pelihuoneen,vierashuoneita,oikein iso makkari ja vaatehuone miulle ja miehelle,iso,ihana saunaosasto uima ja porealtaalla,iso,tilava keittiö.

Miten olis oma vankityrmä, jonne voisi laittaa hankalat lapset tai miehen?
Tai pehmustettu huone, jonne voisi mennä juoksemaan päin seiniä ja raivoamaan pois omaa ketutustaan. :D

Miten olis oma vankityrmä, jonne voisi laittaa hankalat lapset tai miehen?
Tai pehmustettu huone, jonne voisi mennä juoksemaan päin seiniä ja raivoamaan pois omaa ketutustaan. :D

"meidän talossa on jäähyhuone" olis supernanny ihmeissään :D

Tajusinkin ettei tuossa olekaan saunaa, vaan pelkkä kylppäri, eli siihen jo menis tilaa. Eikä tietenkään varsinaista olohuonettakaan, vaan pelkkä oleskeluaula. Ei taitas huoneitten määrä olla tosiaankaan ongelma :D Meillä kaksi lasta, mutta täytys varmaan alkaa vielä muutama tekemään ihan vaan talon vuoksi :D

Tässä linkki hostelliin, aika karuhan tuo kuvissa on, uloskäyntitietkin merkitty :D

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13079838229680&itemcmd=move2&listSize=38&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1583894

No meillä ei kyllä ole ylimääräisiä huoneita oikeastaan, mutta yläkerrasta on avattu 3 vinttikomeroa ja ne on kaikki ihan mukavan kokoisia. Suunnitelmina on, että yhdestä tulee minulle joskus kirjasto, yhdestä vieras"huone" ja sitten kun jompikumpi tytöistä saa tuon meidän makuuhuoneen niin tehdään siitä hänelle "walk in closet" :) (kirjoitinkohan oikein?)

Kuulostaa kyllä hyvältä:) Meillä on myös migreenin kanssa tuskailijoita...että kyllä se oman huoneen "ansaitsee" :) Sen verran rankkaa on kun on kohtaus "päällä":(

Juu. :D Mulla on ollut jostain 6-7-vuotiaasta asti migreeni, ja nuoresta asti olen haaveillut erityisestä migreenihuoneesta. :rolleyes: Täysin optimaalisilla olosuhteilla nimittäin olotilan voi saada melkein siedettäväksi, lääkkeen oton jälkeisen horroksen jälkeen suorastaan taivaalliseksi..

1. Makuuhuone
2.,3.,4. lasten huoneet
5. ompeluhuone
6. toimisto
7. minulle kokonainen ihana vaatehuone!!
8. lapsille "jumppahuone" (puolapuut yms)
9. olohuone
10. ruokasali

keksisin vielä vaikka kuinka lisää...:)

Yhteistyössä