Raskaana ja join viikonloppuna lonkeron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
En tiennyt että olen raskaana ja join yhden lonkeron viikonloppuna. Onko tästä jotain haittaa? Kuukautisten piti alkaa eilen, tänään kuitenkin tein positiivisen testin.

[QUOTE="hmm";23970913]Ei jumalauta,en jaksa näitä idioottikysymyksiä.[/QUOTE]

Ei oo pakko avata eikä kommentoida. Ihan tosissani pelkään, en olisi juonut jos olisin tiennyt että olen raskaana. Pelottaa, että aiheutinko sillä jotakin..

Elähän suotta ahdistele! Mä odotin esikoistani kun tietämättäni join ihan reippaasti edellisenä vkl ja menkat piti alkaa ma...ihan normaali lapsihan tuo on, 12v jo. Eihän se alkoholi vielä tuossa vaiheessa sitä ALKIOTA vaurioita mitenkään!!

ennen kuin tiesin että odotan ensimmäistä niin join aika paljon ja sitten kun sain tietää olevani raskaana niin syylisyys oli kauhea että mitä jos aiheutin lapselle jotain.
Terve poika kuitenkin syntyi.

Ei se haittaa, ja onnea odotukseen!

Kiitos teille! En vaan ollu yhtään varautunu tähän, ja muutenkin juon niin vähän että harmittaa että miksi nytkään piti. Enkä tosiaan juonu muuta kuin sen yhden..

Eihän teitä yhdistä tässä vaiheessa vielä mikään.. oliko se viikolta 5 tai 6 vasta. Eli et ole saanut tuhoja aikaiseksi, lienee itse asiassa aika yleistä tuo tarinasi. ;)

Yhteistyössä