Raskausviikko 7/8 ja alkoholi, apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas äiti

Vieras
Tänään sain selville että olen raskaana, todennäköisesti viikolla 7, tai 8. Viikonloppuna tuli kuitenkin juhlittua aika lailla äitipuolen valmistumista, alkoholia join melkoisia määriä. Olen ihan mielettömän kauhuissani että kuinka tämä on vaikuttanut alkioon?? Auttakaa!! :(

No aika monella on noita tarinoita, että on käynyt juhlimassa viikoilla 4-8 tietämättään raskaudestaan, ja yhdenkään en tiedä sen takia saaneen mitenkään vaurioitunutta lasta. Uskon että teillä on kaikki hyvin, mutta ymmärrän että huolettaa. :hug:

no kuuleppas. minulla tuossa napittaa maailman suloisin tyttö ja mulle kävi kanssa samalla tavalla, että viron reissulla tuli viime kesänä otettua "hieman" neuvoantavia, kun en vielä osannut aavistellakaan raskautta. Täysin terve ja iloinen tyttö tuli! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nykyajan teinix mammat:
no niin, taas yhden lapsiparan elo pilattu!!

Voih, kuka sun elämän on pilannut? :hug: :xmas: Sano sille että soosoo...

Ja ap ei siinä varmaan kuinkaan ole käynyt, tästä eteenpäin jatkat vain normaalia raskaana olevan naisen arkea ja elämää ja nautit äidiksi tulosta =)

Alkuperäinen kirjoittaja pelokas äiti:
Tänään sain selville että olen raskaana, todennäköisesti viikolla 7, tai 8. Viikonloppuna tuli kuitenkin juhlittua aika lailla äitipuolen valmistumista, alkoholia join melkoisia määriä. Olen ihan mielettömän kauhuissani että kuinka tämä on vaikuttanut alkioon?? Auttakaa!! :(

mulle ainakin lääkäri sanos, että niin kaun kun sinä et tiedä hänestä, hän ei tiedä sinusta! Istukka ei kiinnity heti (tms) eli ei hätää. MInullakin on aivan täysin terve ja fiksu 10-vuotias tyttö!

Yhteistyössä