H
"huoh"
Vieras
olen siis opiskelija ja olen opiskellut pääasiassa itsenäisesti , koska lapseni on erityislapsi. Hän on toisella luokalla ja hän ei enää pääse näillä seuduin ippekerhoon koulun jälkeen.Eli jos menisin töihin niin joutuisi olemaan yksinään kotona usieta tunteja, sillä myös mieheni on töissä ja tulee kotiin vasta 17 aikaan. Eli jos olisin ottanut vastaan sosken tarjoaman kesätyön (tarjoavat niitä täällä opiskelöijoille, jotka saavat toimeentulotukea) niin lapsi olisi joputunut olemaan koko kesän yksin kotona. Kyseessä lapsi, jonka kehitystaso ei vastaa ikäänsä. Hänellä on dysfasiaepäily ja ongelmia monella osa-alueella.
mitä mieltä olette tästä? Minusta epäreilua, koska minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin viettää kesä lapsen kanssa. Hän ei pärjää yksinään.
saamme siis tukea, koska miehellä menee uo:hon osa palkasta ja jää käteen niin vähän tuohta.
mitä mieltä olette tästä? Minusta epäreilua, koska minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin viettää kesä lapsen kanssa. Hän ei pärjää yksinään.
saamme siis tukea, koska miehellä menee uo:hon osa palkasta ja jää käteen niin vähän tuohta.