Sinä! Kävin kotonasi miehesi kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Punaposki"
  • Ensimmäinen viesti
"Punaposki"
Kävimme viikolla kotonanne, minä ensimmäistä kertaa. Kaikki näytti juuri siltä, kun olin etukäteen kuvitellut. Olisin halunnut rakastella miestäsi sängyllänne, mutta se oli miehesi mielestä liian riskialtista - emmehän tienneet kuinka kauan sinä lapsinesi olisit poissa. Mietin vessassanne, että jos jättäisin hiusponnarin tai muutaman hiukseni lavuaariinne, niin sinä saisit vihdoin vihiä meistä. En kuitenkaan jättänyt.

Kirjoitan tätä tänne nyt, koska tiedän sinun lukevan tätä palstaa. Haluan sinun tietävän, että et omista miestäsi yksin. Haluan, että vihdoin ymmärrät, että epäilyksesi on totta. Haluan, että miehesi jättää sinut ja perheenne, mutta hän ei sitä vielä kuulemma tee. Haluan pyytää sinulta ja lapsiltanne anteeksi. En koskaan kuvitellut olevani tällaisessa tilanteessa.

"Tiina"
[QUOTE="Punaposki";23954714]Kävimme viikolla kotonanne, minä ensimmäistä kertaa. Kaikki näytti juuri siltä, kun olin etukäteen kuvitellut. Olisin halunnut rakastella miestäsi sängyllänne, mutta se oli miehesi mielestä liian riskialtista - emmehän tienneet kuinka kauan sinä lapsinesi olisit poissa. Mietin vessassanne, että jos jättäisin hiusponnarin tai muutaman hiukseni lavuaariinne, niin sinä saisit vihdoin vihiä meistä. En kuitenkaan jättänyt.

Kirjoitan tätä tänne nyt, koska tiedän sinun lukevan tätä palstaa. Haluan sinun tietävän, että et omista miestäsi yksin. Haluan, että vihdoin ymmärrät, että epäilyksesi on totta. Haluan, että miehesi jättää sinut ja perheenne, mutta hän ei sitä vielä kuulemma tee. Haluan pyytää sinulta ja lapsiltanne anteeksi. En koskaan kuvitellut olevani tällaisessa tilanteessa.[/QUOTE]

Kyllä se vaimo joskus huomaa olemassaolosi. Älä huoli :)! Nauti rakkaudestasi, hän voi olla pian omasi!

spankme
Ja mä vuorostani tuon oman kakkosmiehen kanssa meille välillä. Sekin on naimisissa. On taas vaan niin jännää. Kukaan ei halua erota mutta kaikki naida niksautetaan joka suuntaan. Hei, tehtäiskö niin, et muutetaan kaikki samaan kämppään?! Joo, vitsit olisiko vähän siistii. Siellä olis sit aina tarjolla jotain johonkin puutteeseen, varmasti jokaiselle. Kunnon kommuuni.

"Minä"
Luuletko etten tiedä? Merkit ovat olleet ilmassa jo jonkun aikaa mutta en yksinkertaisesti jaksa ajatella asiaa, vielä. Se aika tulee kunhan selvitän omia ajatuksiani ensin.

"vieras"
Pidä hyvänäsi, enempää et saakaan. Emme ole olleet sängyssä vuosiin, pitäähän miehenkin johonkin reikään päästä purkautumaan... usko pois, siitä ei tule tuon parempaa sängyssä milloinkaan, minua hän ei ole tyydyttänyt ikinä. Minä pidän miehen, lapset ja tuvan ja varat, ole sinä hänelle se panoreikä.

kerro
[QUOTE="Punaposki";23954714]Kävimme viikolla kotonanne, minä ensimmäistä kertaa. Kaikki näytti juuri siltä, kun olin etukäteen kuvitellut. Olisin halunnut rakastella miestäsi sängyllänne, mutta se oli miehesi mielestä liian riskialtista - emmehän tienneet kuinka kauan sinä lapsinesi olisit poissa. Mietin vessassanne, että jos jättäisin hiusponnarin tai muutaman hiukseni lavuaariinne, niin sinä saisit vihdoin vihiä meistä. En kuitenkaan jättänyt.

Kirjoitan tätä tänne nyt, koska tiedän sinun lukevan tätä palstaa. Haluan sinun tietävän, että et omista miestäsi yksin. Haluan, että vihdoin ymmärrät, että epäilyksesi on totta. Haluan, että miehesi jättää sinut ja perheenne, mutta hän ei sitä vielä kuulemma tee. Haluan pyytää sinulta ja lapsiltanne anteeksi. En koskaan kuvitellut olevani tällaisessa tilanteessa.[/QUOTE]

hmm....minä päivänä olitte meillä?olin yhtenä päivänä viime viikolla poissa kotoa,ja mies ei ollut mukana.....

kerro

hmm....minä päivänä olitte meillä?olin yhtenä päivänä viikolla poissa kotoa,ja mies ei ollut mukana.....

"hui"
Ja sinä olet mielestäni melkone idiootti kun tahallasi mielipahaa jollekkin aiheutat kertomalla palstalla että sudit sen miestä. Ja viel ihan anteeks pyytelet... huh huh. Paljon painaa sun joku anteeksipyyntö. Tosin teet tälle naiselle palveluksen kun otat sen sian itselles. Varmasti ansaitsette toisenne.

"vieras"
Porvoosta tulee taas... ;) Mutta joo, onhan näitä pilvin pimein tässäkin maassa, mutta vain osa menee niin kuin stromsössä. Kaikki miehet eivät vaimoa ja lapsiaan jätä lupauksistaan huolimatta ja suurin osa näistä "kakkosvaimoista" on vain pelkkiä "panopuita", jotka vaihdetaan taasen, kun alkaa kyllästyttää tai löytyy vieläkin parempi.... Sellanen se mies on - eläin, joka vaan toteuttaa pariutumisviettiään.

hehhehhee
Saat mielelläsi nuo kaksi kauhukakaraa sitten teille joka toinen viikko. Ole hyvä! Teillä on varmaan tosi hauskaa neljästään :) Kummallakin kauhea uhma. Äitipuolen elämä on todella kivaa. NAUTI!

Yhteistyössä