olenko ihan pska akka, katkera ex jos kiellän ettei exä saa tulla kotiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surumieli"

Vieras
...uuden naisensa kanssa?

Siis olemme eronneet, asun lasten kanssa tässä kodissa kunnes saadaan uusi koti. Mies huitelee missä lie, kai on uuden naisensa luona kun kotona ei ole.

Tänään olin lasten kanssa leikkikentällä kun oli menossa hakemaan laskujaan jne. sanoin että voi tulla, ollaankin pian kotona jo- ajattelin että lapset ehtii isää vähän nähdä.
No sanoi ettei oo menossa käymään kotona yksin.. sanoin, että uudella naisella ei ole mitään asiaa meille niin pitkään kun minunkin kotini on, sitten sen jälkeen ihan sama.
Niin kuulema mies saa tuoda tänne käydessään ketä tahtoo kun on tämä hänenkin koti.. No on kyllä, ja en ole eksää pois täältä ajanutkaan. Johonkin laskujen hakuun menee ehkä vartti, niin eikö se nainen voi odottaa autossa?

Toinen illalla, juuri äsken. Olin kaupasta tulossa, lapset ovat hoidossa että saan huilata. Soitti että voiko käydä laittamassa musiikkia koneeltaan muistitikulle. Sanoin että yksin voi mennä, olen menossa jo kaupasta kotiin.

Jos minä olisin tuo nainen, en edes tahtoisi tulla tänne niin pitkään kun eksän eksä (eli minä) ja lapset asutaan täällä!

Vai pitäisikö minun sanoa että käyköön täällä. Ei minusta siihen ole. Tuntuu että kaikki stressi vie voimat enkä jaksa edes iloita tästä raskaudestani.
Ja kyllä, haluaisin pois mahdollisimman pian, jonotetaan koko ajan asuntoja...

Jos joku tässä on paska, niin mies! Kuinka edes kehtaa yrittää tuollaista, että tulee sinne uuden naisen kanssa! Ja onko se nainenkaan aivan täysillä matkassa jos on myös tulossa sinne.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
no samaa mietin. kun johonkin laskujen hakuun, musiikin laittoon jne. menee ehkä varttitunti, niin mikä pakko sen on tänne tulla.

ja tää eksän uusi on minun kaveri.. tai siis entinen tätä nykyä. ja samalla eksäni parhaan kaverin eks-avovaimo (olivat siis avoliitossa se nainen ja eksän hyvä ystävä...) joten veikkaan että ei se naisen eksäkään ole enää kovin hyvä kaveri mun eksälle.. hohhoijaa. Ymmärrän jos joku luulee et on provo, mut ei ole. Kuukauden oon itseäni koossa pitänyt ja kohta tulee stoppi. Mulla on vapaata pitkästä aikaa, hengähdystauko, tuntuu et tuo et olis ollu tänne tulossa akkansa kanssa pilas koko illan olotilan :(

Mies lähti noin kuukausi sitten, täysin yllättäen. Olen raskaana.
En olekaan yli, olen vihainen, surullinen, katkera että mies teki näin. En kuitenkaan lähde tappelemaan tms. yritän olla asiallinen. Surettaa vaan kun ei ole tavannu lapsiaan kunnolla lähtönä jälkeen, lasten hyvinvointi pelottaa. Mitä pienet ihmiset miettii kun isi katosi elämästä.

No huhhuh, kunnon salkkari-juonikuviot menossa. Mikä sun exää ja tätä naista vaivaa? Eikö nyt ois jotain muuta uutta voinut löytää kun kaverinsa kumppania? Miten joillain on pokkaa. Ja et todellakaan ole mkamala kun et halua tätä naista sun kotiin, mies ja tää hupakko tässä kamalia on. Mulla ei riittäis hermo, oisin varmaan jo käynyt latomassa sitä eukkoa nassuun ja ottanut sellaset pultit miehelle ettei naapurienkaan tarttis arpoa mikä on homman nimi.

Edes mies ei olisi vastaavassa tilanteessa tervetullut kotiini. Ei se olisi enää hänen kotinsa. Tietokoneensa ja muut kamansa saisi viedä mihin lystää. Älä anna sen pompotella sinua.

¨mies tulee jäämään tähän. siksi olen sanonut että kotiinsa saa aina tulla. maksaa kuitenkin puolet vuokrasta tässäkin kuussa vaikkei ole tässä ollut, onneksi.

ja emme ole edes mitään teinejä, kolmekymppisiä suunnilleen molemmat. vaikka tästä kauniit ja rohkeat meiningistä voisi muuta luullakin...

kiitos vastauksista, en ehkä siis ole mikään paska akka vaikka mies nyt tuntuu luulevan. Hänen vastakommenttinsa tuntuu olevan ettei hänkään tiedä ketä täällä käy- siis ketä täällä kävisi, olen lasten kanssa yksin 24/7 kotona, missä vaiheessa jonkun miehen olisin tavannut, vielä raskaana ollessani.

Joskus vielä nauran tälle kuviolle, tiedän sen. Nyt tämä on vaan todella kiusallista ja kamalaa.

minä en nimenomaan tahdo jäädä tähän, kotiin jossa on yhteiset muistot. ajattelin että olen kiltti, en riitele ja lupasin että lähden. enkä edes vittuillessani viiti sanoa että haluankin jäädä kun en halua.

tekisi mieli vajota itse ihan yhtä kakaramaista, soittaa eräälle tutulle (josta mies oli aina mustasukkainen, vaikka on vaan ystävä, kuin pikkuveli, ollut jo vuosia..) ja kysyä että lähdetäänkö ajelemaan teinimeinigillä kyläkiekkoa autolla, niin eiköhän se tälle jumalan hylkäämällä kylällä kantautuisi eksänkin korviin. siitäs saisi omaa lääkettään. mutten taida nyt lla niin lapsellinen...

Luulisi että heillä nyt joku paikka on olla keskenään kunnes saat uuden kodin. Eli ihan hyvin saat kieltää exää tuomasta uutta naistaan kylään kotiisi, etenkin silloin kun sinäkin olet paikalla! Ei kai sinullakaan niitä vieraita just silloin satu yleensä olemaan kun ex jotain tavaroitaan käy hakemassa... Itse jätti ja lähti, joten kyllä nyt saisi minunkin mielestäni odottaa naisensa kanssa kunnes saatte uuden kodin, sinä ja lapset. Kuukausi on lyhyt aika kuitenkin vielä muutenkin toipumisessa erosta.

Kuulostaa tutulle.
Samaa teki mun ex:ni. Toi naisen asuntoon,vaikka siellä itse vielä asuin.Meillä kävi samalla tavalla,mies lähti ystäväni matkaan.

Olin tuolloin nuori ja en pitänyt puoliani.Tänä päivänä ei todellakaan kukaan ei kävelesi kotiini tuosta vaan.

joo elä lähe maksamaan pottuja pottuina!! Siitä ei seuraa kuin harmia! Ex:äs yrittää saada sua mustasukkaiseksi tai sit se on vain niin kertakaikkisen sinisilmäinen ettei ajattele kuin itseään.. mä sanoisin et kylmä!Mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää tuollaisia ukkoja jotka vikittelee ystävänsä emäntää tai sellaisia naisia jotka lähtevät miehensä ystävän matkaan! Takaisin elä ota eläkä heittopussiksi ala!
LASTEN EI TARTTE NÄHÄ SITÄ ET ISÄ TULEE VIERAAN AKAN KANS KOTIIN!! Muutenki lapsille vielä hämmentävä tilanne!
JAKSAMISIA SINULLE JA PUHU TEIDÄN TILANTEESTA NEUVOLASSA NI SAAT TARVITTAESSA APUA!!

Siis te ootte sen naisenkin kanssa ollut kavereita ja sit se "vie" (vaikka ei kukaan nyt tietty vie,itse jokainen lähtee)sun miehen ja kehtaisi kaiken sen jälkeen tulla sun kotiin.Hyi helvetti kumpaakin!!!

Ja että mä vihaan tollasia miehiä ketkä vaan lähtee ja jättää naisen huolehtimaan jälkikasvustaan! :kieh:

siis ei olekaa tulossa jos oon täällä, tai lapset. mutta mun mielestä akan ei tarvii olla meillä vaikka olisinkin kotoa poissa. tulkoot sitten kun olemme lasten kanssa muuttaneet pois.

apua kyllä saan, lastensuojelun kautta perhetyöntekijän sitten kun asia on ajankohtainen ja olen muuttanut.

Yhteistyössä