hermoratatutkimuksiin siis 
soittivat sairaalasta et tuli peruutusaika..helmikuussa on jo pistetty lähete menemään ja kun sinne soittelin oli seuraava vapaa aika vasta syyskuussa, mut onneks se sihteeri lupas soitella heti jos aikoja vapautuu..
olin jo ehtiny perjantaille varata yksityiseltä ortopediltä ajan, mut nyt ei tarvii sit sinne mennä
jokohan alkais selviimään mikä tätä kättä riivaa :kieh:
soittivat sairaalasta et tuli peruutusaika..helmikuussa on jo pistetty lähete menemään ja kun sinne soittelin oli seuraava vapaa aika vasta syyskuussa, mut onneks se sihteeri lupas soitella heti jos aikoja vapautuu..
olin jo ehtiny perjantaille varata yksityiseltä ortopediltä ajan, mut nyt ei tarvii sit sinne mennä
jokohan alkais selviimään mikä tätä kättä riivaa :kieh: