"vieras"
Turhaudun ja hermostun jos joku tyhmä ihminen ei jotain yksinkertaista asiaa millään ymmärrä. Miten saisin korjattua asennettani?
Eli vika ei välttämättä olekaan mussa?Suuri osa (aikuisista) ihmisistä vaan on ihan saakelin tyhmiä, en mä ainakaan jaksa kovin montaa kertaa edes yrittää keskustella ihmisen kanssa joka ei tajua mistään mitään.
Ja joo, on varmaan ihan mun oma vika ja asenneongelma.
Mä oon ihan samanlainen. Ja hävettää.Mullakin on asenneongelma. Olen ihmisille hyvinkin mukava, aina auttamassa ja tukemassa, lapseni hoidan hyvin ja vaikka mitä, mutta miehelleni olen ajoittain hirveä bitch. ): Saatan "kilahtaa" pienestäkin asiasta ja sitten kiukkuan ja sanon tosi pahasti. En myöskään osaa suuttumuksen hetkellä ajatella että tapellaan sitten kun lapsi nukkuu, se purkaus vain tapahtuu. Häiritsee kun aina sitten jälkeenpäin kadun ja päätän ettei ikinä enää, mutta se vaan tulee sieltä. Olen jo miettinyt hankkivani jotain keskusteluapua, mutten halua tulla leimatuksi tai syödä mitään lääkkeitä. Kuinkahan yleistä tällainen on? En ole aina ollut näin impulsiivinen ja nyt pelottaa, jos tämä onkin pysyvää.
Kenenkään kokemuksia vastaavasta?
Siis nyt en tajunnu, et mistä ei tajuu mitään.Suuri osa (aikuisista) ihmisistä vaan on ihan saakelin tyhmiä, en mä ainakaan jaksa kovin montaa kertaa edes yrittää keskustella ihmisen kanssa joka ei tajua mistään mitään.
Ja joo, on varmaan ihan mun oma vika ja asenneongelma.