taksimatkan hinta hki-vantaa lentokentältä helsinkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei paikallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23928807]eli bussi 615 lentoasemalta rautatieasemalle[/QUOTE]

mitä nuo lyhenteet tarkoittaa tuolla perässä? Vai onko tuo 615 se paras vaihtoehto? En ole paikallisia niin oon vähän pihalla noista merkinnöistä :)

[QUOTE="alkup.";23928826]mitä nuo lyhenteet tarkoittaa tuolla perässä? Vai onko tuo 615 se paras vaihtoehto? En ole paikallisia niin oon vähän pihalla noista merkinnöistä :)[/QUOTE]

eri reittivariaatioita. mitä enemmän kirjaimia sitä hitaampi vuoro. 615 ja 615V ovat nopeimmat.

[QUOTE="alkup.";23928826]mitä nuo lyhenteet tarkoittaa tuolla perässä? Vai onko tuo 615 se paras vaihtoehto? En ole paikallisia niin oon vähän pihalla noista merkinnöistä :)[/QUOTE]

eri tunnukset (615V, 615T jne) kulkee vähän eri reittejä, mutta jos ei ole minuuttiaikataulu ja olet jokatapauksessa menossa pääteasemalta pääteasemalle, muutaman minuutin heitto matkan kestossa ei kait haittaa?
samasta paikasta ne lähtee ja rautatieasemalle menee.

[QUOTE="vieras";23928888]eri tunnukset (615V, 615T jne) kulkee vähän eri reittejä, mutta jos ei ole minuuttiaikataulu ja olet jokatapauksessa menossa pääteasemalta pääteasemalle, muutaman minuutin heitto matkan kestossa ei kait haittaa?
samasta paikasta ne lähtee ja rautatieasemalle menee.[/QUOTE]

hitain 615 vuoro kestää päästä päähän ruuhka-aikoina lähes tunnin.

Yhteistyössä