Pahin mahdollinen moka treffeillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mikä on pahin mahdollinen moka, jonka treffiseuralaisesi voisi ensimmäisillä treffeillä tehdä? Mitkä asiat lopettavat kiinnostuksen ehdottomasti ja miksi? Mikä on sinun pahin mokasi treffeillä?

Kiinnostus lopahtaisi jos tyyppi olisi rasisti, sovinisti, joukko muita -istejä. Maiskuttaisi, piereskelisi, olisi yleensäkin huonotapainen. Inhoaisia kissoja ja haluaisi ison perheen, lähettää kännykällä väliaikatietoja kaverille/äidille. Olisi harras uskovainen.

Miesten kohdalla selvä nynnyily/nössöily ja naisten kohdalla taas liika määräily ja pomottaminen. Ristiriitaista ehkä, mutta tahdon miehen sopivan itsevarmana ja naisen taas paljon herkempänä. Toisin sanoen siis miehen kanssa suhteessa ollessa se on mies joka määrää kaapin paikan. Naissuhteessa minä määrään kaapin paikan.

Mun pahin moka treffeillä on varmaankin pieru. Oltiin romanttisesti toisiimme käpertyneinä mun sängyn päällä (siis ihan vaatteet päällä) ja jotenkin vaivuin siinä niin horrokseen, että kontrolli petti ja "PRÖÖT"... En kehdannut edes sanoa mitään vaan näyttelin nukkuvaa.

[QUOTE="vieras";23926839]Kiinnostus lopahtaisi jos tyyppi olisi rasisti, sovinisti, joukko muita -istejä. Maiskuttaisi, piereskelisi, olisi yleensäkin huonotapainen. Inhoaisia kissoja ja haluaisi ison perheen, lähettää kännykällä väliaikatietoja kaverille/äidille. Olisi harras uskovainen.[/QUOTE]

Samat. Tosin olisihan se hyvä, jos tuo rasismi ja sovinismi ym. kävisi ilmi jo ekoilla treffeillä, niin sitten ei myöhemmin pidemmän tapailun jälkeen tulisi yllätyksenä.

Kerran olen heivannut miehen samojen tein puhtaasti ekatreffimokan takia miehen oikeinkin kivasta ulkonäöstä huolimatta. Olin nähnyt kohtalaisen paljon vaivaa illallisen valmistasen kanssa tapaamista varten. Se tarjoiltiin kynttilän valossa luonani, kattaus oli kaunis ja elegantti.

Mies alkoi lapioida ruokaa suuhunsa pelkällä haarukalla.

Olihan se mies lisäksi aika huumorintajutonkin, ja puhui parikin kertaa exästään.

Mulla ei ole ärsytyskynnys kovin alhaalla yleensä. Mutta kerran olin treffeillä miehen kanssa, joka koko ajan rummutti pöytää sormillaan tai sitten pöydän reunaa kahdella sormella (saksiotteella). Oli vissiin joku rumpali, tai sitten sitä vaan jännitti niin kovasti. Mutta tuo teki mun olosta kanssa rauhattoman.

Itse olenkin sitten mokaillut vaikka kuinka...

Oi voi.. jotenki tuli paniikki tästä aiheesta nyt kun en ole koskaan ollut elämässäni treffeillä, enkä osaa varmasti yhtään käyttäytyä jos joskus sellaisille pääsen :o

nim. Kohta eronnut.

[QUOTE="Vieras";23927008]Saako olla tavallinen uskovainen jos ei ole liian harras?[/QUOTE]

No minä en ole tuo joka alun perin mainitsi hartaan uskovaisuuden pahimmaksi treffimokaksi. Itselläni sen sijaan ateismi ja ei-evlut. kirkon jäsen olisi todellinen turn-off. Itse olen melko uskovainen vaikka ihan normaali ihminen koen olevani. Kumppani ei mielestäni koskaan voisi olla liian hartaasti uskonnollinen. Nytkin minulla on tyttöystävä, jonka kanssa voimme hyvinkin rukoilla yhdessä jne. Bi- ja homoseksuaalien joukossa vain on aika harvassa uskovaiset, mutta onneksi olen yhden sellaisen löytänyt! :)

Lähtisin treffipaikalta välittömästi jos seuralainen kävisi halventamaan Jumalaa tai muutoin uhmaamaan Häntä. Voisin hyvin seurustella "tapauskovaisen" kanssa joka ei välttämättä käy kirkossa useinkaan(itse käyn joka sunnuntai), mutta uskoo silti Jumalaan.

Samat. Tosin olisihan se hyvä, jos tuo rasismi ja sovinismi ym. kävisi ilmi jo ekoilla treffeillä, niin sitten ei myöhemmin pidemmän tapailun jälkeen tulisi yllätyksenä.

Mä olen laatinut suunnitelmanpoikasta seuraavia ensitreffejä varten. Puheenaiheisiin kuuluu ajankohtaisuudet kuten esimerkiksi maahanmuutto (selviää onko rasisti) ja vaikka tyttöjen & poikien verrattainen menestys koulussa (selvinnee onko sovinisti). Kissa- ja lapsikysymyksen pamautan pöytään ihan suoraan. Jos seuralainen on allerginen ja/tai kissa(tai yleensäkin eläin-)vihaaja ja haluaa suurperheen, on turha mennä toisille treffeille. Samoin jos treffeillä on pakko ottaa puheeksi Jumalan erinomaisuus on parempi, että ei nähdä toista kertaa. Tapauskovaisuus ok, mutta mua ei tarvi sotkea rukoiluun tai muuhun satunnaiseen hihhulointiin.

[QUOTE="vieras";23927183]Mä olen laatinut suunnitelmanpoikasta seuraavia ensitreffejä varten. Puheenaiheisiin kuuluu ajankohtaisuudet kuten esimerkiksi maahanmuutto (selviää onko rasisti) ja vaikka tyttöjen & poikien verrattainen menestys koulussa (selvinnee onko sovinisti). Kissa- ja lapsikysymyksen pamautan pöytään ihan suoraan. Jos seuralainen on allerginen ja/tai kissa(tai yleensäkin eläin-)vihaaja ja haluaa suurperheen, on turha mennä toisille treffeille. Samoin jos treffeillä on pakko ottaa puheeksi Jumalan erinomaisuus on parempi, että ei nähdä toista kertaa. Tapauskovaisuus ok, mutta mua ei tarvi sotkea rukoiluun tai muuhun satunnaiseen hihhulointiin.[/QUOTE]

kuulostaa huonoilta treffeiltä... :-)

[QUOTE="vieras";23927183]Mä olen laatinut suunnitelmanpoikasta seuraavia ensitreffejä varten. Puheenaiheisiin kuuluu ajankohtaisuudet kuten esimerkiksi maahanmuutto (selviää onko rasisti) ja vaikka tyttöjen & poikien verrattainen menestys koulussa (selvinnee onko sovinisti). Kissa- ja lapsikysymyksen pamautan pöytään ihan suoraan. Jos seuralainen on allerginen ja/tai kissa(tai yleensäkin eläin-)vihaaja ja haluaa suurperheen, on turha mennä toisille treffeille. Samoin jos treffeillä on pakko ottaa puheeksi Jumalan erinomaisuus on parempi, että ei nähdä toista kertaa. Tapauskovaisuus ok, mutta mua ei tarvi sotkea rukoiluun tai muuhun satunnaiseen hihhulointiin.[/QUOTE]

Sound's like a plan. :D

Olen lempannut yhden treffikummanin vain siittä syystä,että hänen sukat haisi ihan kammottavalle ja oli ihan liian tyrkky. Kuvitteli että mä olen niiiiin rakastunu häneen. Ja lopuksi pyysi 5euroa että pääsee bussilla kotiin.

[QUOTE="ttt";23927228]kuulostaa huonoilta treffeiltä... :-)[/QUOTE]

Ehkä, mutta paras kun saa nämä kynnyskysymykset heti selvitettyä. Eipähän mene kummankaan aikaa hukkaan. :)

Alkuketjussa onkin mainittu aika moni arkkimoka. Jos mun treffikumppani alkaisi tähän^^ tyyliin luotaamaan mun pahimpia säröjäni ennenkuin oltaisiin hyvänpäiväntuttuja kummempia, niin varmaan olisi viimeiset treffit.

Alkuketjussa onkin mainittu aika moni arkkimoka. Jos mun treffikumppani alkaisi tähän^^ tyyliin luotaamaan mun pahimpia säröjäni ennenkuin oltaisiin hyvänpäiväntuttuja kummempia, niin varmaan olisi viimeiset treffit.

Mä en ole koskaan käsittänyt mikä järki on olla puhumatta niistä oikeasti tärkeistä asioista heti alussa. Ihan turhaan menee ehkä alustavasti ihastumaan ja/tai useammille treffeille jos sitten käy ilmi, että toinen on kuolettavan allerginen rakkaalle lemmikille tai itelle tärkeät arvot ei ole ollenkaan kohdallaan.

Yhteistyössä