R
Rollolainen
Vieras
Mentiin raxiin syömään ja kysyin häneltä että syökö hänkin, kun oli mukana. Sanoin että tarjoan. Hän sanoi että juo vain limsan. Hassu poika kun ei ruokaa halunnut=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sinun talous olisi kestänyt tarjota vieraalla lapselle?
Mikä vieras tuo enä on. olut jo parisen vuotta pojan paras kaveri ja on sitä edelleenkin. välila on ihan koko päivänkin meillä. koulupäivisin kun rajoitan kyläilyjä, loma-aikaan saavat ola yhdessä niin paljon kun haluavat, jos ei ole sovittu jo muuta
Tarkotin tuolla vieraalla että lapsi ei ole sinun, täällä kun aina valitat rahapulaa niin ihmettelin että ylipäänsä olette käyneet ulkona syömässä ja sitten vielä tarjoaisit lapsen kaverillekkin...
Tarkotin tuolla vieraalla että lapsi ei ole sinun, täällä kun aina valitat rahapulaa niin ihmettelin että ylipäänsä olette käyneet ulkona syömässä ja sitten vielä tarjoaisit lapsen kaverillekkin...
koska viimekis olen valittnut rahapulaa.. me käydään syömässä 2-4 kertaa vuodessa ja kun syömässä ei ollut koko perhe niin se ei maksnut paljoa noin 40e. Vain mä ja mun kolme poikaa+ pojan kaveri. Koko perheen voimin ois ollut vielä kallimpi. meillä on kaiki laskut maksettuna nyt ja pakastimesa on ruokai aj kuivatuotteitakin löytyy, joten näkään ei kuolla. kummasti vaan kun ei enää lainoja ole rahat ovat rittäneet paremmin ja kun läkkeetkin ostaa 3kk kerrallaan ei tarvi joa kukausi niitäkään murehtia. autoa kun ei omista on varaa joskus herkutellkin
ajatella mun poika tuhlasi rhansa 35e cappiin. mä en olis sellaistt ostanut, mutta omat oli rahansa
No et ehkä ihan rahapulaa ole valittanut mutta ainainen kitinä rahasta kuitenkin jossakin muodossa...
Ajatella, meillä on lainaa, maksetaan päivähoitomaksuja, on kaksi autoa ja koiria, ja siitä huolimatta saadaan laskut maksettua ja voidaan käydä ulkona syömässä ja ollaan kuitenkin ihan tavallasia duunareita... Ja vielä suunnitellaan mökin rakentamista, eikö ole hurjaa????
ei vaan kehdannut sanoa, että haluaa syödä, tai sitten vasta kotona syönyt.