Vituttava kiima

• Viestiketjun aloittaja VK
  • Ensimmäinen viesti
hyjk
Olet vielä nuori ( 31 ) olen itsekin saman ikäinen ja aviomieheni enkä voisi edes kuvitella, että meillä olisi kerran vuodessa seksiä. Ilmoita vaimollesi, että jos ette keskustele muutoksesta ja jos hän ei mene hoitoon/ tutkimuksiin tai tee asialle jotain niin sinä lähdet. Ehkä alkaa miettiä syvemmin näitä asioita ja haluaa mahdollisesti pelastaa liiton esim. pariterapian avulla. Jotainhan tuossa taustalla on.

lisuu
YLLÄPITO, hoi! Tämä Mitäs nyt-palsta ei ole mikään seksipalsta. Siirtäkää siis tämä ketju tuonne SEKSI-puolelle, hop!
Eikä! Tämä on parisuhde asia. Minusta erittäin tärkeä keskustella näistä asioista täällä, koska tämä koskettaa montaa ihmistä ja parisuhdetta. Varsinkin täällä, jossa pienten lasten vanhempia ja on raskauksia ja synnytyksiä jne jne. ei tämä mikään pervo, seksikeskustelu ole.

"jane"
Aivan järkkyä, että ei ole ollut seksiä kun kerta/vuosi!!! Minä olen ajatellut että olen pihtari, jos välillä pakosta pidän 2viikon tauon, jos on esim sairastelut ja väsymiset lasten hoidosta yms yms, niskassa... :O sun täytyy oikeasti sanoa sun vaimolle selvät sävelet, että joko hän nyt tekee asialle jotain tai sitte te eroatte.

kuulostaa jo siltä, että oletko ihan varma, että hän on hetero???

"vieras"
[QUOTE="jane";23924194]
kuulostaa jo siltä, että oletko ihan varma, että hän on hetero???[/QUOTE]
Voi pitää ihan hyvin paikkaansa. Kun on mies tiukasti liittoon sitoutettu, niin ei tarvitse enää teeskennellä.

naisen tarina
Kirjoitanpa tähän oman tarinani. Olin se haluton vaimo kymmenvuotisessa liitossamme. Seksi ja sen puute nousi vihdoin kynnyskysymykseksi: avioliittomme kariutui. Lopetin sen itse, koska en jaksanut sitä jatkuvaa riitaa...

Halusin kyllä haluta ja yritinkin. Mutta kun mikään ei riittänyt...Seksi oli niin tulenpolttava aihe meillä, ja kun vihdoin päädyimme sitä harrastamaan (nautinkin kyllä sitten, kun siihen vihdoin päästiin), olisi pitänyt heti taipua jos jonkinlaisiin temppuihin ja asentoihin.. Eikä siinäkään mitään, en ole mikään konservatiivinen. Mutta mulle olisi se läheisyys ollut tärkein, ei joku seksilelu "lisäpiristystä" antamassa.

Koskaan ei edes halausta saanut ilman että miehellä oli taka-ajatuksena seksi. Olisi ollut mukavaa joskus rojahtaa hänen kainaloonsa vaikka vain tv:tä katselemaan, mutta kun sen tein, olikin hän jo ohjaamassa kättäni kohti seisovaa elintään. Aloin vähitellen inhoamaan koko miestä... Turha kai mainita, että yhteiset saunomiset olivat helvettiä. Ikinä ei voinut rauhassa pestä itseään, kun toinen ahdisteli sillä seisokillaan. Illalla mies oli heti nylkyttämässä selkää vasten. Ja synttärilahjaksi sain aina jonkun värisevän seksilelun :X

Nyt joku varmaan ajattelee, että no olisit antanut. Kuten tuolla aiemmin kirjoitin, niin annoinkin, mutta se ei riittänyt. Ja kun se ei riittänyt, alkoi mua taas ällöttää ja uusi kuiva kausi alkoi.

Viimein sain kuulla lähes päivittäin olevani epänormaali, hullu, viallinen. Tappelimme seksistä jatkuvasti. Kun mies iltaisin tuli minua lääppimään, kuvittelin kuinka minusta puhkeaisi valtavat metalliset piikit, jotka lävistäisivät tuon ällötyksen...

Lopulta siis erosimme. Nyt elän uudessa suhteessa, ja meillä on seksiä noin kerran viikossa ja se on hyvää. Meidän halumme kohtaavat, emmekä kumpikaan ole kovin aktiivisia, joten tuo kerran viikkoon on meitä kumpaakin tyydyttävä määrä. Seksimme on myös täynnä läheisyyttä ja hellyyttä emmekä kaipaa sänkyymme mitään ylimääräisiä härpäkkeitä seksielämäämme "piristämään".

Toivon, että saat asiat sujumaan, ettekä päädy sellaiseen perhehelvettiin kuin mitä minä ja eksäni. Ajattelin vain kertoa, että tällaisia tarinoita mahtuu moniin tavallisiin koteihin, joista päällepäin ei uskoisi. Kaikki luulivat meidän elävän täydellistä elämää- ja edelleen ihmetellään, miksi erosimme.

"minävaan"
Paljon vastauksia jo tullutkin. Ne hormoniarvot jne. kannattaa kyllä ensin tutkia, jos syy olisikin niin "helppohoitoinen". Toivottavasti saatte suhteenne kuntoon eikä tulisi tuon takia eroa eikä edes pettämistä. Seksiä odotellessa, voihan sitä aina itsekin itsensä hoidella, eikö? Vaikka eihän se sama asia olekaan.

WK
Eikä! Tämä on parisuhde asia. Minusta erittäin tärkeä keskustella näistä asioista täällä, koska tämä koskettaa montaa ihmistä ja parisuhdetta. Varsinkin täällä, jossa pienten lasten vanhempia ja on raskauksia ja synnytyksiä jne jne. ei tämä mikään pervo, seksikeskustelu ole.
Kyllä tämä on tasan niitä SEKSI-keskusteluja, joita SEKSI-PALSTALLA on. Kun kaksplussalla kerran tuollainen palsta on, niin tällaiset ketjut kuuluu heittää sinne! Jos seksiaiheet kiinnostavat, menkää tuonne seksi-puolelle.

"jaana"
Kyllä tämä on tasan niitä SEKSI-keskusteluja, joita SEKSI-PALSTALLA on. Kun kaksplussalla kerran tuollainen palsta on, niin tällaiset ketjut kuuluu heittää sinne! Jos seksiaiheet kiinnostavat, menkää tuonne seksi-puolelle.
No ei kyllä minustakaan ole vaan parisuhde asiaa!! Eri asia kun puhutaan dildoista sun muista,ja itse aktista ja vinkkejä siihen. Tämä keskustelu koskee parisuhteen ongelmia!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23924288]Voi pitää ihan hyvin paikkaansa. Kun on mies tiukasti liittoon sitoutettu, niin ei tarvitse enää teeskennellä.[/QUOTE]

Tämä oli siis kommentti kysymykseen, onko mahdollista että nainen ei ole hetero.

Tulipa vaan mieleen, että minkä ihmeen takia ei-hetero nainen haluaisi "sitouttaa miehen liittoon"...

VK
En kyllä ole enää yhtään varma heteroudesta tai ainakaan 100% sellaisesta. On hän kyllä seksistä nauttinut, mutta voihan se mieli muuttua. Oon itse asiassa kysynyt muutaman kerran, että mahtaako olla kiinnostunut myös naisista, mutta jyrkästi on kieltänyt.

Ymmärrän teitä kaikkia jotka ootte sitä mieltä, että pitäisi jättää se tai ilmottaa, että jos ei asiat muutu niin sitten loppuu yhteinen elo. Tässä kuitenkin on se seikka, että me ollaan tyytyväisiä elämäämme muilta osin ja panokset on aika suuret kun en itse ole valmis kävelemään ulos tästä liitosta. Todennäköinen tulos olisi, että terapia yms. keinot ei mitään muuttaisi ja sitten sitä olisi lunastettava lupaus lähteä tai muuten kaikelta putoaisi pohja pois. Jos ilmoitan käyväni vieraissa on tulos se että liitto ei enää jatku. Josta sitten pääseekin siihen suurimpaan jossittelu kysymykseen, että mitä jos pettäminen tapahtuu salassa, saan sen mitä haluan ja liitto jatkuu. Jos siis vaihtoehtona on lopettaa suhde ilmottamalla asiasta tai olla ilmoittamatta ja säilyttää optio siitä että liitto jatkuu, niin tälläinen mun kaltainen seksittömyyteen kyllästynyt sanoo, että petä. Aika raakaa mutta tälläset on ajatukse nyt.

Ja en ole vässykkä joka ei herättäisi määrätietoisuudellaan naisessa haluja. Kyllä tästä aiheesta on aikoinaan tapeltu paljon ja tehty yhtä jos toista. Sitten kuitenkin kun tilanne on jatkunut vuosia ei ihmisellä yksinkertaisesti riitä voimat mussuttaa asiasta kun mitään muutosta ei ole saatu aikaan ja kun kaikki muu on kohdillaan niin sitten sitä vaan elää sitä hyvää arkea ilman sitä seksiä.

En kyllä tiedä mitä teen asian suhteen ja kiitos kaikille ajatuksistanne. Itse olen ehkä hieman fakkiintunut jo ajattelutapaani ja koitan selitellä asioita teidänkin näkökulmasta. Veikkaan vaan että tämä päätyy vielä siihen, että löydän jonkun joka on samassa tilanteessa ja sorrun halujeni ajamana nauttimaan kielletystä hedelmästä. Se on ainakin varmaa, että jollain tapaa sitä seksiä tähän elooni hoidan enkä enää jaksa yrittää olla hyvä ihminen kaikessa ja jätän moraalin vähäksi aikaa roskikseen lomailemaan.

Tämän asian miettiminen näin kirjottelemalla ei kyllä helpota painetta vaan nyt en ole mitään muuta ajatellutkaan kun villiä seksiä vailla estoja ja onglmia ;)

WK
[QUOTE="jaana";23924524]No ei kyllä minustakaan ole vaan parisuhde asiaa!! Eri asia kun puhutaan dildoista sun muista,ja itse aktista ja vinkkejä siihen. Tämä keskustelu koskee parisuhteen ongelmia!![/QUOTE]

Jo pelkkä otsikko "Vituttava kiima" loistaa sopimattomuudellaan. Muutenkin aloittajan tyyli on aivan liian epäasiallinen Mitäs nyt-palstalle. Eri asia olisi jos hän tosiaan vain olisi kysynyt korrektisti neuvoja siihen mikä mahtaa vaimolla olla kun ei seksi maistu ja mikä ongelmaan voisi auttaa. Mutta ei. Sen sijaan aloittaja kertoo ummet ja lammet kiimasta yms mikä voisi hyvin olla jostakin seksifantasiatekstistä.

Tiivistys: Mitäs nyt-palstalle mahtaa mielestäni myös ASIALLISIA keskusteluja seksistä. Tällaiset tökerön roisit seksikeskustelut kuuluvat seksipalstalle jossa on paljon muitakin tämän tyylisiä keskusteluja.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23924557]
Tulipa vaan mieleen, että minkä ihmeen takia ei-hetero nainen haluaisi "sitouttaa miehen liittoon"...[/QUOTE]
Jos ihminen haluaa perheen ja ns. normaalin elämän, niin silloin itsestä kaavitaan kasaan kaikki heterouden rippeet, että saavutetaan se mitä halutaan. Toisille tämä on alitajuista ja toiset tietävät hyvin selvästi, ettät teeskentelevät. Joillekin riittää elämässä se, että eletään suhteessa, jossa ollaan käytännössä katsoen kavereita.

"vieras"
Jo pelkkä otsikko "Vituttava kiima" loistaa sopimattomuudellaan. Muutenkin aloittajan tyyli on aivan liian epäasiallinen Mitäs nyt-palstalle. Eri asia olisi jos hän tosiaan vain olisi kysynyt korrektisti neuvoja siihen mikä mahtaa vaimolla olla kun ei seksi maistu ja mikä ongelmaan voisi auttaa. Mutta ei. Sen sijaan aloittaja kertoo ummet ja lammet kiimasta yms mikä voisi hyvin olla jostakin seksifantasiatekstistä.

Tiivistys: Mitäs nyt-palstalle mahtaa mielestäni myös ASIALLISIA keskusteluja seksistä. Tällaiset tökerön roisit seksikeskustelut kuuluvat seksipalstalle jossa on paljon muitakin tämän tyylisiä keskusteluja.
Mene rajoittunut hyypiö nyt jo siitä länkyttämästä.

"jaana"

öö..miksi ihmeessä luet tälläistä keskustelua jos se ei sinusta ole asiallinen, voit ihan hyvin jättää avaamatta tälläisen kekustelun.

WK
[QUOTE="jaana";23924614]öö..miksi ihmeessä luet tälläistä keskustelua jos se ei sinusta ole asiallinen, voit ihan hyvin jättää avaamatta tälläisen kekustelun.[/QUOTE]

Vähän vaikea sitä on välttääkkään, kun tällainen ylipervo otsikko koko ajan loistaa etusivulla. Miksi täällä ylipäänsä on ylläpitäjiä ja seksipalsta jos ensimmäiset eivät tee työtään ja toista ei käytetä silloin kun kuuluisi, eli juuri tällaisten keskustelujen kohdalla jos kerran ei osata tehdä EDES korrektia otsikkoa, saati itse keskustelua.

tuuu
Ottaisin sut aloittaja vakituiseksi salakaveriksi mielelläni jos olet miehen kokoinen ja näköinen. Sama tilanne nimittäin päällä sillä erotuksella, että ero edessä. Uutta suhdetta en haluaisi, ja olen ajatellut, että vakituinen seksisuhde saisi riittää (sitä ilman en kuitenkaan pärjää!).

Sinkkuus on vaihtoehtona houkutteleva, mutta tasainen seksin saanti pitäisi varmistaa, enkä jaksa yhden yön juttuja. Onko ihmisillä ihan oikeasti nykyään vakikumppaneita ilman muuta sitoutumista? Onko se yleistä, onko se toimivaa?

VK
Ottaisin sut aloittaja vakituiseksi salakaveriksi mielelläni jos olet miehen kokoinen ja näköinen. Sama tilanne nimittäin päällä sillä erotuksella, että ero edessä. Uutta suhdetta en haluaisi, ja olen ajatellut, että vakituinen seksisuhde saisi riittää (sitä ilman en kuitenkaan pärjää!).

Sinkkuus on vaihtoehtona houkutteleva, mutta tasainen seksin saanti pitäisi varmistaa, enkä jaksa yhden yön juttuja. Onko ihmisillä ihan oikeasti nykyään vakikumppaneita ilman muuta sitoutumista? Onko se yleistä, onko se toimivaa?
Kyllä musta sulle varmaan miestä riittää ja näkö/kokokin kohtuu kohillaan. En tiedä onko ylestä ja mikä tärkeintä toimivaa. Sehän selviää kokeilemalla ;)

Yhden yön jutut on koettu ja nähty ja aika turhiksi havaittu. Kyllä seksin pitää olla jotain muutakin kuin vain pano, mutta jos sen vaan sais ilman niitä muita parisuhteen lieveilmiöitä...

Yhteistyössä