Palstan parhaimmisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Narikka, huspati hupa, keittiönoita, dechs, rieputarallaa, marilii, metsänpeitto, aamuäree, webinfo (on nykyisin muuten joku muu, en muista mikä), sisu, isoäiti mölykylästä, hmm hmm, tööt, hra majuri, eräs vieras, harmi jne. Olette mahtavia. :)

Joko pitäis alkaa palstailemaan taas enemmän tai sitten lopettaa kokonaan. Noissa teidän listoissanne kun ei ollut montaakaan nikkiä joita mä muistaisin. Mun mielestä parhaita tyyppejä ovat he, jotka osaavat kirjoittaa sulavasti, väitellä sujuvasti ja kuitenkin huumori on luettavissa rivien välistä. Esim. Anatolia ja Pölyesteri on juurikin tuollaisia nikkejä. Tykkään myös KKK:n ja Björnin huumorista, naurattaa kun nuo kaksi saa muut kihisemään :D .

Joko pitäis alkaa palstailemaan taas enemmän tai sitten lopettaa kokonaan. Noissa teidän listoissanne kun ei ollut montaakaan nikkiä joita mä muistaisin. Mun mielestä parhaita tyyppejä ovat he, jotka osaavat kirjoittaa sulavasti, väitellä sujuvasti ja kuitenkin huumori on luettavissa rivien välistä. Esim. Anatolia ja Pölyesteri on juurikin tuollaisia nikkejä. Tykkään myös KKK:n ja Björnin huumorista, naurattaa kun nuo kaksi saa muut kihisemään :D .

Turtlemask :heart: missä olet ollut! En ole nähnyt sua täällä iäisyyksiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23920517:
Turtlemask :heart: missä olet ollut! En ole nähnyt sua täällä iäisyyksiin!

:D :D :D

Mä olen raatanut duunia selkä hiessä, enkä oo ehtinyt käymään täällä. Nyt otin pari vapaapäivää ja olin keskiviikosta asti kotona. Ja kas, täällähän mä nyt sitten olen heti roikkumassa kun kerran aika antaa myöten :D.

• Tykkää
Reactions: vartooja
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23920425:
Olen aika samoilla linjoilla tuon listan kanssa. Sen sijaan palstan aatelistoon kuuluu:

Björn, Cothis, Aamuäree, Majuri, Päätön, Dechs ja Turbojurpo

:xmas:

Ei näitä tee kukaan muu kuin joku nuista mainituista harmaana :D ketä se kiinnostaisi listata jos ei itseänsä laittaisi muka listaan väliin :D :D nää on aina niin huvittavia!