Olen aito MacGyveri-kopio! Minulta saa kysyä mitä vaan!

• Viestiketjun aloittaja Aito MacGyver-kopio!
  • Ensimmäinen viesti
Aito MacGyver-kopio!
[QUOTE="mukavaa";23915046]Mennäänkö me naimisiin viikon päästä lauantaina?[/QUOTE]

Sori, kalenterissa on tuolloin täyttä. Ehkä ensi elämässä sitten, jos silloinkaan..

Aito MacGyver-kopio!
Ihanaa, herrasmiehiin harvoin törmää nykyään :)

No kysyn, puhutko kissaa? Mun kissa tuijottaa enkä ymmärrä mitä hän tahtoo.
Kissani on vähän ruosteessa, mutta uskoisin kissasi yrittävän viestittää haluavansa katsoa putkeen kaikki jaksot MacGyveria. Tai voi se haluta Shebakin, kissa kun on aika vaikea kieli näin yhtäkkiseltään.

Kuitenkin se varmaan vaatii turkin hoitoa. Karvat ne kunnossa pitää olla ja mieli virkeänä. :)

"vieras"
En, vaan ameriikoissa ikiomassa asuntoveneessäni. Mutta suomea opein erään tehtävän yhteydessä kun pakenin neukkuja karkuun Länsi-Suomeen ja siellä tutustuin paikalliseen jääkarhuun joka opetti minut purjehtimaan jäävuorien seassa ja siinä lomassa vähän suomeakin. Se oli kyllä karua aikaa, kun täytyi lyhentää takatukkaa jotta en olisi erittunut joukosta.
Eihän Suomessa ole jääkarhuja tai jäävuoria!

Tän on pakko olla joku trolli :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";23923976]Eihän Suomessa ole jääkarhuja tai jäävuoria!

Tän on pakko olla joku trolli :D[/QUOTE]

Et varmaan erota hyvää juttua vaikka se iskisi päin näköä...

Aito MacGyver-kopio!
[QUOTE="vieras";23923976]Eihän Suomessa ole jääkarhuja tai jäävuoria!

Tän on pakko olla joku trolli :D[/QUOTE]

En ole trolli, vaan aito kopio. Voisin tehdä vaikkapa pommin kääntämällä napojen polariteetin kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen superjohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta.

Katsotaan tämän jälkeen epäiletko minua enää.

Aito MacGyver-kopio!
[QUOTE="utelias";23927795]Oletko koskaan pelannut MacGyver juomapeliä?[/QUOTE]

Pari kertaa yritin, mutta koska en juo alkoholia, eikä ohjaajani tykännyt siitä kun kuvaukset viivästyivät jatkuvien vessareissujen takia. Päätin jättää homman ammattilaisille. :)

Moilanen naapurista heibs !
MacGyver-juomapelin säännöt

Ota huikka/shotti kun…

•Ruudussa näkyy ruma hiustyyli (esim. takatukka)
•Jokin räjähtää
•MacGyver keksii jotakin
•Jossakin näkyy alaspäin tikittävä kello (esim. pommissa)
•Joku mainitsee Phoenix Foundationin tai MacGyverin nimen
•Outo kasarimusiikki soi (juodaan koko sen ajan, kun musiikki soi)
Omien sääntöjen keksiminen ei ole kiellettyä.

http://www.juomapelit.com/

Aito MacGyver-kopio!
[QUOTE="Vieras";23941427]Pakko laittaa vitsi tänne:

Miksi MacGyveriä tehtiin vaan 7 tuottantokautta?
V: Siltä loppui jesari.[/QUOTE]

Ei se loppunut. Mulla on tota jesaria takataskut ja asuntoni ihan täynnä. Se on jatkunut ihan ennallaan, alusta alkaen, monasti. Ja totisesti, totisesti jos nimeni ei ole Agnus MacGyver- Aito MacGyver-kopio niin älkööm ken lausuko väärää valaa minusta.

Aito MacGyver-kopio!
[QUOTE="Vieras";23942436]Niin, kun MacGyveriä ei saatu, laitetaan tilalle Lemmen laivaa. Nehän onkin IHAN samaa kastia :)[/QUOTE]

Lemmenlaiva on lempi ohjelmani. Se tuli jo ilmi viidennnen kauden viimeisessä jaksossa jossa menin laivalle. :)

Yhteistyössä