Kirjoita tänne lyhyt lause jollain ulkomaisella kielellä jonka osaat!

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
*Kuusi* Korjaan: Viisi vuotta opiskelin joskus iloisella ysikytluvulla ja kirjoitinkin ihan kohtuullisesti, mutta päivittäinen keskustelu ei kyllä ilman uutta muistuttelua sujuisi järin jouhevasti.

Mä olen siitä kiero ja perverssi ihminen, että mun mielestä saksa on yksi kauneimmista kielistä. :p
Arvatenkin. Ei kai kenenkään suoran ja epäperverssin mielestä saksa voi olla kaunista kuunneltavaa.

Minusta ranska kuullostaa kauniilta. Ja saame, kun se on niin ihanan pehmeää.
Buorre beaivi. Mu namma lea Tundra. Enempää en osannutkaan.

Arvatenkin. Ei kai kenenkään suoran ja epäperverssin mielestä saksa voi olla kaunista kuunneltavaa.

Minusta ranska kuullostaa kauniilta. Ja saame, kun se on niin ihanan pehmeää.
Buorre beaivi. Mu namma lea Tundra. Enempää en osannutkaan.
Mulla on joku juttu ranskan kanssa, en tykkää lainkaan. Saattaa johtua siitä, että en ikinä oppinut lausumaan ärrää kunnolla. Italia päihittää ranskan romanssikielenä mennen tullen. Saame on kyllä ihanan kuuloista, mä usein pistän vartavasten saamenkieliset uutiset pyörimään aamuisin, että saa kuunnella sitä.

Italia on kyllä kaunista, jos ei ole kyse vilkkaasta (normaalista ruokapöytäkeskustelusta koko suvun kera)
Oikeasti olin jo menossa pikkuhiljaa nukkumaan. Mutta alkoi tuossa pyykkejä ripustaessa naurattaa aivan sikana. Sodan aikana naapurin mummo (silloin arvatenkin tyttönen vielä) näki ikkunasta, miten joku saksalainen sotilas juoksi metsästä jokea kohti, tarkoituksenaan varmastikin sekä päästä karkuun, että Ruotsin puolelle. No, anyway, suomalaiset sotilaat yhyttivät hänet ja ampuivat tähän meidän talon kohdalle. Väsyneenä ja sairaan huumorintajun omaavana mietin, että mitähän se tuumais, jos ens kerralla, kun kuuluu epämääräistä rapinaa, huutais tuon Ich habe eine Kugelschreiber in meine Arsloch! Saattais tulla hieman levotonta :O

Ei vaines. Nyt on selvästikin väsyneitten äitien nukkumaanmenoaika. Voin sitten aamulla käydä ihmettelemässä, että mitä sheizea sitä on tullut illalla kirjoitettua. Buona notte!

"mä"
[QUOTE="Milla";23914465]Isvinite, kak vas sovut?

Toinen

Eto mesto svapotna?

Siinä ainoat lauseet jota osaan venäjäksi, ja takana 2 venäjän kurssia. Ei hyvin mene..[/QUOTE]

Minjá zavút *****. Kaniezna :)

Kuidas saite selle päevaga hakama?

Wie geht es?

Kak tibjá sivodnia?

Läget?

Una son risa eres tu.

What's up?

"mä"
Malinki maltzik, bolshoi hui.

Virheitä saattaa olla, mutta jotenkin noin...:D

Toinen:

Ma olen soomlane ja elan Helsingis. Ma räägin natuke eesti keelt.
Uh ti! Papa hotshet tsai garjatsii, mama hotshet - shaibu.

Jah, väga hea. Mina elan Helsingi lähedal aga mulle see suures linnas elamine ei meeldi. Sooviksin kunagi oma maja endale saada aga nüüd peame siin elama, sest meie poisike käis siin koolis ja tal on siin väga hea.

"susimieli"
Toaletten ligger en andra andon av corridoren.

Ainoa lause joka jäi amiksen ruotsin tunneilta päähän, Suomeksi tarkoittaa : vessa sijaitsee käytävän toisessa päässä.

Lingvisti
[QUOTE="mä";23915285]Minjá zavút *****. Kaniezna :)

Kuidas saite selle päevaga hakama?

Wie geht es?

Kak tibjá sivodnia?

Läget?

Una son risa eres tu.

What's up?[/QUOTE]

Come va? (italiano)

Ca va? (francais) (C:stä puuttuu väkänen, en tiedä, miten sen täällä saa aikaan)

Que tal (espanol)

Lingvisti
Italia on kyllä kaunista, jos ei ole kyse vilkkaasta (normaalista ruokapöytäkeskustelusta koko suvun kera)
Oikeasti olin jo menossa pikkuhiljaa nukkumaan. Mutta alkoi tuossa pyykkejä ripustaessa naurattaa aivan sikana. Sodan aikana naapurin mummo (silloin arvatenkin tyttönen vielä) näki ikkunasta, miten joku saksalainen sotilas juoksi metsästä jokea kohti, tarkoituksenaan varmastikin sekä päästä karkuun, että Ruotsin puolelle. No, anyway, suomalaiset sotilaat yhyttivät hänet ja ampuivat tähän meidän talon kohdalle. Väsyneenä ja sairaan huumorintajun omaavana mietin, että mitähän se tuumais, jos ens kerralla, kun kuuluu epämääräistä rapinaa, huutais tuon Ich habe eine Kugelschreiber in meine Arsloch! Saattais tulla hieman levotonta :O

Ei vaines. Nyt on selvästikin väsyneitten äitien nukkumaanmenoaika. Voin sitten aamulla käydä ihmettelemässä, että mitä sheizea sitä on tullut illalla kirjoitettua. Buona notte!
Un bel racconto, anche se a parte un po' triste - scheizea ei suinkaan. Pala tärkeää historiaa, tack för detta! Bonne nuit!

Yhteistyössä