jos maksaa vuokran opiskelevalle pojalleen ja tämän tyttikselle kunnes valmistuvat?
Viimeksi muokattu:
Sossu ei taida olla optio ja toki itse maksaisivat.Jaa-a miksi eivät maksa itse? Tai sossu maksa?
Jos heillä itsellään on edellytyksiä maksaa, silloin en sinuna maksaisi.Sossu ei taida olla optio ja toki itse maksaisivat.
Ihan vain mietin jotta olisiko kohtuullinen tukitoimi vai hemmottelua...
Minä luulen että suurin ero teidän tilanteeseenne ettei meillä ole enää asuntolainaa vaan Tönö on aikoja sitten maksettu.Ihan mielenkiinnosta ; mistä sä revit rahat kaikkeen tohon?
Siis ostat hirveesti ruokaa (kalliita eineksiä), vähän väliä oot miehesi kanssa jossain menossa reissuilla tai vastaavaa. Maksaisit lapsesi vuokrankin.
Miten teet sen?
Meitä kaksi työssäkäyvää, lapsia neljä ja rahat riittää hädin tuskin mihinkään... en voisi kuvitellakaan että tästä saisi edes satasta revittyä mihinkään "ylimääräseen" kuukaudessa.
Me emme ole tehneet mitään päätöstä asiassa. Pallotellaan vasta ajatuksella.Itse autan omiani ulevaisuudessa, jos vain varat sallivat. Näillä näkymin ei kyllä tule olemaan varaa maksaa kokonaisia vuokria, vaikka molemmat käydäänkin töissä.
Asenne jäi ainakin kermaperseasentoonVai olenkohan mä nyt pilalla kun vanhemmat maksoi vuokrani että pystyin keskittymään opiskeluun eikä paskaduuniin.