Miten hoiditte nää asiat häissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Kun juhlat kestävät kahteen asti yöllä mutta pitopalvelu lähtee jo yhentoista aikaan viimeistään.
Eli meillä ei ole ketään joka hoitaa mm jos joku lasi menisi rikki ja kun lähdemme, kuka hoitaa paikan siihen kuntoon ettei siellä ole esim ruoantähteitä (seuraavana pv tulee siivooja)
Ja entäs häälahjat ja kaikki meidän koristetavarat??? Kukas ne siellä laittaa sivuun niin että voimme ne muutaman pv päästä hakea? Häälahjat minne?
Oletteko palkannut jonkun tyypin sinne vai mitä ihmettä? :D
Meillä siis ns hääjatkot itse juhlapaikassa.

No me lähdimme häämatkalle häistä ja siskoni hoiti tavarat pois. Ja jos olisi siitä kiinni että tarvitaan apua sitten 23-02niin kyllä minä jonkun olisin sinne palkannut.

[QUOTE="vieras";23903822]No me lähdimme häämatkalle häistä ja siskoni hoiti tavarat pois. Ja jos olisi siitä kiinni että tarvitaan apua sitten 23-02niin kyllä minä jonkun olisin sinne palkannut.[/QUOTE]

Ketä ja mistä sinne voi tällasen "yleismiehen" palkata?

Kaaso oli lahjavastaava. Sukulaisia oli sitten pestattu muihin töihin. Meidän hääpaikalla sai tehdä siivoustyöt yms. koristeiden riisunnat vasta seuraavana päivänä joten osallistuin siihen puuhaan.

Jos teillä ei ole enää ruokaa tarjolla klo 23 jälkeen, niin tuskin niistä ruoantähteistä tarvitsee huolehtia? Eiköhän ne ole luontevimmin kaaso ja bestman, jotka siivoaa lasinsirpaleet pois, jos sellaisia tulisi.

Meillä mun vanhemmat pakkasi kaikki häälahjat ja kuljetti pois. Ei niitä sinne juhlapaikalle uskalla jättää.

Meillä kyllä juhlat loppui jo klo 23.30 ja henkilökunta oli siihen saakka paikalla, eikä porukka ollut missään änkyräkännissä muutenkaan, joten meillä ei ollut mitään vastaavia ongelmia.

En oo itse naimisissa, mutta oon ollut mukana ja järjestämässä useissakin häissä.
Tosiaan monet on ottanneet sinne yhden tyypin ( yleensä joku tuttu tai tutun tuttu ) duuniin loppuajaksi. Elikkä tää on kattonut paikan siedettävään kuntoon.

Häälahjoista on joko sovittu hääpaikan kanssa niin, et voi hakeee seuraavana päivänä tai viety esim. jonkun autoon yöksi.
Kaaso ja bestman yleensä kerännyt ne kasaan ja säilönyt edellä mainituilla systeemeillä.
Jos hääpari itse ei pääse niitä seuraavna päivänä hakeen juhkapaiksta niin joku muu sitten; sisko, veli, äiti, anoppi, kaaso...

Jos teillä ei ole enää ruokaa tarjolla klo 23 jälkeen, niin tuskin niistä ruoantähteistä tarvitsee huolehtia? Eiköhän ne ole luontevimmin kaaso ja bestman, jotka siivoaa lasinsirpaleet pois, jos sellaisia tulisi.

Meillä mun vanhemmat pakkasi kaikki häälahjat ja kuljetti pois. Ei niitä sinne juhlapaikalle uskalla jättää.

Meillä kyllä juhlat loppui jo klo 23.30 ja henkilökunta oli siihen saakka paikalla, eikä porukka ollut missään änkyräkännissä muutenkaan, joten meillä ei ollut mitään vastaavia ongelmia.

No tuskin tulee, mutta haluan ottaa KAIKEN huomioon ja ahdistaa ajatus että JOS menisi lasi rikki se jäisi siihen. :D
Pitopalvelu siis kattaa iltapalan ja lähtee sen jälkeen, siitä ei sis kukaan huolehdi että se jää siihen... ja jotain juomien täyttöä ja sen sellasta. En haluis että kaasoni joutuu koko illaksi töihin kuitenkaan...

Pitopalvelu siis kattaa iltapalan ja lähtee sen jälkeen, siitä ei sis kukaan huolehdi että se jää siihen... ja jotain juomien täyttöä ja sen sellasta. En haluis että kaasoni joutuu koko illaksi töihin kuitenkaan...

No meillä miehen siskot laittoi iltapalan jämät jääkaappiin (siihen meni noin vartti) ja kaason mies oli boolimestari (teki uuden boolin aina maljaan edellisen loputtua ja siihen meni aina noin 10 min.)

[QUOTE="vieras";23903883]No minä esim. pyytäisin siskoni miehen siskoa, joka on monitoiminainen ruokapuolella ja on ollut monissa juhlissa passarina, eikä odottaisikaan että hänet häihini vieraana kutsuisin.[/QUOTE]

Hmmmm yritin miettiä eikä mulla tule tollasta ketään mieleen... Muuten voisin pyytää esim jos joku serkun kavereista kaipaa keikkatyötä, mutta kun se on niin hemmetin myöhänen aika.:mad:

Mul ei oo mitään havaintoa. Meillä taisi olla joku vielä töissä niin pitkään, kun itse lähdimme muualle jatkoille. Ja lahjat otettiin seuraavana päivänä mukaan, joku kait kuitenkin otti kirjekuoret talteen, en muista.

Jos pienet häät, niin eikös ne ihan järjestäjä porukalla hoituisi kimpassa. Isommissa häissä toki parempi palkata joku siihen hommaan.

Yhteistyössä