Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
njaa
[QUOTE="vieras";23900319]Joo ei tosiaankaan tietenkään muuta elämää ole, jos haluaa tästä epäkohdasta huomauttaa. Ei, toisten liivien olkaimet on ainoa asia elämässä.

Haloo älä ole tyhmä :headwall:[/QUOTE]

No mulla ei ainakaan ole yhtään aikaa kytätä toisten rintaliivejä eikä kyllä edes kiinnosta piirun vertaa. Että jos sulla muuta elämää on niin täytyy olla pirun tylsää...sori nyt vaan!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23900302]42A (korjattakoon sen verran, että siellä oli myös jokuset toppauksettomat mallit, mutta en mitään liruja käytä näin pienille rinnoille)[/QUOTE]

No eikö tuohon kokoon löydy joka vaateketjulta halpojakin liivejä ja joka lähtöön? Pienille rinnoille olkaimettomia liivejä on ihan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään mutta;23900262:
Näyttää sillon juuri siltä että sulla on liian niukalti päällä koska alusvaate pursuaa esiin.
Vaikutelma on homssuinen ja white trashimainen.
ahaa, eli se olkainten näkyminen on alusvaatteen pursuamista esiin. Ja päällysvaatteet liian niukat topin olkainten vuoksi. Jos topissa olis leveemmät olkaimet, mut muuten samankokoinen niin onko se sit sopivamman näköinen? okei, ajatuksia on monia.

Alusvaatteet pursuaa?

"vieras"
Ihanaa kun jollain ei oo muuta elämää kuin kytätä toisten tissiliivien olkaimia.
Ei hyvää päivää!
Siis hel*etti nyt ihan oikeasti lopettakaa jo tuo "ei ole muuta elämää/eikö sulla ole elämää"- scheissen jauhaminen.
Minulla on hyvinkin vilkas elämä,nyt vain satun rapulassa viihdyttämään itseäni tälläisillä keskusteluilla.
Vaikka minulla kuinka olisi "elämää", alusvaatteiden pilkottaminen muiden vaatteiden alta näyttää halvalta ja rumalta.
Hyvin voisin tehdä keskustelun tästä aiheesta, tai sitten jostain muusta kevyestä ja viihdyttävästä aiheesta.

"vieras"
No mulla ei ainakaan ole yhtään aikaa kytätä toisten rintaliivejä eikä kyllä edes kiinnosta piirun vertaa. Että jos sulla muuta elämää on niin täytyy olla pirun tylsää...sori nyt vaan!
Sun varmaan kannattaisi sitten miettiä sitä oman elämäsi sisältöä, jos sinulla ei kerran ole "yhtään aikaa" edes havannoida ympäristöäsi, tai muiden ihmisten ulkonäkö ei kiinnosta sinua "piirun vertaa".
Olisitko kenties masentunut?

kkak
mä ainakaan en laita narutoppien alle rintsikoita, olen joskus kokeillut ja kun katsoin peilistä, olin niin tyhmän näköinen jotta... oikeesti aivan järkky

käytän siis narutoppeja ilman rintsikoita mut ja narutoppeja en käytä "ihmisten ilmoilla" pääsääntöisesti

hheheh
Halvan näköistä, ei voi mitään.

Kovasti te liivien sittelijät näette asiasta vaivaa että me muut pidetään liivien olkaimia törppöinä. samalla vaivalla ehkä voisitte keksiä, miten laitatte ne liivinne piiloon?

eipä ei
[QUOTE="vieras";23892794]kumpi tässä enemmän häiritsee, se että ne näkyy vai se että rakkaat aviosiipat saattaa vilkasta pari kertaa pidempään? Mitä ihmeen väliä sillä on kunhan ei alasti kulje.[/QUOTE]

Aviosiippa saa katsoa, jos siltä tuntuu, mutta harvemminpa tuo siinä mielessä katselee noita Tuksun näköisiä seksikkyyskuvitelmissaan leijuvia ilmestyksiä. Sellaisiahan nuo olkaimien ja alkkareiden vilauttelijat pääsääntöisesti tuppaa olemaan.

lol
[QUOTE="vieras";23900697]No eipä osaa kukaan olkainten näkymisestä määkijä vastata, onko se sitten kauniimman näköistä kun rinnat roikkuu vapaana ja nännit näkyy paidan läpi? Ilmeisesti.[/QUOTE]

:LOL: Mulla on ainakin aina ihmisten ilmoilla liivit päällä, mutta jostain kumman syystä liivien olkaimet EI NÄY KOSKAAN.
Mietipä sitä jos kykenet. :whistle:

hahhaa
ahaa, eli se olkainten näkyminen on alusvaatteen pursuamista esiin. Ja päällysvaatteet liian niukat topin olkainten vuoksi. Jos topissa olis leveemmät olkaimet, mut muuten samankokoinen niin onko se sit sopivamman näköinen? okei, ajatuksia on monia.

Alusvaatteet pursuaa?
Ja kuinka moni suomalainen perus Tiina näyttää Jessica Albalta rintsikoissaan ja topeissaan? Kyllä se usein näyttää ihan joltain muulta kuin tuolta kuvalta.

Ja kuinka moni suomalainen perus Tiina näyttää Jessica Albalta rintsikoissaan ja topeissaan? Kyllä se usein näyttää ihan joltain muulta kuin tuolta kuvalta.
Onhan niitä montakin. Etkai vaan katsonut naamaa, sillä eihän kukaan näytäkkään samalta kuin Jessica. Mutta pointtinahan olikin se, kun väitettiin että alusvaatteet PURSUAA ja päällysvaatteet näyttää niin NIUKOILTA jos olkaimet näkyy. No onko asia näin esim. ylläolevassa kuvassa?
Ja syy ei ole se, että suomalaiset ei näytä Jessica Albalta. Kyse on rintsikoista ja naruolkain topista.

jos se siitä on kiiini
niin miksei sitä voi sanoa suoraan? Että Jessica Alban alusvaatteet saa näkyä, mutta Tiinan ei. Jos sen hyväksyttävyys onkin kiinni kantajansa ulkonäöstä, niin miksi julistaa että alusvaatteiden näkyminen noin yleisesti on rumaa, halvannäköistä jne.

..
lindexillä näkyi olevan semmoisia olkaimia, jotka saa näkyä esim jonkun biletopin alta, semmoisia joissa oli jotain paljetteja tms. näitä siis irto-olkaimina myynnissä. kesämallistossa noita vaan ei näytä olevan, semmoiset olis kyllä kivat, kun ne silikonisetki on aika tökeröt. mutta silikonisia aion tänäkin kesänä käyttää kun ei oo parempaakaan tarjolla.
mites muuten saako bikinien narut näkyä vaatteiden alta, siis muuallakin kuin rannalla? mites semmoiset rintsikat, joiden olkaimet näyttää bikinien olkaimilta?

[QUOTE="vieras";23900026]No kukas muu tässä ketjussa on sanonut tätä maailman kauheimmaksi ongelmaksi kuin te tissiliivinvilkunnan puolustajat? :D

Jotka ei tykkää, ne ei tykkää ja kertoo että se näyttää tosi rumalta, mutta ei tämä heidän kenenkään suurin ongelma elämässä ole älkää nyt viitsikö :LOL:[/QUOTE]

Hitto, monta sivua "tappelua", kyllä se nyt tuntuu aika montaa kauhertavan tämä tissiliiviolkainongelma:LOL: Enkä mä puolusta tissiliivinvilkkumista, enkä sen puoleen vastusta. Asia kuuluu osastoon evvvk :D

Yhteistyössä