V
"vieras"
Vieras
Urpilainen ja Arhinmäki: Katainen näytti ovea | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Vai käsitinkö väärin?
Vai käsitinkö väärin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
omg. sitten on piru irti...Alkuperäinen kirjoittaja pölli;23898797:Hehe! Hauska nähdä miten Katainen nyt muodostaa enemmistöhallituksen... Eiköhän Katainen luovuta ja Jutta Urpilainen muodostaa hallituksen, jossa on SDP, Perussuomalaiset ja Vasemmistoliitto.
Sitten pistetään kämpät myyntiin tai vuokralle, pakataan laukut, katsotaan että passit on voimassa ja lähdetään. Ei paljoo kannata yrittäjän enää Suomeen veroja maksella, jos noi kolme muodostaa hallituksen.omg. sitten on piru irti...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23898803:Sitten pistetään kämpät myyntiin tai vuokralle, pakataan laukut, katsotaan että passit on voimassa ja lähdetään. Ei paljoo kannata yrittäjän enää Suomeen veroja maksella, jos noi kolme muodostaa hallituksen.
Mä en ole tuota lapsilisäasiaa seurannut, kun ei ole enää perheessä lapsilisäikäisiä. Mutta kaiketi kyse on nyt lapsilisien verottamisesta, jolloin pienituloiset saisivat enemmän lapsilisää kuin suurituloiset. Mikä joidenkin ...eh, en sano pienituloisten urpojen, tai sanon sittenkin...mielestä on tosi väärin. Jep jepno sanoppa elä muuta.
entäs tää lapsilisäporu? facebookissa sain kutsun ryhmään joka vastustaa tätä, mutta ainoa tieto mitä ryhmässä kerrotaan asiasta on että kataisen naama on ympätty yhteisön profiiliin. mistään en löydä tietoa mitkä puolueet on tätä ehdottaneet ja minkä takia. enyone?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23898812:Ei mua kyllä haittaisi, vaikka hallituksessa olisi SDP, Vasemmistoliitto ja Persut. Itse asiassa se voisi olla ihan kivaakin, kun voisi heittää herätyskellon ikkunasta ulos ja siirtyä sorvin äärestä sossun luukulle. Alkaisi kuopuksellekin tulla opintotukea. Ja esikoiselle perheineen tyoimeentulotukea ja mitä kaikkia niitä yhteiskunnan tukia nykyisin onkaan. Ja mulle kans...JIHAAA...ei enää ikinä yhtäkään for-luuppia vaan karaokee kulmakunnan baarikärpästen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pölli;23898797:Hehe! Hauska nähdä miten Katainen nyt muodostaa enemmistöhallituksen... Eiköhän Katainen luovuta ja Jutta Urpilainen muodostaa hallituksen, jossa on SDP, Perussuomalaiset ja Vasemmistoliitto.
Ihmetyttää hieman miksi sdp:n meno hallitukseen lopettaisi Suomesta työnteon. Käsittääkseni sdp on työntekijä- ja palkansaajapuolue joka päinvastoin yrittää saada kaikille töitä. Toki sdp:llä on myös aatteena oikeudenmukaisuus eli sellaisillekin jotka ei työtä pysty tekemään pitää taata säällinen toimeentulo. Jokaisen pitäisi osallistua yhteiskunnan ylläpitämiseen veronmaksukyvyn mukaan eli mitä enemmän on rahaa sitä isomman osan siitä maksaa veroja. Tasavero kuitenkin rokottaa aina suhteessa eniten pienituloisia.