Kirjoitusvirheistä päätellen opetuksesta on leikattu jo liikaakin.Kulttuurista, tyhjänpäiväisistä rakennuksista (kuten ooppera talo), eduskunnan ym. virkamiesten palkoista, eu maksuista jne. onhan noita kohteita.
Se että sinä et ymmärrä esim oopperaa, ei tee siitä tyhjänpäiväistä! Minun leikkauslistalle menisi kyllä pummit joilla ei ole aikomustakaan kouluttautua tai tehdä elämälleen mitään. Sossutuki ehdolliseksi; kehity tai köyhdy! Omakotiasujiakin voisi verottaa kiinteistöveron korotuksella törsäilevästä asumismuodosta!Kulttuurista, tyhjänpäiväisistä rakennuksista (kuten ooppera talo), eduskunnan ym. virkamiesten palkoista, eu maksuista jne. onhan noita kohteita.
Pakko nauraa vähän sinun "tyhjänpäiväisille rakennuksille" kuten ooppera _väli_ talo.Kulttuurista, tyhjänpäiväisistä rakennuksista (kuten ooppera talo), eduskunnan ym. virkamiesten palkoista, eu maksuista jne. onhan noita kohteita.
TykkäänKirjoitusvirheistä päätellen opetuksesta on leikattu jo liikaakin.
No mähän riemusta ratketen haluan vähentää mun rahoja.Miksi pienituloiset ovat tehneet lapsilisän verotuksesta niin suuren haloon? Jos vero on progressiivinen, se leikkaa teidän osuutta vähiten. Ja jos kaikesta pitää supistaa, niin miksei myös lapsilisistä?
Kai tiedät keinoja lisätä rahoja? Siihen ei tarvita yhteiskunnan tukea.No mähän riemusta ratketen haluan vähentää mun rahoja.
Kukaan ei haluaNo mähän riemusta ratketen haluan vähentää mun rahoja.
Täällä tuntuu eräät keksineen Kalevalan Sammon tai vähintään ikiliikkujan. Köyhdyttämällä ja supistamalla talouskasvua saadaan kansalle lisää tuloja. Jos kaikille annetaan enemmän tukia, niin eix sillon kaikilla olis enemmän rahaa?!!?No mähän riemusta ratketen haluan vähentää mun rahoja.
No kerro sitten nimittelyn sijaan mistä leikataan, kuten otsikossa pyydetään.Voi vittu. Joo enhän mä toki tee töitä osa-aikaasesti opiskelun ohessa. Mieti sitä stanan pälli.
Niin...otetaan kaikki pois työssäkäyvien perheiltä ja annetaan niille perheille, joissa vanhemmat ei töissä käy? Hyvä idea, perjantainako voin lopettaa työnteon ja verojen maksamisen? Mistä voin hakea EU-hiilihydraattiseteleitä?Kulttuurista, tyhjänpäiväisistä rakennuksista (kuten ooppera talo), eduskunnan ym. virkamiesten palkoista, eu maksuista jne. onhan noita kohteita.
Eikö opiskelijat ole ymmärtäneet opintotukea hakea? Opintolainaa myös voipi käyttää, se maksetaan sitten takasin kun mennään töihin. Niin tässä muutkin aikoinaan opiskeli, ei ole vanhempien työ opiskeluita kustantaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23898639:Multa voi ottaa. Olen yh ja elätän jo nyt itseni lisäksi kolmea aikuista, jotka ei yhteiskunnalta latiakaan saa, 2 opiskelijaa ja 1 kotimamu. Kahdessa eri taloudessa. Lisäksi yksi koira ja 2 kissaa. Teen 70-80 tuntista työviikkoa, mutta vielä hengitän. Hyvin voisin tehdä 120 tuntia viikossa ja vielä hengittäisin. Siitä vaan lisää ottamaan, hullut tekee töitä ja viisaat on tekemättä