Miä
Kaunis, täydellinen :heart: Aww..
Kaunis, täydellinen :heart: Aww..
Hän on rouva Hubert. Pesii jo toistamiseen tänä keväänä. Olen hieman kärmeissäni siitä, että hän heitti puolisonsa kanssa ainakin opiskelijapoikansa Leevin himasta ja nyt Leevi onneton norkoilee tuossa meidän varaston katolla ja omenapuussa. Ei taida oikein osata kotoaan kauaksi lähteä ja kuopus jo ehdotti, että Leeville voisi antaa vähän opintotukijyviä. Mutta Leevin pitää oppia pärjäämään omillaan. En tiedä, mihin veljeksistä Lars ja Lestadius menivät, mahdollisesti parempiin suihin.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23897016:No helevetinmöllit sentään, kuka hän on? Söpö anyway
No miten ne tuolleen ei pidä huolta lapsistaan.. Osaako se Leevi onneton lentää?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897172:Hän on rouva Hubert. Pesii jo toistamiseen tänä keväänä. Olen hieman kärmeissäni siitä, että hän heitti puolisonsa kanssa ainakin opiskelijapoikansa Leevin himasta ja nyt Leevi onneton norkoilee tuossa meidän varaston katolla ja omenapuussa. Ei taida oikein osata kotoaan kauaksi lähteä ja kuopus jo ehdotti, että Leeville voisi antaa vähän opintotukijyviä. Mutta Leevin pitää oppia pärjäämään omillaan. En tiedä, mihin veljeksistä Lars ja Lestadius menivät, mahdollisesti parempiin suihin.
Voi ihana.
Leevi osaa lentää. Eilen se tyhmä lensi ikkunaa päin, mutta tipahti siitä varaston katolle. Ja pääsi takaisin lentoon. Kuopus on sitä mieltä, että Leevi voisi muuttaa tänne meille sisälle eikä sen tarvitsisi syksyn tullen lähteä etelään. Noh, toi on tollasta opiskelijajannujen keskinäistä solidaarisuutta |O Sitäpaitsi kuopuksella on vielä ihan oma pesueensa huolehdittavana...nimittäin kuopuksen huoneesta mennään parvekkeelle ja talitintti teki pesän räystään alle. Joten nyt toi pitkälettinen 19 v partasuu pitää huolen siitä, että talitintin poikaset on turvassa. Ja nukkuu itse kuulosuojaimet päässä, koska noi talitintit pitää jatkuvaa meteliä päinvastoin kuin hyvin kasvatetut Hubertin rastaanpojat, jotka olivat hipihiljaa, jos olivat yksin kotona. Viime kesänä kuopus kyllä heräsi aibna aamuyöllä siihen, että sillä vilisti linnunpoikasia kovaan ääneen sirkuttaen sen huoneessa. Sanoin sille, että ota ne tiput kainaloon ja jatka uniasiAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23897231:No miten ne tuolleen ei pidä huolta lapsistaan.. Osaako se Leevi onneton lentää?
Näitä sun juttujasi on tosi kiva lukea!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897349:Leevi osaa lentää. Eilen se tyhmä lensi ikkunaa päin, mutta tipahti siitä varaston katolle. Ja pääsi takaisin lentoon. Kuopus on sitä mieltä, että Leevi voisi muuttaa tänne meille sisälle eikä sen tarvitsisi syksyn tullen lähteä etelään. Noh, toi on tollasta opiskelijajannujen keskinäistä solidaarisuutta |O Sitäpaitsi kuopuksella on vielä ihan oma pesueensa huolehdittavana...nimittäin kuopuksen huoneesta mennään parvekkeelle ja talitintti teki pesän räystään alle. Joten nyt toi pitkälettinen 19 v partasuu pitää huolen siitä, että talitintin poikaset on turvassa. Ja nukkuu itse kuulosuojaimet päässä, koska noi talitintit pitää jatkuvaa meteliä päinvastoin kuin hyvin kasvatetut Hubertin rastaanpojat, jotka olivat hipihiljaa, jos olivat yksin kotona. Viime kesänä kuopus kyllä heräsi aibna aamuyöllä siihen, että sillä vilisti linnunpoikasia kovaan ääneen sirkuttaen sen huoneessa. Sanoin sille, että ota ne tiput kainaloon ja jatka uniasi
:heart: Ja sellanen vino hymy, tiedäthän siä sen. Ikävä on..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23897349:Leevi osaa lentää. Eilen se tyhmä lensi ikkunaa päin, mutta tipahti siitä varaston katolle. Ja pääsi takaisin lentoon. Kuopus on sitä mieltä, että Leevi voisi muuttaa tänne meille sisälle eikä sen tarvitsisi syksyn tullen lähteä etelään. Noh, toi on tollasta opiskelijajannujen keskinäistä solidaarisuutta |O Sitäpaitsi kuopuksella on vielä ihan oma pesueensa huolehdittavana...nimittäin kuopuksen huoneesta mennään parvekkeelle ja talitintti teki pesän räystään alle. Joten nyt toi pitkälettinen 19 v partasuu pitää huolen siitä, että talitintin poikaset on turvassa. Ja nukkuu itse kuulosuojaimet päässä, koska noi talitintit pitää jatkuvaa meteliä päinvastoin kuin hyvin kasvatetut Hubertin rastaanpojat, jotka olivat hipihiljaa, jos olivat yksin kotona. Viime kesänä kuopus kyllä heräsi aibna aamuyöllä siihen, että sillä vilisti linnunpoikasia kovaan ääneen sirkuttaen sen huoneessa. Sanoin sille, että ota ne tiput kainaloon ja jatka uniasi
voi mikä ihanuus <3 <3. Onnea pikkuisesta
Kaunis oot :heart:
Noup, en grammaakaan, päinvastoinKaunis oot :heart:
Vitsit sä näytät siltä et sä oot laihtunu ihan kauheesti!
Oikeasti? Näytät paljon hoikemmalta!Noup, en grammaakaan, päinvastoin
Aina niin kaunis! Paljonko olet pudottanut? Ainakin näyttäis siltä, et jonkin verran on sulanut, onnittelut sulle =) Mulla viel matkaa jäljelläKoitin ottaa kuvaa just ennen hiusvärin laittoa, mutta valaistus oli vähän heikko. Omasta väristäni värjäsin kuitenkin mustaksi
Ennen (ja kädellä piilotan rispaantunutta paitulia joka oli just passeli hiustenvärjäykseen )
Sä olet just semmoinen esimerkki, jota niin kauhiasti kadehdin. Kun siis sulle sopii sekä tummat että vaaleat hiukset. En olis ikinä voinut kuvitella sulle blondia nähtyäni sut niin tummana, mutta tuohan on ihan perfect! Niin ja ihuna koirulikin :heart:
Kiitos Joskus ihmettelen, miksi juuri meillä asustaa nää linnut ja jänikset, vaikka tässä rivitalotaloyhtiössä on noin 50 muutakin asuntoa. Paitsi etten nykyisin enää ihmettele. Mutta sitä ällistelen edelleen joka vuosi, että nuo palaavat vuodesta toiseen takaisin sinne, missä niitä ei tarpeettomasti häiritä. Kuopuskin luultavasti vaan esittää harmistunutta - tosimieshän ei linnunpoikasista pidä muutoin kuin lautasella - mutta kun vähän salaa olen urkkinut, niin kyllä se käy joka päivä tarkistamassa, että talitintin poikaset voi pesässä hyvin :heart:Näitä sun juttujasi on tosi kiva lukea!
Kiitos vaan . En tiedä laihentaako tää tietsikan kamera, sillä mä en ole saanut grammaakaan painoa pudotettua pieneen ikuisuuteen. Se sama 15-20kg kevyempänä kuljen kuin aiemminkin, mutta kun sitä tiputettavaa olis vielä toinen mokoma ja enemmänkin. Niin että jatketaan vaan matkaa vaikka kimpassaAina niin kaunis! Paljonko olet pudottanut? Ainakin näyttäis siltä, et jonkin verran on sulanut, onnittelut sulle =) Mulla viel matkaa jäljellä
Nii, mä oon tainnut nähdä susta kuvan viimeks viime kesänä Jos oot sit sen jälkee pudotellu? En oo paljoa seurannu Mul sama, 18kg kadonnut mut about toinen samanmoinen jäljelläKiitos vaan . En tiedä laihentaako tää tietsikan kamera, sillä mä en ole saanut grammaakaan painoa pudotettua pieneen ikuisuuteen. Se sama 15-20kg kevyempänä kuljen kuin aiemminkin, mutta kun sitä tiputettavaa olis vielä toinen mokoma ja enemmänkin. Niin että jatketaan vaan matkaa vaikka kimpassa