On kai se lapsikin afrikkalainen, jos isänsäkin?melkein kukaan ei pidä näistä nimistä? Liian erikoisia? Liian "hienoja"?
Minkä nimen antaisitte itse lapselle joka on suomenruotsalainen, ja isä Afrikkalainen?
Mieti, mitkä on helppo ääntää suomalaisittain. Esim kun menee kouluun, on myös kavereiden helppo lausua lapsen nimi.Amiel, Elihu, Nevin, Hayden, Alvin, Eliel, Noam, Jayden
Amiel ja Nevin on outoja. Elihu toisaalta ihan kiva, mutta ehkä turhan hankala Suomessa, en tiedä. Haydenista ja Jaydenista en tykkää, lausutaan niin eri tavalla kuin kirjoitetaan. Noam on ruma nimi. Nooa on parempi. Mistä maasta mies on kotoisin? Olisiko sen maan nimissä mitään kivaa mikä olisi helppo myös Suomessa?melkein kukaan ei pidä näistä nimistä? Liian erikoisia? Liian "hienoja"?
Minkä nimen antaisitte itse lapselle joka on suomenruotsalainen, ja isä Afrikkalainen?
Hakeudu hoitoon, jos tollasesta saa hermoromahduksen...nussitaan sitä pilkkua. Pointtihan oli eli että lapsi on suomenruotsalainen ja puoliksi afrikkalainen, ANTEEKSI VIRHEESTÄ!
(kaikenmaailman pilkunussijoita taas liikenteessä)
Hän on länsi afrikasta, ja heidän nimensä ovat aika vaikeita lausua. Lapsi saa jokatapauksessa isänsä maalaisen nimen, joka määrittyy heidän perinteiden mukaan päivästä riippuen, eli jos maanantaina syntyy niin tietty nimi. Lapsi saa myös ruotsalaisen nimen, joka on Karl. Eli nimen rakenne on Karl XXXX (esim Eliel) XXXXX (afrikkalainen nimi) SUKUNIMIAmiel ja Nevin on outoja. Elihu toisaalta ihan kiva, mutta ehkä turhan hankala Suomessa, en tiedä. Haydenista ja Jaydenista en tykkää, lausutaan niin eri tavalla kuin kirjoitetaan. Noam on ruma nimi. Nooa on parempi. Mistä maasta mies on kotoisin? Olisiko sen maan nimissä mitään kivaa mikä olisi helppo myös Suomessa?
Nomo, Nemo... Ja ainaski e-afrikassa on paljon ihan "taviksia" brittinimiä.melkein kukaan ei pidä näistä nimistä? Liian erikoisia? Liian "hienoja"?