Kuspää perhetyöntekijä tehnyt lastensuojelu ilmoituksen meistä.

• Viestiketjun aloittaja vihtuttaa!
  • Ensimmäinen viesti
vihtuttaa!
ja nyt vittutaa ihan suoraan sanottuna!
ihmettelin miksi he aikaa ovat tunkeneet minulle hanakasti!

Meistä on tehty lastensuojelu ilmoitus etten jaksa 5 lapsen kanssa,vauva syntyi juuri.
Ja selvisi että vaikka se on nimettömästi tehty ainoa joka tiesi minun raskauden aikaisista komplikaatioista oli tuo perhetyöntekijä joka kerran viikossa käy ainoastaan hakemassa ja tuomassa pojan puheterapiasta koska minulla ei ole itselläni autoa millä viedä häntä sinne.

Änkytti vain äsken tuossa kun pojan toi ja kysyin että jaa sinäkös sen ilmoituksen teit että kiitos vain.sanoin vaan että miksi tuollainen että onko kodissani jotain valittamista tai minun voinnissa nyt synnytyksen jälkeen.
Änkytti vain että eihän sinulla enää ole mitään mutta kun sinulla oli raskausajan lopussa niitä komplikaatioita niin pitää sinun saada omaa aikaa,MUTTA ENHÄN MINÄ OLE ENÄÄ RASKAANA ja lisää änkytystä.

Olin raskausaikana kipeä ja liikkuminen siis hankalaa,koti siitä huolimatta siisti ja puhdas,ruokaa kaapissa jne.

Nyt minua ollaan pakottamassa antamaan lapset tukiperheeseen joka toinen viikonloppu ETTÄ SAAN OMAA AIKAA!
hei haloo minulla on 3 viikkoinen vauva miten hemmetti minä tarvitse mitään aikaa itselleni kun voin aivan loistavasti ja jaksetaan miehen kanssa touhuta lasten kanssa.
Väkisin ollaan tunkemassa perhetyötä lisää että tiskaavat siivoovat yms.
SIIS MITÄ HELVETTIÄ OIKEASTI?
minä ja mies osataan täyttää astian pesukone sen 3x päivässä edelleen ja sitten pyykinpesukone aina kun koriin tulee jotain.
eihän oikeasti minua voida pakottaa antamaan lapset vieraaseen paikkaan hoitoon?
sitä se lastesuojelu naine jankasi ja pistin kyllä kovan kovaa vastaan ja sanoin että meillä on 4 eri mummolaa jos tarvitsemme vapaa aikaa että sinne heidät viedään jos tarvetta on!
ei kuulema tukiperhe on oikea ratkaisu että sitä lomaa saadaan..
on se mukavaa kun sinut pakotettaan lomaa viettämään vedoten ettei äiti jaksa 5 lapsen kanssa jos mies käy töissä! se on se peruste mikä kirjattiin tuohon paperiinkin!

anteeksi jos on sekavaa sepustusta ottaa vain päähän!

"vieras"
Jotain vikaa/ongelmia teidän perheessä varmasti on kun perhetyöntekijä käy ja katsoo tarpeelliseksi tehdä lastensuojelu ilmoituksen. Nyt on kyse LAPSISTA, ja niiden suojelemisesta.,

vihtuttaa!
[QUOTE="huokaus";23885388]mä oisin hemmetin onnellinen jos tollasta apuu tarjottaisi, mut kun ei saa ees pyytämällä anelemalla eikä polvistumalla :([/QUOTE]

Vaihdetaan voin pistää ne teille.
Sitä en kanssa ymmärrä MIKSI MEILLE VÄKISIN TUNGETAAN TUOLLAISTA.
Ja tuo että vieraaseen perheeseen pitäisi lapset tunkea ettei mummolat käy jos tarvitsee vapaata AIVAN NAURETTAVAA.
Se että lastensuojelun nainen vielä puhui siihen malliin koko ajan ettei äiti voi jaksaa 5 lapsen kanssa käydä ulkona jne.
siis me asutaan rivitalossa,aidattu takapiha,piha vaunut meillä siinä ja vauva nukkuu kun me 2 kotona olevan lapsen kanssa touhutaan pihaleikkejä kun isommat koulussa.

[QUOTE="vieras";23885413]Jotain vikaa/ongelmia teidän perheessä varmasti on kun perhetyöntekijä käy ja katsoo tarpeelliseksi tehdä lastensuojelu ilmoituksen. Nyt on kyse LAPSISTA, ja niiden suojelemisesta.,[/QUOTE]

Olipas taas omalaatuinen kommentti.
Millainen on sisus sillä, jonka sormet moista suoltaa...?

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
vihtuttaa!
[QUOTE="vieras";23885413]Jotain vikaa/ongelmia teidän perheessä varmasti on kun perhetyöntekijä käy ja katsoo tarpeelliseksi tehdä lastensuojelu ilmoituksen. Nyt on kyse LAPSISTA, ja niiden suojelemisesta.,[/QUOTE]

Perhetyöntekijä tuli neuvolan kautta VAIN sen takia että poika pääsee puheterapiaan tuon 15km matkan,meillä ei ole autoa ja puheterapia keskus on tuolla eli 30km pitäisi päästä kerran viikkoon kulkemaan tuo väli.
Sanoin ensin että siirtää sitä niin pitkälle että vauva on isompi että voin julkisilla kulkea niin tuli että tälläinen on mahdollista että perhetyöntekijä käyttää siellä.
Muuta ei tee käy aina sen tunnin että ottaa pojan tuo pojan ja lähtee.

Minun raskausajan lopusta se ilmoitus tehty kun KOMPLIKAATIOITA raskaudessa etten jaksa lasten kanssa..hei haloo mä olen synnyttanyt 3 viikkoa sitten,ei minulla enää mitään raskauskompikaatioita ole ja joudu sairaalassa olemaan!
Mies oli sen ajan lasten kanssa kotona ja ei silloin mitään yritetty tuupata,nyt yhtäkiä sanotaan että tarvitset vapaata kun 5 lasta ja raskauskompikaatioita ollut..

vihtuttaa!
[QUOTE="vieras";23885428]Miksi sun mies ei vie sitä lasta puheterapiaan? Tai ne mummot ja tukijoukot?Tai sinä itse vaikka bussilla?[/QUOTE]

Siis meillä EI OLE AUTOA.
ja neuvolasta EHDOTETTIIN TUOTA PERHETYÖTÄ viemään poika.
Jos olisin tiennyt siitä tälläisen haloon nousevan niin olisin mummoille/papoille maksanut että tulee ja vie pojan aina.

[QUOTE="vieras";23885438]Osu ja uppos? Miksi hankkia niin monta lasta jos ei pysty huolehtimaan ilman yhteiskunnan tukitoimia?Ja silloin on ongelmia oltava jos ei kykene...[/QUOTE]

Mihin osui?
Tympäisi vain lähinnä ap:n puolesta.
Ikävää, jos muutenkin paha mieli niin pitää sitten vielä jonkun asiattoman "vieraan" mielenterveydellisten ongelmien literaalisia ilmauksia lukea.
:D

"vieras"
Perhetyöntekijä tuli neuvolan kautta VAIN sen takia että poika pääsee puheterapiaan tuon 15km matkan,meillä ei ole autoa ja puheterapia keskus on tuolla eli 30km pitäisi päästä kerran viikkoon kulkemaan tuo väli.
Sanoin ensin että siirtää sitä niin pitkälle että vauva on isompi että voin julkisilla kulkea niin tuli että tälläinen on mahdollista että perhetyöntekijä käyttää siellä.

Minun raskausajan lopusta se ilmoitus tehty kun KOMPLIKAATIOITA raskaudessa etten jaksa lasten kanssa..hei haloo mä olen synnyttanyt 3 viikkoa sitten,ei minulla enää mitään raskauskompikaatioita ole ja joudu sairaalassa olemaan!
Mies oli sen ajan lasten kanssa kotona ja ei silloin mitään yritetty tuupata,nyt yhtäkiä sanotaan että tarvitset vapaata kun 5 lasta ja raskauskompikaatioita ollut..
Noin monta lasta eikä autoa?

vihtuttaa!
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä...;23885420:
Itse en kyllä suostuisi mihinkään tukiperheeseen jos on mahdollista saada välillä lapset mummolaan hoitoon.
Sanoin kanssa etten suostu ja mies samoiten.
Tässä on nyt että meidät ollaan PAKOTTAMASSA ilmeisesti siihen siltä noiden kahden naisen puheet ja ylös kirjaukset vaikutti.
Mies sanoikin että ottaa asianajan ettei voi olla mahdollista tuollainen vain vedoten ettei äiti VOI jaksaa lapsien kanssa ja raskaus loppuaikana ollut ongelmia raskauden kanssa!

Öö... miksi vauvan pitää olla isompi, että voi julkisilla kulkea? Meillä on kyllä toki autokin mutta kyllä mä oon esikoisen kanssa kulkenut alusta asti julkisilla, jos siihen on ollut tarvetta j tulen kulkemaan tämän toisenkin kanssa. Nyt en ihan tajunnut... toki siis on kiva, jos tollanen palvelu on järkätty mutta ihmeellisestä syystä vaan :whistle:

vihtuttaa!
[QUOTE="vieras";23885458]Noin monta lasta eikä autoa?[/QUOTE]

siis mitä hittoa meidän lapsien määrä liittyy ettei meillä ole autoa :O
MIKSI pitäisi olla?
Taksi kulkee jos hätä tulee sairaalaan yms.
Ja olisin vaikka taksilla vienyt sen pojan sinne puheterapiaan jos tiennyt tulevan!
Mies käy fillarilla töissä 10km matkan,oma asunto,hyvät tulot,rahaa säästössä ettei meille auto ole mikään PAKKO olla.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Sanoin kanssa etten suostu ja mies samoiten.
Tässä on nyt että meidät ollaan PAKOTTAMASSA ilmeisesti siihen siltä noiden kahden naisen puheet ja ylös kirjaukset vaikutti.
Mies sanoikin että ottaa asianajan ettei voi olla mahdollista tuollainen vain vedoten ettei äiti VOI jaksaa lapsien kanssa ja raskaus loppuaikana ollut ongelmia raskauden kanssa!
No sä oot varmaan niin liiotellut elämäsi kurjuutta siellä neuvolassa että saannut perhetyöntekijän?Ei niitä varmasti helposti saa ellei oo pahoja ongelmia kotioloissa...

2:n äiti
[QUOTE="vieras";23885438]Osu ja uppos? Miksi hankkia niin monta lasta jos ei pysty huolehtimaan ilman yhteiskunnan tukitoimia?Ja silloin on ongelmia oltava jos ei kykene...[/QUOTE]

Ap ei ole sanonut ettei pysty huolehtimaan lapsistaan. Opettele lukemaan.

"joo"
Ymmärrän sua ap,tollasta se on kun ne saavat jalan oveen väliin tungettua. Pidä puolesi,ei niillä ole tuossa tilanteessa oikeutta pakottaa sua mihinkään kun asiat kerran ovat hyvin.

"vieras"
siis mitä hittoa meidän lapsien määrä liittyy ettei meillä ole autoa :O
MIKSI pitäisi olla?
Taksi kulkee jos hätä tulee sairaalaan yms.
Ja olisin vaikka taksilla vienyt sen pojan sinne puheterapiaan jos tiennyt tulevan!
Mies käy fillarilla töissä 10km matkan,oma asunto,hyvät tulot,rahaa säästössä ettei meille auto ole mikään PAKKO olla.
Tuskin se nyt ilmoittamatta teille tullut ja olisithan sä voinnut kieltäytyä ja viedä sen poikas taksilla?

vihtuttaa!
Öö... miksi vauvan pitää olla isompi, että voi julkisilla kulkea? Meillä on kyllä toki autokin mutta kyllä mä oon esikoisen kanssa kulkenut alusta asti julkisilla, jos siihen on ollut tarvetta j tulen kulkemaan tämän toisenkin kanssa. Nyt en ihan tajunnut... toki siis on kiva, jos tollanen palvelu on järkätty mutta ihmeellisestä syystä vaan :whistle:
Siis minä en tykkää kulkea lasten kanssa kuin pakosti julkisilla,nuo bussit on vielä vanhoja mihin kauheat rappuset ja kaksosten rattaat ei tahdo mahtua kyytiin.
Tässä kun on kaikki muut palvelut alueella paitsi tuo puh.terapia.

[QUOTE="huokaus";23885388]mä oisin hemmetin onnellinen jos tollasta apuu tarjottaisi, mut kun ei saa ees pyytämällä anelemalla eikä polvistumalla :([/QUOTE]

Niin mäkin olisin -tänään! Silloin kun oikeasti apua olisin tarvinnu, käyttäydyin kuten ap...joten oman kokemuksen pohjalta teen noin suuresta loukkaantumisesta omat johtopäätökseni...

....
no meillon perhetyöntekijä leikkimässä isompien lasteni kanssa kerran viikossa 2h, vaikka ihan normaali perhe ollaan. Tukiverkkoa ei vaan ole. Olen kolmen lapsen yh.

ei eprheessä tartte olla mitään vialla, jos kunnan resurssit riittää esim ennaltaehkäiseviin tukitoimiin niin hyvä. se on muuten halvin tukimuoto jos aletaan vinkua veronmaksajien rahoista.

"vieras"
Siis minä en tykkää kulkea lasten kanssa kuin pakosti julkisilla,nuo bussit on vielä vanhoja mihin kauheat rappuset ja kaksosten rattaat ei tahdo mahtua kyytiin.
Tässä kun on kaikki muut palvelut alueella paitsi tuo puh.terapia.
Tulihan se sieltä, eli laiskuutta. Elmässä joskus pitää tehdä asioita joista ei tykkää.
Ja ehkä se on lapsille ihan hyvästä päästä tukiperheeseen puuhaamaan jotain kivaakin kun olla vaan kotona:)

Yhteistyössä