Sexy vaate, joka vetäisi exän huomion lakkiaisissa muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
47
Maapallo:)
Samoihin lakkiaisiin ollaan tod.näk. saatu kutsu exän kanssa. Nyt jo pala kurkussa mietin, et miltä sit tuntuu kun se on siellä nyksänsä kanssa ja mä seuranani korkeintaan murkku ja taapero. Täs vaan taustat, mut nyt kuumempi juttu on, et mikä olisi sellanen vaate kappale missä ei tosiaankaan jäisi kakkoseksi..En tietty halua laittaa mitään, mikä olisi epäsopivaa ja huonoa makua. Mut en kyllä nyt tanttavaatettakaan. Laittakaa jotain kuveja esimerkkejä!!:p

Viimeksi muokattu:
img-1288443290137.jpeg

Täs malli kiva, mut kuvio out. Mietin kans, et mun rinnat ei välttämättä näyttäisi tossa hyvältä, mut osaako joku neuvoa mistä tälläsiä saisi?

Miksi luulet exän huomion kiinnittyvän sinuun tuollaisissa vaatteissa? Korkeintaan pitää sinua epätoivoisena.

Miten olisi tuontyylistä, mutta loimuavan punaisena?
http://3.bp.blogspot.com/_Mt3HoFUyCNM/TJ0lK95xEhI/AAAAAAAAKTk/TePg8lWM5gQ/s1600/Ty%C3%B6p%C3%B6yt%C3%A41.jpg

Helma vois olla aika ylhäällä, siis jossain reiden puolivälis, mut ei tietty niin et ei vois istuu tai kumartaa. Mulla on yhdet aika napakat rock-henkiset korkkarisaappaat, mitä oon ennenkin pitänyt kesällä. Niissä mun sääret näyttää tosi hyviltä. Mietin, et keskityn nyt enemmän sääriin ja jalkoihin. Ei ole niin väliä sit, et onko kaula-aukko antava vai ei. Parempi jos se olisi vähän edes piilottava, niin voisin laittaa jotain täytettä sinne heh.

[QUOTE="vieras";23883851]Miksi luulet exän huomion kiinnittyvän sinuun tuollaisissa vaatteissa? Korkeintaan pitää sinua epätoivoisena.

Miten olisi tuontyylistä, mutta loimuavan punaisena?
http://3.bp.blogspot.com/_Mt3HoFUyCNM/TJ0lK95xEhI/AAAAAAAAKTk/TePg8lWM5gQ/s1600/Työpöytä1.jpg[/QUOTE]

Mun mielestä toi on tosi synkkä just mustana. En tiedä sit, mikä olisi lopputulos punaisen värisenä. Mut joka tapauksessa mun mielestä ei sovi kevät juhlaan tuollainen peittävä. Kesällä saa olla kevyempää. Ihan kiva kyllä ja voi toi sopia jollekin muulle, mut mulle ei.

Jos on hyvä kroppa, niin ei ole oikeasti tarvetta paljaalle pinnalle, vartalonmyötäinen riittää ja on usein vielä seksikkäämpi. Joka tapauksessa noudattaisin sitä sääret TAI rinnat mantraa, eli ei molempia näkyviin, näyttää vain halvalta. Ja suoraan sanottuna, jos joku tulee juhliin tuollaisessa nenäliinassa kuin tuossa kuvassa on, niin pitäisin kyseistä henkilöä vähän huvittavana, ja ehkä hieman sääliksi kävisi hänen mukanaan olevia lapsia.

Tosiaan joku vartalonmyötäinen, mutta vaikka korkeakaulainen ja pitkähihainenkin mekko, jossa on lyhyt vähän hulmuava hame vaikka, olisi juhlava ja seksikäs mutta kuitenkin oikeasti tyylikäs, jota tuo valkoinen hapsupantterinenäliinä ei ole.

Helma vois olla aika ylhäällä, siis jossain reiden puolivälis, mut ei tietty niin et ei vois istuu tai kumartaa. Mulla on yhdet aika napakat rock-henkiset korkkarisaappaat, mitä oon ennenkin pitänyt kesällä. Niissä mun sääret näyttää tosi hyviltä. Mietin, et keskityn nyt enemmän sääriin ja jalkoihin. Ei ole niin väliä sit, et onko kaula-aukko antava vai ei. Parempi jos se olisi vähän edes piilottava, niin voisin laittaa jotain täytettä sinne heh.

Ehkä kannattaa etsiä sopivat vaatteet noihin kenkiin. Nahkainen lyhyt takki, samaa väriä kuin saappaat sekä saman tyylinen lyhyt erottuva hame. Voi olla että jotain yksityiskohtia, leikkaus tai väri tuossa hameessa.

[QUOTE="vieras";23883860]Ehkä kannattaa etsiä sopivat vaatteet noihin kenkiin. Nahkainen lyhyt takki, samaa väriä kuin saappaat sekä saman tyylinen lyhyt erottuva hame. Voi olla että jotain yksityiskohtia, leikkaus tai väri tuossa hameessa.[/QUOTE]

Nahka voisi olla jees, mut mietin et meneekö liian kalliiksi.Mut takki ideana on ihan kiva kyllä yhdistää.

Jos on hyvä kroppa, niin ei ole oikeasti tarvetta paljaalle pinnalle, vartalonmyötäinen riittää ja on usein vielä seksikkäämpi. Joka tapauksessa noudattaisin sitä sääret TAI rinnat mantraa, eli ei molempia näkyviin, näyttää vain halvalta. Ja suoraan sanottuna, jos joku tulee juhliin tuollaisessa nenäliinassa kuin tuossa kuvassa on, niin pitäisin kyseistä henkilöä vähän huvittavana, ja ehkä hieman sääliksi kävisi hänen mukanaan olevia lapsia.

Tosiaan joku vartalonmyötäinen, mutta vaikka korkeakaulainen ja pitkähihainenkin mekko, jossa on lyhyt vähän hulmuava hame vaikka, olisi juhlava ja seksikäs mutta kuitenkin oikeasti tyylikäs, jota tuo valkoinen hapsupantterinenäliinä ei ole.

Jeps mähän just sanoinkin, et mulla ei oo motiivina paljastaa rinnat vaan sääret. Vartalonmyötäisessäkään ei ole mulle mitään uutta. Ne on ollut mun basic ideoita tässä. Mietin myös et miltä näyttäisi jos olisi pitkät hihat ja lyhyt helma. Onko hullun kurisen näköinen vaikutelma?

[QUOTE="vieras";23883863]Voi olla jo myöhäistä etsiä, mutta kirppareilta löytyy joskus halpoja hyviä nahkatakkeja. Ja vielä sellaisia nuorekkaita jotka ovat ilmeisesti enemmän tyyliäsi.[/QUOTE]

Jees pitäisi kai sit taas mennä kirppareille :) . Heh kerran jo kierretty tän kylän kirpparit tänään, mut en tajunnut tota nahka juttua sieltä kattella. Pitää siis uus shopping kierros tehdä vaiks huomenna :)

Jeps mähän just sanoinkin, et mulla ei oo motiivina paljastaa rinnat vaan sääret. Vartalonmyötäisessäkään ei ole mulle mitään uutta. Ne on ollut mun basic ideoita tässä. Mietin myös et miltä näyttäisi jos olisi pitkät hihat ja lyhyt helma. Onko hullun kurisen näköinen vaikutelma?

Eikö tuossa kuvassa missä on punainen lyhyt hame ole niin? Takin vaihtaisin kyllä hieman rokkaavampaan. Ei sinulla sattuisi olemaan kuvaa kengistäsi tai niiden tyylisistä. Kokonaisuus ratkaisee.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";23883873]Liian varovainen? Minusta tuo oli jo raflaava lakkiaisiin ;)

Nahkahame -Indian Jungle -Musta Lyhyt | Cybershop

Mitenkäs tuolta? Rohkeaa mutta tyylikästä. Käy silti lakkiaisiinkin. Riippuu kyllä miten nuorekkaaksi tunnet itsesi...[/QUOTE]

Tosi jees! Ton mä muuten haluan! Budjetti vain vähän tiukil, toivottavasti mami vähän sponssaisi :D Tai jos ton omilla rahoilla saisi hommattua, niin olisi kivempi pyytä ehkä kait sit lasten vaatteisiin sitä avustusta. No joo, se on sivuseikka sit tollasta nyt vain mettästämään.

Tosi jees! Ton mä muuten haluan! Budjetti vain vähän tiukil, toivottavasti mami vähän sponssaisi :D Tai jos ton omilla rahoilla saisi hommattua, niin olisi kivempi pyytä ehkä kait sit lasten vaatteisiin sitä avustusta. No joo, se on sivuseikka sit tollasta nyt vain mettästämään.

EI VOI OLLA TOTTA Tää on just niin mun tuuria. Heti kun löydän jotain kivaa, niin sit: "Tuota tilapäisesti loppunut" :( Melkein tässä itku jo tulee, kun tätä jatkunu aina vain.

Löytyihän se sopiva ja sinun tyylisesi vaate :) Tuo on lisäksi monikäyttöinen, kelpaa epävirallisempiinkin illanviettoihin.

EI VOI OLLA TOTTA Tää on just niin mun tuuria. Heti kun löydän jotain kivaa, niin sit: "Tuota tilapäisesti loppunut" :( Melkein tässä itku jo tulee, kun tätä jatkunu aina vain.

Tuon tyylisiä löytyy muualtakin vaikka kuinka paljon. Goottiliikkeistä etupäässä, niin netistä kuin suurimmista kaupungeista. Vaikka Underground tai joku tuolta Goottikaupat • Gootti.net

Yhteistyössä