Laitappa tosiaan minulle vielä yksikin haukkumis viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle linkitettiin faceen joku ketju missä kyseltiin missä mä olen ja siinä ketjussa oli tämä Pesuri vastaamassa jollekin, että ei ole Scarlett. Kun joku oli siis viitannut siihen ap:n tekemään luokkaretkiketjuun.

Kattelin esille sen luokkaretkiketjun ja voin sanoa, että mun lapseni on ollut torstaina luokkaretkellä eikä sinne paljon rahaa tarvittu. Ja toisin kuin ap:lla, niin mulla on ihmisiä joilta lainata rahaa jos niin on ja likalla on myös isä joka osallistuu muutenkin kuin elareitten muodossa. Eli ihan turha rääpiä täällä, että se ketju olis mun aloottama.

aah sinä olet siis se jolla on joku erittäin hanakka kaveri täällä palstalla epäilemään kaikkia sinuksi vissiin :D

Mulle linkitettiin faceen joku ketju missä kyseltiin missä mä olen ja siinä ketjussa oli tämä Pesuri vastaamassa jollekin, että ei ole Scarlett. Kun joku oli siis viitannut siihen ap:n tekemään luokkaretkiketjuun.

Kattelin esille sen luokkaretkiketjun ja voin sanoa, että mun lapseni on ollut torstaina luokkaretkellä eikä sinne paljon rahaa tarvittu. Ja toisin kuin ap:lla, niin mulla on ihmisiä joilta lainata rahaa jos niin on ja likalla on myös isä joka osallistuu muutenkin kuin elareitten muodossa. Eli ihan turha rääpiä täällä, että se ketju olis mun aloottama.

Do dii, mä tiesin ettet se ole sinä.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Alkuperäinen kirjoittaja aidosti järkyttynyt;23868507:
Minkähänlaista mahtaa niillä pikkuressukoilla olla sinun tunneillasi?

Miksi aina jotakin tälläästä? Mä olen livenäkin ärhäkkä ja voi sanoa pahasti, mutta töissä osaan olla kuten pitää. Miksi tätä ei voida tajuta, että ei ihmisten tarvitte olla 24/7 just samanlaasia koko ajan?

[QUOTE="vieras";23868569]Scarlett O Pesuri ja Rieputarallaa.
Palstan tosikkojen multihuipentuma![/QUOTE]

Pyh pah tän palstan suhtee en voi kun nauraa ottaa ihme vääntäjiä tosissaan..mutta tuo sähköpostiin viestien tulo meni ihan eri urilleen..

eihän teille höpöille voi kun nauraa jotka siellä silmät kiiluen,hmm mää tiedän kuka sää oot ja mitä sää teit siellä paskahuussissa....

[QUOTE="vieras";23868569]Scarlett O Pesuri ja Rieputarallaa.
Palstan tosikkojen multihuipentuma![/QUOTE]

Mä en ole tosikko, en vain tykkää kaikenlaasesta huumorista. Huumoria ei mun mielestä ole mun haukkuminen ja valheellisten juttujen levittäminen täällä.

Jos yhtään lukis paremmin mun tekstejä, niin tietääs, että mullakin on huumorintajua. Ihan yhtälailla mäkin olen ollut heittämässä läppää monessa ketjussa kuten muutkin. Ja vaikka en kommentoosi mitään, niin saatan nauraa jutuille.

Mä en ole Pesuri joten voisko sen paskanjauhannan jo lopettaa? Modet saa helposti tarkistettua ip-osootteen perusteella, että kyseessä kaksi eri ihmistä. Jos mulla on jotakin sanottavaa, niin tee sen ihan tällä omalla nikillä ja luulis teidän jo sen verran tietävän.

Status
Viestiketju on suljettu.