Laitappa tosiaan minulle vielä yksikin haukkumis viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
No sitä mäkin tässä ihmettelen, että miten on voinut näin nopeasti joutua kenenkään hampaisiin, kun miekään en ole koskaan aiemmin ap:ta täällä huomannut, vaikka paljon palstailen.

hyvä kysymys=)
Joku jaksaa nähdä tuosta likan luokkaretki jutusta pään vaivaa ja siitä että olen joku scarlet piilonimellä.
En todellakaan olisi olettanut tuollaista naksua jonkun päässä saavan yhden aloituksen takia!

Jos mä ymmärsin ap:n profiilin päälle, koko juttu on tapahtunut tänään. Tänään kirjoitettu 32 viestiä, kaikkien viestien lkm on myös 32... Eli siis uusi nikki, jolla heti ongelmia?

d010.gif

Mulle linkitettiin faceen joku ketju missä kyseltiin missä mä olen ja siinä ketjussa oli tämä Pesuri vastaamassa jollekin, että ei ole Scarlett. Kun joku oli siis viitannut siihen ap:n tekemään luokkaretkiketjuun.

Kattelin esille sen luokkaretkiketjun ja voin sanoa, että mun lapseni on ollut torstaina luokkaretkellä eikä sinne paljon rahaa tarvittu. Ja toisin kuin ap:lla, niin mulla on ihmisiä joilta lainata rahaa jos niin on ja likalla on myös isä joka osallistuu muutenkin kuin elareitten muodossa. Eli ihan turha rääpiä täällä, että se ketju olis mun aloottama.

Status
Viestiketju on suljettu.