Miehet ihastuu muhun erittäin helposti, alkaa jo olla ongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tavis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tönt, mun tapauksessa ei ole kyse tästä ;D Lasken ihastumisen vasta siitä, kun mies sen itse minulle kertoo.

Esimerkkitapaus muutaman n. kuukauden takaa. Olin baarissa kaverini kanssa. Ovella oli poke, jonka kaverini tunsi ennestään, minä en. Jossain vaiheessa iltaa kaverini lensi pihalle, kun oli jotakin häsynnyt. Minä menin sitten tiedustelemaan pokelta, olisiko mahdollista, että kaverini pääsisi takaisin sisälle, jos olisi minun valvovan silmäni alla loppuillan. Poke suostui, ja kiittelin häntä tietenkin hymyjen kera. Parin viikon jälkeen naamakirjaani ilmestyi postilaatikkoon viesti, jossa ko. poke kirjoitti "Jäit mieleeni, 000-0000 (puh.num)" En noteerannut viestiä.

En näe sun tilanteessa kyllä mitään ongelmaa, jos ihastujat ovat tuntemattomia. Mulla oli nuorempana paljon vaikeampaa, kun useat miehen parhaat kaverit koittivat miehen selän takana vongata mua ja lupailivat maat ja taivaat.

Ikä auttoi kyllä tähän ongelmaan, joten eiköhän sullakin tuo ole ihan väliaikaista.

Oot varmaan kyllä melko sosiaalinen ja avoin esim. baarissa.

Mä jos olen kavereiden kanssa, jotka ovat myös varattuja, niin me jutellaan ja tanssitaan keskenämme. Tottakai monesti tulee jotain hännystelijöitä, mutta ei yleensä juurikaan kiinnosta jutella niiden kanssa ja kyllä ne pian häipyy jos ei olla ollenkaan kiinnostuneita ja ollaan vähäsanaisia. Että harvemmin tulee mitään pitempiä keskusteluja edes outojen ihmisten kanssa. Kai mä vaan oon sellanen perisuomalainen tuppisuu ja myönnän olevani epäsosiaalinen, mutta ei mua hirveästi kiinnosta tuntemattomien (kännisten) jutut baarissa.

Että jos sua häiritsee tuo, niin entäs jos koittaisit keskittyä vain siihen omaan seurueeseesi ja seurustella heidän kanssaan? Ja jos tykkäät jutella outojen ihmisten kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin, niin juttele sitten vain naisten kanssa?

ehkä nää tapaamasi miehet vaan sattumalta osaavat vongata oikealla tavalla tyyliin casanova. tuohan on paljon tehokkaampaa kuin suora kysymys annatko pillua.
et taida tuntea kovin hyvin miesten luontoa noin perimmiltään=D

[QUOTE="ap";23849707]Tönt, mun tapauksessa ei ole kyse tästä ;D Lasken ihastumisen vasta siitä, kun mies sen itse minulle kertoo.

Esimerkkitapaus muutaman n. kuukauden takaa. Olin baarissa kaverini kanssa. Ovella oli poke, jonka kaverini tunsi ennestään, minä en. Jossain vaiheessa iltaa kaverini lensi pihalle, kun oli jotakin häsynnyt. Minä menin sitten tiedustelemaan pokelta, olisiko mahdollista, että kaverini pääsisi takaisin sisälle, jos olisi minun valvovan silmäni alla loppuillan. Poke suostui, ja kiittelin häntä tietenkin hymyjen kera. Parin viikon jälkeen naamakirjaani ilmestyi postilaatikkoon viesti, jossa ko. poke kirjoitti "Jäit mieleeni, 000-0000 (puh.num)" En noteerannut viestiä.[/QUOTE]

No tästä esimerkistä en keksi, mitä haittaa tai vaivaa oli sinulle?

toisissa ihmisissä on vain sitä JOTAIN, ehkä sussa on sitä? sun silmissä,olemuksessa,käyttytymisessä yms. on jokin sellainen, että sun kanssas on mukava ja helppo olla, ihmisen ilmeet eleet ja katseon sellaisia asioita mitkä kiinnittää huomion. myös persoonallisuus on sellainen syy mikä vetää ihmisiä puoleensa.

itsellä on vähän samanlaisia kokemuksia kuin aapeella, enkä ole mikään missi tai kaunotar, enemmänkin tavallinen vähän ylipainoakin omaava naisellinen nainen. olen vain aina tosi positiivinen ja saanutkin sekä naispuoleisilta että miespuoleisilta tutuilta ja kavereilta kommenttia, että olen valoisa,iloinen ja persoonallinen ihminen, lisänä tulee sitten ulkonäössä silmät, jotka kuulemma koukuttavat. miehenikin ihastui ensinäkemältä silmiini.

Monet ihmiset tulkitsevat ystävällisyyden ihastumiseksi tai kiinnostukseksi.

Tuo kirjoittamasi poken tapaus, missä kohtaa hän kirjoitti olevansa ihastunut sinuun? Se että hän antoi puhelinnumeronsa, ei tarkoita että olisi ihastunut. Pikku seikkailu kyllä kiinnostaisi ehkä häntä.

[QUOTE="ap";23849707] Parin viikon jälkeen naamakirjaani ilmestyi postilaatikkoon viesti, jossa ko. poke kirjoitti "Jäit mieleeni, 000-0000 (puh.num)" En noteerannut viestiä.[/QUOTE]

No mitä tuo kertoo: jäit poken mieleen, hieman erikoisempi tilanne, hymyjä, sinulta varmaan jonkinlaista vetoavaa kehonkieltä. Jäit siis poken mieleen, ja hän ajatteli että ei haittaa vaikka vähän yrittäisi.

Noin muuten olen kyllä sitä mieltä, että joihinkin ihmisiin on helppo ihastua, mulla käy usein niin, että "ihastun" johonkin työkuvioissa tapaamaani fiksuun tyyppiin, jonka tavassa olla on jotain. Ei liity ulkonäköön, mutta kun työni on sellaista, että teen intensiivisen työpyrähdyksen asiakkaan kanssa, niin siinä tulee silloin tällöin ihmisiä, joiden kanssa kemiat vain kohtaavat. Olen hetero, mutta tällaista ihmisen olemukseen ihastumista voin kokea naiseenkin. Siihen ei liity oikeastaan mitään seksuaalista, mutta ihminen jää hetkeksi pään sisään.

Kyllä varmaan ap kaunis on, vaikka itse toista sanoo. Toinen vaihtoehto (mikä ei tietenkään sulje kauneuttakaan pois) on se, että ap:lla on aivan hillitön karisma. Karismaattiset henkilöt ovat kiinnostavia ja houkuttelevia riippumatta siitä ovatko kauniita tai komeita.

Sitten voi olla niinkin, että ap ei tosiaankaan varsinaisesti flirttaile mutta suhtautuu luonnostaan keskustelukumppaniinsa aivan kuin tämä olisi Maailman Tärkein Henkilö. Se on hieno taito (toki myös opeteltavissa) ja esim. joillakin kaupanmyyjillä, lääkäreillä ja asiakaspalvelijoilla on se taito. Se imartelee vastapuolta niin paljon, että ihastuminen on hyvin helppoa.

[QUOTE="minä";23849532]Ne on ne feronomit, eli sulle niitä on siunaantunut vähän liikaakin. Ja voi olla vähän perää siinäkin, että saatat olla tiedostamattasi hieman flirtti?[/QUOTE]

Mulla on kans vähän sitä ongelmaa, että olen tahtomattani ja tiedostamattani vähän flirtti tuntemattomien kanssa, jopa naisten kanssa. En sitä itse koskaan huomaa, mutta kaverit ja mies siitä sanovat. Ja saan aika paljon huomioo miehiltä ehkä just siksi vaikka olen ihan naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23849613:
että miehetkö muka näkisi vaivaa panon takia. kyllä helpomminkin irtoo. että se siitä että olet mies. :whistle:
Voi kuule, kyllä ne voi nähdä. Kun olin nuorempi, yksi mies piiritti mua ihan hulluna, näki vaivaa saadakseen mut uskomaan että on tosi ihastunut. Ja sitten mentiin hetken tapailun jälkeen sänkyyn, jonka jälkeen tyyppi katosi kuin pieru saharaan. Olin oikeasti ihan huuli pyöreenä, että miten joku näkee niin paljon vaivaa yhden panon takia!

Ap:lle, tollaiset luritukset on mun mielestä suht perussettiä (varsinkin kännisiltä) miehiltä, jotka yrittää päästä pöksyihin. En ihan heti usko mihinkään suuriin tunteisiin, vaikka tokihan ne sellaisista puhuu. Mieti, kummalla taktiikalla irtoaa helpommin: näyttelemällä ihastunutta vai toteamalla, että seksi mua vaan kiinnostaa. :D

[QUOTE="vieras";23849614]Uskon kyllä, että ap:n tilanne on mahdollinen. Tunnen muutaman tällaisen naisen, jotka ovat periaatteessa ihan tavallisia, eivätkä anna mitään "signaaleja" miehille, mutta miehet vaan jostain syystä ovat aivan hulluina näihin naisiin. Esim. työkaverillani on käsittämätön vetovoima miehiin, olen sivusta seurannut, kuinka miehet katsovat palvovasti häntä ja melko pian ihastuvat. [/QUOTE]

Mun (opiskelu)kaveri on ihan samanlainen! Hän on reilu 30v, kolmen lapsen äiti, joka ollut miehensä kanssa yhdessä jo yli 14 vuotta. Eikä oikeasti edes käy missään viihteellä, vaan nää ihastujat tulevat työ- ja opiskelukuvioiden mukana. Kaverini ei myöskään ole mikään flirttaileva tyrkky, vaan käyttäytyy samalla lailla niin miesten kuin naistenkin kanssa. Se on sellanen aurinkoinen, iloinen ja helposti lähestyttävä ihminen. Fiksukin kaiken lisäksi. Ja vetoaa hyvin erilaisiin miehiin, senkin olen huomannut. Kyllä tommosia ihmisiä vaan on olemassa.

Tuli vain aloituksesta mieleen, että mun ystävä on sellainen ihminen johon ihmiset ihastuu. Hän saa myös todella helpolla uusia ystäviä. Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi näin on, on meinaan todella valloittavat persoona.

Itse taas olen sellainen mörkö, että ystävien saanti tai ihastusten huomion saaminen on työn takana :D Ongelma sekin.

Sitä se teettää, jos on näennäisesti mukava. Minuunkin ihastuu aika moni välistä, koska olen kuulemma niin herttaisen oloinen. No, se menee usein sitten äkkiä kyllä ohi, kun huomaavatkin, että olenkin oikeasti ihan kusipää ja vittumainen nainen.

Joo, on mullakin ollut samaa ongelmaa. Mutta kyllä se ikää myötä helpottaa luonnollisesti. Mutta kaikkea hassua sattunut. Itse olen miettinyt, että mussa on jotain vilpittömyyttä ja jotain. Siis eleet, ilmeet viestittää tahattomasti jotain. Ja joku tuossa sanoikin, että jos suhtautuu jokaiseen, kuin olisi maailman tärkein ihminen. Niin mussa oikeasti on vähän sitä, että jokainen ihminen on vähintään"laulun arvoinen ".

Ihastun helposti kauniisiin naisiin riippumatta siitä tunneko heidät hyvin vai en. Myös ulospäinsuuntautuneet ja eloisat naiset jostain syystä kiinnostavat. Ei voi mitään. Olen myös parisuhteessa ollessani ihastunut toisiin naisiin, mutta aina se on ihastumiseksi jäänyt, vaikkei se tosin aina ole itsestäni ollut niinkään kiinni kuin siitä ihastuksen kohteesta, joka ei ole minulle lämmennyt.. Onneksi elämässään voi oppia virheistään ja varmasti olen oppinut, mutta huumaantuneena kaiken näkee vähän toisesta perspektiivistä.

Et voi tehdä asialle oikeastaan mitään, toivottavasti pystyt elämään asian kanssa. Tulet kokemaan todennäköisesti vielä aika paljon pahempiakin ongelmia elämässäsi, joten eipä kannata moisesta paljon kantaa huolta vaan nauttia, kun asiat on kerran niin hyvin, että jää aikaa näin typerille murehtimisille. :)

[QUOTE="ap";23849556]Enpäs ole ajatellut mitään feromoneja :D Tämä oli aika mielenkiintoinen ajatus.

Itse en omasta mielestäni (enkä miehen mielestä) suhtaudu kehenkään mitenkään eri tavalla, samalla lailla puhun niin naisille kuin miehillekin, mutta toki, voihan olla, että avoimuuteni tulkitaan flirtiksi.[/QUOTE]

Ainakin minulla on tuttava, joka on avoin miesten seurassa, mutta se avoimuus onkin liiallisuuteen menevää. Hän puhuu estottomasti miehille ja huomaamattaan flirttailee katsomalla kauan silmiin ja puhumalla sellaisia asioita että helposti mies alkaa kuvitella jotain.

Eli nimenomaan hän ei erota sitä, että naisten seurassa kannattaa olla eri tavalla kuin miesten, jos on kerta varattu.

Ap, tiedän tunteen, minulla hieman samanlaisia tilanteita, olen iloinen hymyilevä ihminen (kaunis muidenkin kuin peilin mielestä) ja todella usein miehet ihastuvat minuun, välillä varatutkin ja kertovatkin sen, ei siis ole mitään vainoharhaista itsensä korostamista :D
Mieheni hyvin tietoinen asiasta, joskus on ihan ärsyynytynytkin tästä.

Tämä tilanne on ollut ihan nuoresta lähtien, flirtti en ole, mutta ehkä liiankin avoin ja helposti lähestyttävä.

Yhteistyössä