Herranjumala, maailma kaatuu. Mies petti ja mun siskon kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shokissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23858842]Helkutti, mun sisko on joku puolijulkkis tässä kylässä. On kunnanvaltuustossa ja urheiluseuran toiminnassa mukana, kai se saa jonkun kruunun jossain vaiheessa pyyteettömästä toiminnastaan. Sille tulee kunnanjohtajalta joulukortti. Kaikki tykkää siitä, kaupassakin aina tullaan sille jutteleen eikä mua edes tervehditä.

Mitä pahaa mä tein että piti mun mies ottaa?[/QUOTE]

No eiku vaan sit paikallislehteen ilmoitus siskon ja miehen kuvalla,sinne "perheuutisia" -osioon.

[QUOTE="eee";23858862]Jos sun olis pitänyt jo ajat sitten olla kotona töistä, niin eikö mies oo soitellut perään?[/QUOTE]

laittoi kasilta viestin. Vastasin että jäin ylitöihin, en keksinyt muutakaan. eipä näytä kiinnostava.

[QUOTE="aloittaja";23858842]Helkutti, mun sisko on joku puolijulkkis tässä kylässä. On kunnanvaltuustossa ja urheiluseuran toiminnassa mukana, kai se saa jonkun kruunun jossain vaiheessa pyyteettömästä toiminnastaan. Sille tulee kunnanjohtajalta joulukortti. Kaikki tykkää siitä, kaupassakin aina tullaan sille jutteleen eikä mua edes tervehditä.

Mitä pahaa mä tein että piti mun mies ottaa?[/QUOTE]

No voipi vähän mainen rapista siskollasi, kun juttu leviää, että meni raskaana olevan siskonsa miehen kanssa sänkyyn. Jos teidän kunnassa asuu enimmäkseen oikeita ihmisiä, niin kyllä ne ovat sinun puolellasi. Ei kukaan täyspäinen ihminen voi arvostaa siskoasi tuosta teosta, ei todellakaan.

[QUOTE="Ystävä";23858613]Mä tiedän oikeasti tällaisen tapauksen.. Eikä kyse ollut yhdestä kerrasta.[/QUOTE]
Ei ole eka eikä viimeinenkään tapaus lajissaan. :/

[QUOTE="utelias";23858863]Onko sun siskolla lapsia, jos olisi vaikka ollut sun raskaudesta kateellinen?

Millaiset välit teillä muuten on?[/QUOTE]

Ei oo lapsia sillä. kai meidän välit on ihan ok ollut, ei oo enää. Ei me mitään hirveän läheisiä oltu ennenkään, tai mä luulin että kaikki on ihan hyvin.

Jos tämä on totta, niin ihan kauhea asia. Ihmettelen kyllä, että jos siskosi on jokseenkin kirjoituksistasi päätellen menestynyt, miksi hän hairahtuu työttömään mieheesi, joka elelee puolisonsa palkalla...? Sinun täytyy nyt itse miettiä ja päättää, mitä haluat elämältäsi. Jos mies petti sinua nyt ja siskosi kanssa vielä, se voi toistua vielä monta kertaa teidän tulevaisuudessa. Ellei sitten miehesi oikeasti sydämestään kadu tekoaan, pyydä anteeksi ja osoita tulevilla teoillaan olevansa luottamuksen arvoinen. Toivon, että tämä on provo, siltä se kuulostaa, mutta kyllä elämässä on kaikki mahdollista.

[QUOTE="åpo";23858880]No voipi vähän mainen rapista siskollasi, kun juttu leviää, että meni raskaana olevan siskonsa miehen kanssa sänkyyn. Jos teidän kunnassa asuu enimmäkseen oikeita ihmisiä, niin kyllä ne ovat sinun puolellasi. Ei kukaan täyspäinen ihminen voi arvostaa siskoasi tuosta teosta, ei todellakaan.[/QUOTE]

Niinpä. Ei tuollaisen tehnyttä arvosteta.

en mä ota miestä takaisin vaikka mikä olis, pyytelis miten paljon vaan anteeksi. Mistä mä tiedän vaikka ne olis vuosia mua pettäneet?

V*ttu, mä lähden koko maasta. Jääköön koko suku keskenään kehumaan toisiaan, mä en tarvi ketään.

kerro äidillesi mikä tilanne on, sitten laitat miehelles viestiä jossa kysyt joko sisko on sieltä lähtenyt ja kehoita miestä poistumaan asunnosta klo x jotta voit hakea tavarasi.
kamala tilanne tuo varmasti on, mutta koska sä et ole tehnyt mitään väärää niin älä sinä häpeä. kerrot suoraan mikä on tilanne ja miksi olet miehen luota lähtenyt, veikkanpa että kukaan kylällä ei ole siskosi/miehesi puolella ja sinulle naura.. ellet sitten annan asian olla ja jatka miehen kanssa yhdessä.
jos äitisi + muut ihmiset ovat jostain kumman syystä siskosi puolella niin sitten aloitat uuden elämän jossain muualla. sellasiia paskoja et elämääsi tarvitse

[QUOTE="aloittaja";23858907]en mä ota miestä takaisin vaikka mikä olis, pyytelis miten paljon vaan anteeksi. Mistä mä tiedän vaikka ne olis vuosia mua pettäneet?

V*ttu, mä lähden koko maasta. Jääköön koko suku keskenään kehumaan toisiaan, mä en tarvi ketään.[/QUOTE]

Jos sun miehellä on käyttöoikeus sun tilille tai teillä on yhteinen tili, niin käy nyt ensitöiksesi laittamassa rahat semmoselle tilille, jonne ei miehes pääse ennen kuin mihinkään lähdet.

Älä ala häpeämään miehesi ja siskosi puolesta. Itse olisin nostanut helvetin, luultavasti ottanut valokuvia ja videon kännykällä, että olisi todisteita kaikille, jotka epäilee.

Sitä paitsi, olet varmasti hyvä nainen, joten suhtaudu itseesi vähän myönteisemmin. Lähipiirissäsi on näköjään sairaita yksilöitä enemmän kuin laki sallii, mutta älä anna niiden myrkyttää itsetuntoasi.

Mä oon myös samaan mieltä, voipi siskon pisteet pikkasen tippua. Kukkaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei naura sulle. Siskolla ja miehellä sen sijaan voi olla aika nolot oltavat kylillä.

Illalla vaan kamat pois mitään ilmoittamatta miehen luota. Ootteko naimisissa?

Vastaavassa tilanteessa ehkä odottaisin seuraavaa yövuoroa, josta yrittäisin taas lähteä hieman liian ajoissa kotiin ja ottaisin ihan valokuva todisteeksi niille (esim. äidillesi), joille asian hyväksyminen/uskominen tuottaa vaikeuksia. Saattaisin myös hakea saikkua mainitsematta siitä miehelleni ja "lähteä yövuoroon". Miehen kanssa en pystyisi enää koskaan elämään saman katon alla ja turha kai mainitakaan, että siskoani en myöskään haluaisi enää nähdä.

[QUOTE="hhh";23858923]Jos sun miehellä on käyttöoikeus sun tilille tai teillä on yhteinen tili, niin käy nyt ensitöiksesi laittamassa rahat semmoselle tilille, jonne ei miehes pääse ennen kuin mihinkään lähdet.[/QUOTE]

Tää on hyvä neuvo. Poista miehen käyttöoikeudet ensi töiksesi omilta tileiltäsi. Oletteko siis naimisissa?

[QUOTE="Neith";23858910]kerro äidillesi mikä tilanne on, sitten laitat miehelles viestiä jossa kysyt joko sisko on sieltä lähtenyt ja kehoita miestä poistumaan asunnosta klo x jotta voit hakea tavarasi.
kamala tilanne tuo varmasti on, mutta koska sä et ole tehnyt mitään väärää niin älä sinä häpeä. kerrot suoraan mikä on tilanne ja miksi olet miehen luota lähtenyt, veikkanpa että kukaan kylällä ei ole siskosi/miehesi puolella ja sinulle naura.. ellet sitten annan asian olla ja jatka miehen kanssa yhdessä.
jos äitisi + muut ihmiset ovat jostain kumman syystä siskosi puolella niin sitten aloitat uuden elämän jossain muualla. sellasiia paskoja et elämääsi tarvitse[/QUOTE]

Samaa neuvoisin nyt...Voimia

Itse en vastaisi mihinkään viestiin, puheluun tai mihinkään muuhunkaan. Hakisin saikkea ja kävisin pakkaamassa hieman tavaraa, jos mies kotona en puhuisi mitään. Sitten joko hotelliin tai Ensi-kotiin.
Alottaisin uuden elämän rakentamisen, saattaisin muuttaa toiselle paikkakunnalle. Olen oikeastaan tehnytkin niin.

Eipä ole kosintaa 7 vuoden aikana tullut, eikä tililläkään ole kuin 37 euroa. Tilipäivä vasta ens viikolla.

Mihin mä kantaisin ne tavarat? Ei mulla ole ystäviä, äidin luokse ei voi mennä. Näillä rahoilla ei paljon takuuvuokria maksella tms. pää ihan jumissa, mitä tässä pitäis tehdä?

[QUOTE="aloittaja";23858960]Eipä ole kosintaa 7 vuoden aikana tullut, eikä tililläkään ole kuin 37 euroa. Tilipäivä vasta ens viikolla.

Mihin mä kantaisin ne tavarat? Ei mulla ole ystäviä, äidin luokse ei voi mennä. Näillä rahoilla ei paljon takuuvuokria maksella tms. pää ihan jumissa, mitä tässä pitäis tehdä?[/QUOTE]

Kai sulla jotain säästöjä on, vai millä te ajattelitte vauvan elättää sitten kun sä jäät pois töistä ja tulot laskee, ja mieskin on työtön?

[QUOTE="aloittaja";23858960]Eipä ole kosintaa 7 vuoden aikana tullut, eikä tililläkään ole kuin 37 euroa. Tilipäivä vasta ens viikolla.

Mihin mä kantaisin ne tavarat? Ei mulla ole ystäviä, äidin luokse ei voi mennä. Näillä rahoilla ei paljon takuuvuokria maksella tms. pää ihan jumissa, mitä tässä pitäis tehdä?[/QUOTE]

Minä soittaisin varmaan neuvolaan ja kysyisin mihin omalla paikkakunnalla voi mennä. Ehkä sitä kautta voisi järjestyä jotain apuakin.

no mies pihalle sitten?

Yhteistyössä