Vitsi ootte tyhmiä kun nikillä vastailette kaikenmaailman kyselyihin täällä, moni tietää juuri sinusta aika paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohhohh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite oon huomannut, että kun ihmiset kirjottelee noissa "Huhtikuussa 200X synnyttäneet" tai "Lapsettomuushoidoista syksyllä 200x plussanneet"-tyylisissä ketjuissa, joissa ollaan tavallaan "omaa inside-porukkaa" omine juttuineen ja kiinnostuksenkohteineen eikä sinne ketjuihin ns.ulkopuoliset kirjoittele niin siinä monelle syntyy sellanen käsitys jostain suljetusta porukasta. Vaikka koko maailma pääsee täysin avoimesti tietenkin lukemaan näitä ketjuja. Ja moni lukeekin.

Itte kirjottelin tällasissa ketjuissa aikanani paljonkin ja siellä moni jakeli valokuvia lapsistaan ja itsestäänkin ja siellä kerrottiin hyvinkin avoimesti mm.työpaikasta, omasta perheestä, monenlaisista ongelmista, seksielämästä ym ym. Pari kertaa ajattelin kyllä, että huh huh tuota en kyllä itte ois uskaltanu täällä jakaa...

Ite oon huomannut, että kun ihmiset kirjottelee noissa "Huhtikuussa 200X synnyttäneet" tai "Lapsettomuushoidoista syksyllä 200x plussanneet"-tyylisissä ketjuissa, joissa ollaan tavallaan "omaa inside-porukkaa" omine juttuineen ja kiinnostuksenkohteineen eikä sinne ketjuihin ns.ulkopuoliset kirjoittele niin siinä monelle syntyy sellanen käsitys jostain suljetusta porukasta. Vaikka koko maailma pääsee täysin avoimesti tietenkin lukemaan näitä ketjuja. Ja moni lukeekin.

Itte kirjottelin tällasissa ketjuissa aikanani paljonkin ja siellä moni jakeli valokuvia lapsistaan ja itsestäänkin ja siellä kerrottiin hyvinkin avoimesti mm.työpaikasta, omasta perheestä, monenlaisista ongelmista, seksielämästä ym ym. Pari kertaa ajattelin kyllä, että huh huh tuota en kyllä itte ois uskaltanu täällä jakaa...

Ainakin nykyisin pitää olla kerhon jäsen, jotta kykenee näkemään sen sisällön.

Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23837738:
Ainakin nykyisin pitää olla kerhon jäsen, jotta kykenee näkemään sen sisällön.

Kerhot on asia erikseen, en puhunut niistä vaan ihan noista tavallisista ketjuista tuolla vauvat/lapsettomuus (vrt. mitäs nyt) ym otsikoiden alla!

Se joskus tuntuu ihmisiltä, minultakin unohtuvan, ettei täällä oikeasti jutella kivojen tuttujen kesken, helposti sen huomaa, että vilkkaaseen ketjuun on vastattu vaikka 300 kertaa, mutta luettu 3000 kertaa tai jopa 10000 kertaa. Minusta se on erittäin hyvä ominaisuus palstassa, muistuttaa, ettei tämä ole suljettu juttutupa. Riippumatta siis siitä, mitä sanotaan. En minä halua, että kun kerron kaverilleni mitä tapahtui eilen juhlissa, sitä on seläntakana kuuntelemassa 1000 ihmistä, noin niinkuin kuvainnollisesti. Hyvä esimerkki on tämä ketju!

Ja vielä kuvan ja lastenkin kuvan laitatte tänne. Moni on sinne tiimarin vihkoonsa vuosien varrella kerännyt aika paljon tietoa kun samat tyypit täällä kirjoittelevat. Eikö yhtään järki sano mitään? Ettei omalla ja lastensa kuvalla kannata ihan kaikkea kertoa. Monta tuttuakin olen täältä ihan vain juttujen perusteella bongannut ja myöhemmin sattumalta huomannut ketjun jossa tämä hlö kertoo juttuja mitä ei välttämättä haluaisi kertoa jos tietäisi että joku hänet on tunnistanut. Eipä se ole edes kovin vaikeaa tunnistaa jos sama tyyppi pyörii kauan palstalla

Ihan samaa olen miettinyt.
Ikinä en tänne rekkaudu.

Yhteistyössä