Miksi en pääse nordean verkkopankkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaargh

Vieras
Tulee vain teksti käyttäjätunnus ja salasana eivät täsmää. Yleensä jos salasana on väärin, tulee teksti seuraavana vuorossa olevana salasana on nro 50 tms?
Käyttäjätunnuksen pitäisi olla oikein

Mä olen useamman kerran saanut verkkopankkitunnukset lukkoon, kun on juurikin vanhat vanhentunut ja uudet olisi pitänyt ottaa käyttöön.. En tiedä kuinka noissa tilanteissa tunnukset saa pois lukosta, kun minulla on äiti tuolla Nordeassa töissä, niin olen vaan hänelle soittanut, että avaa ne.

[QUOTE="mammax3";23836684]Mä olen useamman kerran saanut verkkopankkitunnukset lukkoon, kun on juurikin vanhat vanhentunut ja uudet olisi pitänyt ottaa käyttöön.. En tiedä kuinka noissa tilanteissa tunnukset saa pois lukosta, kun minulla on äiti tuolla Nordeassa töissä, niin olen vaan hänelle soittanut, että avaa ne.[/QUOTE]

Ai ne voi mennä lukkoonkin :O Mä olen yleensä yhden virhenäppäilyn jälkeen hoksannut katsoa uusista entisten vanhenemispäivämäärän ja sillä on selvitty, kun vaan näppäilty uudet.

Kerran soittelin asiakaspalveluun tätä selvittääkseni. Kävi ilmi että ne menee viidestä virhenäpyttelystä lukkoon, mutta aukeaa itsestään sitten seuraavana päivänä. Luulisin siis että puolenyön aikaan :)

Yhteistyössä