Voitteko uskoa mun loputonta huonoa tuuria.. hiljaiseksi vetää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesälläkerran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sanna";23835376]Kyllä, minulla on mies, jota rakastan, ja kaksi ihanaa lasta. Meillä on viihtyisä koti ja mukavia ystäviä. Oma äitini on ollut myös minulle tärkeä tukipilari monissa elämän muutosvaiheissa. Taloudellinen tilanne on hyvä, koska olemme molemmat töissä. Saan myös harrastaa mieleistäni asiaa. Terveyskin on hyvä. Toivon, että tämä täydellinen olotila jatkuisi ikuisesti.[/QUOTE]

Ootko käynyt terapiassa kun sun suhtautuminen on niin "ammattimainen"? ite olen opiskellut psykologiaa, siksi kiinnostaa :) ajattelin kun sinulla on tuo hyväksikäyttökokemus että olet varmaan käynyt?
Ihanaa että sulla on mies ja asiat hyvin! pitää muistaa että se on kosto tekijälle, että on onnellinen, ei anna pilata sen sun koko loppuelämää. ja sama kaikille muille vastoinkäymisille!

tuli mieleen, että aloittaja keskittyy huonoihin asioihin. kenestä tahansa saisi varmasti tuollaisen listan tehtyä. oikeasti. eli yritä nyt nähdä elämässäsi niitä hyviä asioita, esim. että sulla on hyvä mies! sellaista ei kaikilla ole!

¨Mä olen onnellinen koska mun elämässä on ollut vastoin käymisiä. Tai oikestaan olen ylpeä itsestäni. Aina olen pääsyt kuitenkin jaloilleen ja aina jaksanut aloittaa alusta uudestaan. Matkan varella olen taatusti viisastunutkin - toiset ehkä osaavat nämä asiat luonnostaan, minä en. Mutta olen oppinut. Ja se on mielestäni ihanaa.

Totta vitussa vastoikäymiset ja kurja kohtelu on jälkensä jättänyt ja ne asiat taaisesti nousee mieleen ja masentaa. Mutta saahan ihminen itkeä ja tuntea. Se ei ole pahasta. Paha olisi jos missään ei näkisi onnea.

Juuri näin. Jos kerran haluaa elää dualistisessa maailmassa, niin totta ihmeessä silloin pitää tajuta noi tosiseikat. Jos kaikki olisi aina valkoista, niin mitään ei olisi olemassa, vasta musta tuo asiat olemassa oleviksi tässä holografisessa maailmassa, jolla ei ole olemassaoloa ilman meitä

Sama tulee sua vastaan yhä uudestaan, kunnes otat opiksesi. Sinä itse valitse millaisen elämän saat, pointti onkin oppia jotain elämää suurempaa ja koettelemukset tuovat siihen mahdollisuuden tai sitten sovitat asioita joihin olet syyllistynyt jotta sinun ei tarvitsisi tuntea häpeää

Mitä potaskaa! On sulla otsaa tulla tänne selittämään että ihmistä kohdanneet onnettomat tapahtumat on OMAA SYYTÄ. Et ollut lähimaillakaan kun myötätuntoa on jaettu.

Toivottavasti et suhtaudu samalla tavalla kun joku läheisesti uskoutuu sinulle pahassa elämäntilanteessa. Vai sanotko todella, että oma syysi, sovitat tekojasi tai aiheutat ton itsellesi?!?

tuli mieleen, että aloittaja keskittyy huonoihin asioihin. kenestä tahansa saisi varmasti tuollaisen listan tehtyä. oikeasti. eli yritä nyt nähdä elämässäsi niitä hyviä asioita, esim. että sulla on hyvä mies! sellaista ei kaikilla ole!

Eräs mies, joka oli homoseksuaali, kärsi vuosia siitä miten häntä pilkattiin ja kiusattiin niin työpaikalla kuin muuallakin ulkona.
Samaa jatkui siihen asti kunnes hän tajusi itse aiheuttaneensa kaikki yhteenotot niihin keskittymällä/niitä esiin manaamalla. Todellisuus vastaa ajatuksen nopeudella kaikkeen mitä mielessäsi toivot, todellisuus ei tee eroa sen välillä mitä et halua todeksi tai mitä haluat, vaan se mikä mielessäsi on se tapahtuu sen puitteissa miten se sopii kaikkeen muuhun olemassa olevaan samaan aikaan.
Jos olet vähissä rahoissa ja alat jännittää et täs kuus tulee tietty joku suuri lasku, niin taatusti sellainen tuleekin, sitä saa mitä tilaa. Useimmiten mielessä on negatiivisia asioita kuin positiivisia. Mutta ne joiden mielessä ei ole ainuttakaan negatiivista asiaa, eivät ikinä niitä kohtaa, koska silloin negatiivinenkaan asia ei ole negatiivinen vaan sen ottaa mahdollisuuten oppia

• Tykkää
Reactions: Orion-
[QUOTE="tuomari";23835474]Mitä potaskaa! On sulla otsaa tulla tänne selittämään että ihmistä kohdanneet onnettomat tapahtumat on OMAA SYYTÄ. Et ollut lähimaillakaan kun myötätuntoa on jaettu.

Toivottavasti et suhtaudu samalla tavalla kun joku läheisesti uskoutuu sinulle pahassa elämäntilanteessa. Vai sanotko todella, että oma syysi, sovitat tekojasi tai aiheutat ton itsellesi?!?[/QUOTE]

Kerro mistä tiedät että jonkin tuntemattoman ihmistä kohdanneet onnettomat tapahtumat ovat jonkin muun syytä kuin hänen? Jos katsot hiekanjyväsiä läheltä, et näe miten kauniin kuvion ne muodostavat.

Itse uskon että lapsuudella on iso merkitys, eli jos on elänyt hyvän lapsuuden ja saanut silloin rakkautta osakseen, sillä on iso merkitys siinä miten pärjää elämän myöhemmissä haasteissa.

Voin yhtyä tähän. Vaikka minulla oli paljon vastoikäymisiä lapsena, niin silti pääosa lapsuusmuistoistani on hyviä.

Äitini antoi paljon aikaansa meille lapsille. Muistan vieläkin kaikki ne ihanat uintireissut, joille äitini otti mukaan myös naapurin lapsia. Tunsimme olevamme rakastettuja. Minulla oli paljon hyviä kavereita sekä naapurustossa että koulussa. Äitini kannusti minua aina kaikessa ja oli ylpeä saavutuksistani.

[QUOTE="Kätilö";23835337]Tämä on tätä "Afrikassa lapset näkee nälkää" -mentaliteettia. Eli yhden ihmisen henkilökohtaisella elämällä, kokemuksilla ja tuskalla ei ole mitään merkitystä, koska jossain päin maailmaa toisilla ei ole puhdasta vettä? Niinkö? Melko yksinkertaistettua ajattelua sanoisin. Tuolla ajattelumallillahan ei voisi koskaan olla surullinen / onneton / uupunut, koska jossain jollakulla on VIELÄ huonommin. Olisikin se noin yksinkertaista ja mustavalkoista.

Uskoisin, että sinua itseäsi ei ole koskaan liiemmin koskettanut mikään henkilökohtainen tragedia. Mutta menepä sanomaan juuri lapsensa menettäneelle naiselle, että kuule, oles hiljaa ja tyytyväinen - Afrikassa moni sinun ikäisesi nainen on menettänyt jo viisi lasta!

Huh huh, niin kylmää oli tekstisi että ihan puistattaa.[/QUOTE]

Olet väärässä.. mua on hakattu lapsena, näin vierestä kun isäni kuoli, puolisoni teki itsemurhan, mut on raiskattu aseella uhaten kahdesti jne
Mutta kuten sanoin, paska nakki. Mutta yks kärpäsenpaska tässä universumissa. Menneet on menneitä, pitää yrittää katsoa tulevaisuuteen.

Ootko käynyt terapiassa kun sun suhtautuminen on niin "ammattimainen"? ite olen opiskellut psykologiaa, siksi kiinnostaa :) ajattelin kun sinulla on tuo hyväksikäyttökokemus että olet varmaan käynyt?
Ihanaa että sulla on mies ja asiat hyvin! pitää muistaa että se on kosto tekijälle, että on onnellinen, ei anna pilata sen sun koko loppuelämää. ja sama kaikille muille vastoinkäymisille!

En ole käynyt terapiassa. Hyväksikäytöstä olen kertonut vain miehelleni. Äitiäni en halua rasittaa sillä tiedolla, koska olen selvinnyt tapahtumista ilman mitään suuria traumoja. Entinen hyväksikäyttäjäni on nykyään pahasti alkoholisoitunut säälittävä ihmisraunio. Minulla on asiat paljon paremmin.

Olen luonteeltani optimistinen. Haluan uskoa hyvään. En kuitenkaan ole sinisilmäisen naiivi. Esimerkiksi lapsiani tulen taatusti suojelemaan tiikeriemon lailla, jos he joskus joutuvat koulukiusatuiksi. Keskityn elämässäni iloa tuottaviin asioihin, enkä jää märehtimään vanhoja ikäviä asioita. Ihminen pystyy vaikuttamaan vain tulevaisuuteensa, ei menneisyyteen. En halua pilata tätä ainokaista elämääni negatiivisia asioita hautomalla, vaan nautin nykyhetkestä ja suunnittelen tulevaisuutta positiivisella mielellä.

Eräs mies, joka oli homoseksuaali, kärsi vuosia siitä miten häntä pilkattiin ja kiusattiin niin työpaikalla kuin muuallakin ulkona.
Samaa jatkui siihen asti kunnes hän tajusi itse aiheuttaneensa kaikki yhteenotot niihin keskittymällä/niitä esiin manaamalla. Todellisuus vastaa ajatuksen nopeudella kaikkeen mitä mielessäsi toivot, todellisuus ei tee eroa sen välillä mitä et halua todeksi tai mitä haluat, vaan se mikä mielessäsi on se tapahtuu sen puitteissa miten se sopii kaikkeen muuhun olemassa olevaan samaan aikaan.
Jos olet vähissä rahoissa ja alat jännittää et täs kuus tulee tietty joku suuri lasku, niin taatusti sellainen tuleekin, sitä saa mitä tilaa. Useimmiten mielessä on negatiivisia asioita kuin positiivisia. Mutta ne joiden mielessä ei ole ainuttakaan negatiivista asiaa, eivät ikinä niitä kohtaa, koska silloin negatiivinenkaan asia ei ole negatiivinen vaan sen ottaa mahdollisuuten oppia

Jep. Jos vaikka jää työttömäksi, kuinka monella onkaan ensimmäisenä ajatuksena se, että millä rahalla nyt eletään? Moniko taas päättää nähdä asian positiivisen puolen ja nauttia omasta ajasta?
Asiat on positiivisia tai negatiivisia ihan sen mukaan miten itse ne määrittelee.

Kun pitää mielensä valoisana, elämässä tapahtuu valoisia asioita. :)

No tohon aborttiin olisit voinu ite vaikuttaa pitämällä haarat kiinni! Turha itkeä!
On kuule pahempiakin ihmiskohtaloita, eikä ne täällä sitä itke! Pää pystyyn ja lopeta se itsesäälissä rypeminen!

[QUOTE="Sanna";23835670]En ole käynyt terapiassa. Hyväksikäytöstä olen kertonut vain miehelleni. Äitiäni en halua rasittaa sillä tiedolla, koska olen selvinnyt tapahtumista ilman mitään suuria traumoja. Entinen hyväksikäyttäjäni on nykyään pahasti alkoholisoitunut säälittävä ihmisraunio. Minulla on asiat paljon paremmin.

Olen luonteeltani optimistinen. Haluan uskoa hyvään. En kuitenkaan ole sinisilmäisen naiivi. Esimerkiksi lapsiani tulen taatusti suojelemaan tiikeriemon lailla, jos he joskus joutuvat koulukiusatuiksi. Keskityn elämässäni iloa tuottaviin asioihin, enkä jää märehtimään vanhoja ikäviä asioita. Ihminen pystyy vaikuttamaan vain tulevaisuuteensa, ei menneisyyteen. En halua pilata tätä ainokaista elämääni negatiivisia asioita hautomalla, vaan nautin nykyhetkestä ja suunnittelen tulevaisuutta positiivisella mielellä.[/QUOTE]

oikea asenne! Hyväksikäyttö on aina kamala asia, mutta mitä se auttaa hautoa? Mä ite uskon että terapia tai ylipäätään se että on saanut jolleki sanottua siitä ns sylkäistyä ulos auttaa. Mutta mitä se märehtiminen auttaa? se ei paranna jäädä sängynpohjalle makaamaan ja suhtautua koko elämään negatiivisesti. Kamalaa se on ja surra saa, mutta on kuitenkin syytä avata silmät ja nähdä että kaikki ei ole pahaa ja sitä suuremmalla syyllä on syytä nauttia elämästä kun on joutunut kokemaan pahoja asioita, jos lapsuus on ollut paha, on suurempi oikeus onnelliseen aikuisuuteen. :) täällä eletään vain kerran, ei kannata antaa pahoille asioille valtaa. joskus ne voi vallata mutta on kaivauduttava ylös ja antaa hyville asioille arvoa

Juuri nyt tässä hetkessä sinulla ei ole hätää, juuri nyt tällä sekunnilla sinulla ei ole kiire, juuri nyt juuri tässä olet SINÄ! Sinun kehosi, sielusi, ajatuksesi... Juuri nyt on hyvä olla! Jätä menneiden taakka menneisyyteen, tulevaisuuden vaikeudet tulevaisuuteen, anna anteeksi ja huomaa että ne eivät kuulu sinuun juuri nyt.

Sinulla on vain yksi elämä jonka lopun ajankohtaa ei tiedä kukaan. Elä NYT! Et voi elää elämääsi kuin tässä hetkessä!!!

[QUOTE="Hemuli";23835702]No tohon aborttiin olisit voinu ite vaikuttaa pitämällä haarat kiinni! Turha itkeä!
On kuule pahempiakin ihmiskohtaloita, eikä ne täällä sitä itke! Pää pystyyn ja lopeta se itsesäälissä rypeminen![/QUOTE]

Oho...

Ei tässä elämässä olekaan mitään järkeä ilman Jumalaa, toivon että löydät Hänet näiden vaikeuksien kautta ja Hän saa auttaa , hoitaa ja johdattaa sinua eteenpäin.

Juuri nyt tässä hetkessä sinulla ei ole hätää, juuri nyt tällä sekunnilla sinulla ei ole kiire, juuri nyt juuri tässä olet SINÄ! Sinun kehosi, sielusi, ajatuksesi... Juuri nyt on hyvä olla! Jätä menneiden taakka menneisyyteen, tulevaisuuden vaikeudet tulevaisuuteen, anna anteeksi ja huomaa että ne eivät kuulu sinuun juuri nyt.

Sinulla on vain yksi elämä jonka lopun ajankohtaa ei tiedä kukaan. Elä NYT! Et voi elää elämääsi kuin tässä hetkessä!!!

Ei ole olemassa tulevaisuutta kuin ei menneisyyttäkään erikseen. Ei ole mitään muuta kuin yksi hetki, nykyhetki. Sun ajallinen nykyhetki ei riipu kuin täysin siitä millä nopeudella liikut jotain vertailukohdetta nähden, eli siten nykyisyytesi voi olla jonkin toisen menneisyydessä tai tulevaisuudessa. Siksi on täysin turha puhua tulevaisuudesta tai menneisyydestä tosiasioina. Se että ihminen ei muista tulevaisuutta, johtuu vain siitä että kun aivot tallentaa tietoa, ne nimenomaan järjestelee asioita järjestykseen, eli vähentää kaaosta/sekaisuutta, kun taas entropia etenee siihen suuntaan johon maailmankaikkeus laajenee, eli näennäisen tulevaisuuden suuntaan ja sitä ei voi tallentaa asioita järjestelmällä, koska entropia kasvattaa nimenomaan kaaosta/sekaisuutta.

Mitä elämiin tulee, niin mihin ihminen joutuisi kuoltuaan, jos oleminen päättyisi siihen? Jos näet vain pelkän kuoren, sen osan joka on erillään Jumalasta ja jonka itse olet luonut, silloin uskot vain siihen joka ei VOI olla pysyvää vaan tulee tuhoutumaan. Se on vain kuori, sinä et todellisuudessa ole koskaan erkaantunut Jumalasta, sinä et ole erillinen. Todellisuuden ainut tarkoitus on saada sinut uskomaan harhoihin, asioihin jotka itse luot voidaksesi olla erossa Jumalasta.
Jokainen pienikin osa sinunsta sisältää koko universumin kaiken tiedon, se johtuu siitä miten universumi rakentuu hologrammina, nykytiede tuon näyttää todeksi niille jotka uskovat vain harhoihin, asioihin joita he näkevät omilla silmillään. Muista että se mitä silmilläs näet ei voi olla todellista, koska se kuva muodostuu vasta sähkäisenä aivojesi kautta. Kynttilän liekki ei koskaan valaise aivojesi sisältöä, kuten ei kukan hajukaan ole olemassa ennenkuin aivosi sen muodostavat kuten ne muodostavat koko todellisuuden.
Sinun aivosi luovat todellisuutta kokoajan, se tietomäärä on uskomattoman suuri mitä aivosi käsittelevät, siihen ei mikään tietokone koskaan tule pystymään, silti sinun tietoisuuteesi siitä tietomäärästä ei tule kuin murto-osa. Vain murto-osa näennäisesti olemassaolevasta tavoittaa sinun maallisen ja harhaisen mielesi ja sinä uskot sen kaiken olevan 100% olemassa olevasta ja täyttä totta.
Et edes tajua miten televisiomainokset luovat aivopesulla sinun elämäsi, miten ne jo vauvana ollessasi loivat pysyvia/fyysisiä kytkentöjä aivoihisi, joiden mukaan sinä teet kaikki valintasi elämssäsi. Sinun vapaatahto on yhtälailla pelkkää harhaa, koska annat itseäsi mainipuloitavan. Miten et antaisi, kun et muusta tietä. Sinulle siintyy vain yksi todellisuus johon uskot ellet ota asioista selvää ja totea kaikkea sitä valheeksi jonka olet luullut todeksi koko elämäsi ajan, johon sinut on kasvatettu.

Todentotta sanot olevasi seuraavaksi kristinuskoinen ja hylkääväsi kaiken sen mitä kerroin, hylkäät sen mitä muut kertovat uskosi nojalla. Eikö se juuri ole olennainen osa sitä aivopesua mihin käytetään ihmisen kaipuuta heitä harhauttaakseen? Kristinusko loi uskonnon, jonka ehdot HE sanelivat, sitä vahvistaakseen mukaan otettiin sipaus totuutta loput Jeesuksen opettamasta tiedosta hylättiin tai vääristeltiin tukemaan heidän omaa oppiansa. Siihen kristinuskovat laittavat koko elämänsä pantiksi, he luottavat niihin valheisiin joita heille kerrotaan, he luottavat siihen pienee 2% koko totuudesta todeten sen kautta aidoksi kaiken sen mitä tuohon kuuluu. 2% riittää heille, miksi he eivät halua sitä loppua 98% josta Jeesus opetti? Koska se ei vaadi uskoa, he ovat sen sijaan sillä kannalla että VAIN usko pelastaa :)
Silti, SILTI on ihan sama mitä teet, mihin uskot. Lopputulos on meillä kaikilla SAMA. Ei ole helvettiä johon joutuu kadotukseen, on vain yksi todellisuus ja se on Jumala. Mitään muuta ei ole, joten miten lukemattomat elämätkän mitään muuta voisi luoda?
Jos et nyt tiedä totuutta, joudut oppimaan sen toisella kertaa pikku hiljaa kokemuksen kautta. Mutta jos nyt havahdut, voit säästää tuhat jälleensyntymää ymmärtämällä että et ikiä ole ollutkaan erossa Isästä, eikä Isä ole ikinä sinua vihannut vaan antaa anteeksi kaikki mitä teet, koska vain Jumalasta tuleva on todellista ja pysyvää/olemassaolevaa.

• Tykkää
Reactions: Orion-
Vanhempani erosivat kun olin pieni
Minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena, isäpuolen toimesta.
oma äiti syrji (isäpuolen käskystä)
Olin koulukiusattu ala asteella
Ensimmäinen poikaystävä yritti raiskata, muutenkin kohtelia ala-arvoisesti.
Olen kärsinyt henkistä väkivaltaa nykyisessä avioliitossa jo useamman vuoden ajan.
Olen saanut 2 keskenmenoa
Olen synnyttänyt 2 lasta keskosena ja toinen lapsista vammautui (aivovamma)
Nykyisin ei enää ystäviä.
Kökin kotona omaishoidontuella ja toivon löytäväni töitä.

[QUOTE="vieras";23836263]Vanhempani erosivat kun olin pieni
Minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena, isäpuolen toimesta.
oma äiti syrji (isäpuolen käskystä)
Olin koulukiusattu ala asteella
Ensimmäinen poikaystävä yritti raiskata, muutenkin kohtelia ala-arvoisesti.
Olen kärsinyt henkistä väkivaltaa nykyisessä avioliitossa jo useamman vuoden ajan.
Olen saanut 2 keskenmenoa
Olen synnyttänyt 2 lasta keskosena ja toinen lapsista vammautui (aivovamma)
Nykyisin ei enää ystäviä.
Kökin kotona omaishoidontuella ja toivon löytäväni töitä.[/QUOTE]

Tuotahan se on, jos jaksat hymyillä ja olla hyä, mutta ennenkaikkea antaa anteeksi, silloin sinä et ole tuleva olemaan samassa asemassa enää uudelleen. Muista, kun annat toiselle anteeksi annat anteeksi myös itsellesi. Jumalla ei ole mitään tekemistä kohtalosi kanssa, vaan itse olet sen valinnut jotta voisi kenties jonkun toisen avustuksella oppia siittä.
Jos pelkäät sitä että elämäsi mene jotenkin hukkaan, et ole saanut nautinnollista elämää kuten jokin multimiljonääri joka syntyi kultalusikka sussaan, niin muista että mikään maallinen nautinto joka perustuu sun HEIKKOIHIN muutamaan aistiin tai mielikuviin jostain ihanasta, voi voittaa sitä mitä on Taivaassa. Elämän tarkoitus ei ole tarpeiden jatkuva tyydytys, kuten useimmat luulevat vaan oppiminen, vapautuminen pois siitä minkä itse aiheutti. Kuinka paljon sun pitää syödä suklaata että sen tarve tulisi tyydytetyksi, kuinka monta kertaa sun pitää saada harrastaa seksiä gigolon kanssa että et enää tunne tarvetta sille?
Mikään maallinen ei voi edes tuottaa oikeaa nautintoa, koska ihmisen aistit ovat niin onnettomat. Mikään maallinen ei ole aitoa, pelkkää mielikuvaa jonka ainut tarkoitus on paeta Jumalaa yhä syvemmälle oman Egon johdattaessa ja viemässä harhaan. Se palvelee vain egon omia tarkoituksia, ei sinun. Unohda se että olet jotenkin henkilökohtaisesti loukattu tai syrjitty, koska ei ole olemassa oikeasti yhtään mitään muuta kuin Jumala, ei ole erillisyyttä, koska silloin Jumala ei olisi absoluutti. Kaikki on itse sepittämääsi tarinaa jota pidät totena, koska sinut kasvatetaan/ehdollistetaan siihen. Televisio syöttää pienestä pitäen materialistisia totuuksia päähäsi, joihin uskot vaikka et edes sitä tajua itse. Alitajuntasi tallentaa kaiken tiedon ja syöttää sitä sulle kuin omakeksimäsi totuutena, joka vie sinut yhä syvemmälle siihen harhaan kuin itse olisi oma yksilö ja itse päättäisit asioista itsenäisesti.

Ei ole olemassa tulevaisuutta kuin ei menneisyyttäkään erikseen. Ei ole mitään muuta kuin yksi hetki, nykyhetki. Sun ajallinen nykyhetki ei riipu kuin täysin siitä millä nopeudella liikut jotain vertailukohdetta nähden, eli siten nykyisyytesi voi olla jonkin toisen menneisyydessä tai tulevaisuudessa. Siksi on täysin turha puhua tulevaisuudesta tai menneisyydestä tosiasioina. Se että ihminen ei muista tulevaisuutta, johtuu vain siitä että kun aivot tallentaa tietoa, ne nimenomaan järjestelee asioita järjestykseen, eli vähentää kaaosta/sekaisuutta, kun taas entropia etenee siihen suuntaan johon maailmankaikkeus laajenee, eli näennäisen tulevaisuuden suuntaan ja sitä ei voi tallentaa asioita järjestelmällä, koska entropia kasvattaa nimenomaan kaaosta/sekaisuutta.

Mitä elämiin tulee, niin mihin ihminen joutuisi kuoltuaan, jos oleminen päättyisi siihen? Jos näet vain pelkän kuoren, sen osan joka on erillään Jumalasta ja jonka itse olet luonut, silloin uskot vain siihen joka ei VOI olla pysyvää vaan tulee tuhoutumaan. Se on vain kuori, sinä et todellisuudessa ole koskaan erkaantunut Jumalasta, sinä et ole erillinen. Todellisuuden ainut tarkoitus on saada sinut uskomaan harhoihin, asioihin jotka itse luot voidaksesi olla erossa Jumalasta.
Jokainen pienikin osa sinunsta sisältää koko universumin kaiken tiedon, se johtuu siitä miten universumi rakentuu hologrammina, nykytiede tuon näyttää todeksi niille jotka uskovat vain harhoihin, asioihin joita he näkevät omilla silmillään. Muista että se mitä silmilläs näet ei voi olla todellista, koska se kuva muodostuu vasta sähkäisenä aivojesi kautta. Kynttilän liekki ei koskaan valaise aivojesi sisältöä, kuten ei kukan hajukaan ole olemassa ennenkuin aivosi sen muodostavat kuten ne muodostavat koko todellisuuden.
Sinun aivosi luovat todellisuutta kokoajan, se tietomäärä on uskomattoman suuri mitä aivosi käsittelevät, siihen ei mikään tietokone koskaan tule pystymään, silti sinun tietoisuuteesi siitä tietomäärästä ei tule kuin murto-osa. Vain murto-osa näennäisesti olemassaolevasta tavoittaa sinun maallisen ja harhaisen mielesi ja sinä uskot sen kaiken olevan 100% olemassa olevasta ja täyttä totta.
Et edes tajua miten televisiomainokset luovat aivopesulla sinun elämäsi, miten ne jo vauvana ollessasi loivat pysyvia/fyysisiä kytkentöjä aivoihisi, joiden mukaan sinä teet kaikki valintasi elämssäsi. Sinun vapaatahto on yhtälailla pelkkää harhaa, koska annat itseäsi mainipuloitavan. Miten et antaisi, kun et muusta tietä. Sinulle siintyy vain yksi todellisuus johon uskot ellet ota asioista selvää ja totea kaikkea sitä valheeksi jonka olet luullut todeksi koko elämäsi ajan, johon sinut on kasvatettu.

Todentotta sanot olevasi seuraavaksi kristinuskoinen ja hylkääväsi kaiken sen mitä kerroin, hylkäät sen mitä muut kertovat uskosi nojalla. Eikö se juuri ole olennainen osa sitä aivopesua mihin käytetään ihmisen kaipuuta heitä harhauttaakseen? Kristinusko loi uskonnon, jonka ehdot HE sanelivat, sitä vahvistaakseen mukaan otettiin sipaus totuutta loput Jeesuksen opettamasta tiedosta hylättiin tai vääristeltiin tukemaan heidän omaa oppiansa. Siihen kristinuskovat laittavat koko elämänsä pantiksi, he luottavat niihin valheisiin joita heille kerrotaan, he luottavat siihen pienee 2% koko totuudesta todeten sen kautta aidoksi kaiken sen mitä tuohon kuuluu. 2% riittää heille, miksi he eivät halua sitä loppua 98% josta Jeesus opetti? Koska se ei vaadi uskoa, he ovat sen sijaan sillä kannalla että VAIN usko pelastaa :)
Silti, SILTI on ihan sama mitä teet, mihin uskot. Lopputulos on meillä kaikilla SAMA. Ei ole helvettiä johon joutuu kadotukseen, on vain yksi todellisuus ja se on Jumala. Mitään muuta ei ole, joten miten lukemattomat elämätkän mitään muuta voisi luoda?
Jos et nyt tiedä totuutta, joudut oppimaan sen toisella kertaa pikku hiljaa kokemuksen kautta. Mutta jos nyt havahdut, voit säästää tuhat jälleensyntymää ymmärtämällä että et ikiä ole ollutkaan erossa Isästä, eikä Isä ole ikinä sinua vihannut vaan antaa anteeksi kaikki mitä teet, koska vain Jumalasta tuleva on todellista ja pysyvää/olemassaolevaa.

8/ ...

Yhteistyössä